هپی چیر خرگوشی اینتکس طرح برگ

hc 442019

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر خرگوشی اینتکس طرح برگ

هپی چیر اینتکس طرح برگ یکی از پرطرفدار ترین محصولات شرکت اینتکس بوده که به دلیل طراحی جالب آن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است. این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل بوده که بسیار نرم و لطیف می باشد و بر روی آن طرح های زیبای برگ با رنگ های متفاوت نقش بسته است. این رویه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین با ایجاد گردش هوا بین هپی چیر و بدن مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر در نظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری، انعطاف قابل توجهی به محصول بخشیده است. وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 4 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نموده و به همراه ضمانت نامه ای 2 ساله دریافت نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر خرگوشی اینتکس طرح برگ

هپی چیر خرگوشی اینتکس طرح برگ محصولی با طراحی بدنه متفاوت می باشد که مناسب استفاده تمامی گروه های سنی بوده و قادر است تا وزن بالایی را تحمل نماید. این محصول دارای دو طرح متفاوت بوده که این امکان را فراهم می آورد که هر گروه سنی قادر به خریداری طرحی متناسب با سلیقه خود باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر کودک و بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید نشیمنگاه این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای یک تکیه گاه نسبتا بلند می باشد. ابتدای این تکیه گاه قسمتی مانند گوش خرگوش تعبیه شده که برای کودکان جذاب می باشد. و همچنین بالشی سرخود در این قسمت قرار داده شده که در حین استفاده بزرگسالان، سر و گردن را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ درنظر گرفته شده که با استفاده از این زیپ می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی، محتوای داخل آن را افزایش و کاهش داده و یا به طور کامل تعویض نمایید. 


جنس بدنه

 

این هپی چیر علاوه بر ظاهری زیبا و جذاب، از کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشد. زیرا رویه آن از جنس پارچه مخمل در نظر گرفته شده است که دارای ضخامت مناسبی بوده و نیز بسیار نرم و لطیف می باشد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و هپی چیر مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات داخل این محصول از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین انعطاف پذیری قابل توجهی به محصول بخشیده و موجب شده که در حین استراحت به خوبی بدن را در بر بگیرد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

همانطور که گفته شد این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای طول 90 سانتی متر، عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد می توان دریافت که کاملا مطابق با استاندارد های موجود در نظر گرفته شده است و گزینه مناسبی برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد. وزن این محصول برابر 4 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و نقل و جابه جایی می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به اینکه این محصول دارای رویه ای مخملی بوده و محتوای آن از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است، می توان دریافت که از استحکام بالایی برخوردار می باشد. اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن ذمر شده بر روی آن خودداری نمود و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض و یا تعمیر نمایید. 

 

جمع بندی 

 

هپی چیر خرگوشی اینتکس طرح برگ از سری هپی چیر های محبوب و پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که با دارا بودن دو طرح متفاوت بر روی بدنه و تحمل وزن بالا این امکان را فراهم آورده که تمامی گروه های سنی قادر به استفاده از آن باشند. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به همراه ضمانت نامه دوساله از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه سفید
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...