هپی چیر راحتی شیبدار

bestway 43845

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی شیبدار

هپی چیر راحتی شیبدار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . محصول فوق دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید و همچنین می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و هپی چییر خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است که در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه کنید . هپی چیر راحتی شیبدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . برای خرید هپی چیر راحتی شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر راحتی شیبدار

هپی چیر راحتی شیبدار bestway 43845 امروزه شاید به جرات بتوان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در خانه ها و محیط های کاری به جای صندلی های راحتی و همچنین کاناپه های سنتی ، مبل های هپی چیر راحتی می باشند که در طرح ها و رنگبندی های مختلفی عرضه شده اند . این محصولات دارای طراحی های گوناگونی می باشند که راحتی ایده آل را برای بدن فراهم می کنند و از این رو به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصوا نماییم و شما را در خرید هپی چیر راحتی شیبدار راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

این مبل هپی چیر دارای رویه قرمز رنگ می باشد که از جمله رنگ های شاد است و تیره بودن این رنگ باعث می شود که آلودگی را به خوبی نمایان نکند . لازم به ذکر است که این محصول در رنگبندی های متنوع و زیبایی روانه بازار شده است و از این رو بسیاری از سبک های سلیقه ای را پوشش می دهد . ساختار بدنه این محصول به صورت گرد می باشد که به هنگام نشستن بخش نشیمنگاه حالت بدن را به خود می گیرد و از این رو در بخش پشت خود تکیه گاه ایجاد شده کمر به خوبی در بر میگیرد .

ارتفاع نشیمنگاه این هپی چیر تا زمین برابر با 50 سانتی متر می باشد که استاندارد است و پا را با سطح نشیمنگاه در یک راستا قرار داده و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده می شود . کیفیت ساخت این مبل هپی چیر راحتی بسیار بالا می باشد و از این رو شامل ضمانت 2 ساله می باشد که خیال شما را به طور کلی پس از خرید نیز راحت می کند . جنس رویه مبل های هپی چیر یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشدکه در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته بشید زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصولات دارد . این مبل هپی چیر راحتی دارای رویه ای از جنس چرم صنعتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . این چرم مصنوعی دارای مرغوبیت بالا می باشد و یکی از مزیت های آن قابلیت شستشو البته بدون استفاده زیاد از مواد شوینده است .

باید توجه داشته باشید که پس از شستشوی این مبل هپی چیر آن را در فضای باز قرار داده و پس از خشک شدن کلی رویه از آن استفاده نمایید . همچنین درزهای موجود بر روی بدنه این مبل هپی چیر راحتی به خوبی دوخت شده اند تا به هنگام فشار از باز شدن درزها به خوبی جلوگیری به عمل آید . در بخش داخلی این مبل هپی چیر راحتی از فوم مخصوص نرم و منعطف استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا انعطاف پذیری مهندسی شده ای را فراهم می کند .

انعطاف پذیری مهندسی شده بدین منظور می باشد که فرورفتگی هپیچیر به گونه ای می باشد که آناتومی بدن را به خوبی حفظ کند . شایان ذکر است که مواد داخلی این هپی چیر به صورت جداگانه در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد و یکی از مزیت های این محصول قابلیت تعویض ساختار داخلی هپی چیر است .

برای تعویض مواد داخلی این محصول کافیست ، با استفاده از شیار موجود در بخش کف این هپیچیر که توسط زیپ باز و بسته می شود اقدام به خارج کردن مواد قبلی و جایگذاری مواد تازه نمایید . قابلیت تحمل وزن این محصول با توجه به استفاده از مواد داخلی مرغوب برابر با 180 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استاندارد آن دارد . این قابلیت تحمل وزن برای نگهداری یک نفر به توجه به ظرفیتی که دارد بسیار ایده آل است . همچنین وزن 7 کیلو گرمی این محصول نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا ب جایی می باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...