هپی چیر راحتی مخملی

intex 30060

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی مخملی

هپی چیر راحتی مخملی مدل حوله ای الیاف دار از نمونه هپی چیر های زیبا و دوست داشتنی شرکت بست وی است که در سال گذشته طراحی و روانه بازار شد ، بی شک بست وی بهترین مبل های شنی و هپی چیر ها را در میان سایر هپی چیر ها تولید کرده و رقیب اصلی آن تنها اینتکس می باشد . بست وی این محصول را با بدنه پارچه ای و با خصوصیت مخملی طراحی و تولید کرده است .

این پارچه از ضخامت بالایی برخوردار است و می تواند در برابر وزن و ساییدگی مقاوم باشد . همچنین قابل شست و شو با تمامی مواد شوینده ( به جز مواد اسیدی ) می باشد . مخملی بودن این پارچه موجب شده است تا رویه هپی چیر بسیار نرم و لطیف باشد و حس خوشایندی را به فرد استفاده کننده بدهد . شما می توانید در صورت دلخواه حتی رویه این محصول که قابل جدا شدن است را تعویض کنید .

این محصول با ابعادی که دارد می تواند نشیمنگاه مناسبی برای تمامی بزرگسالان باشد . این محصول را با عنوان های دیگری مانند مبل راحتی نیز به فروش می رسانند چرا که واقعا نرم و راحت هستند ، علت آن نیز استفاده از یونولیت های خرد شده می باشد . این یونولیت ها ممکن است از پس از سال ها استفاده کمی منسجم شوند که می توانید به راحتی آن را شارژ مجدد کنید ، برای خرید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

طراحی و ساخت هپی چیر راحتی مخملی

طراحی اغلب هپی چیر ها به مانند مبل های شنی و بین بگ ها به صورت سه لایه می باشد که طراحی و ساخت هپی چیر راحتی مخملی نیز از آن مستثنی نبوده و از طراحی سه لایه ساخته شده است . از خوبی ها و ویژگی هایی که این طراحی دارد می توان به دسترسی به هر لایه و امکان جدا سازی رویه جهت شستشو اشاره کرد .

دو لایه بیرونی هپی چیر را رویه و آستری تشکیل داده است که هر دو آن ها از جنس پارچه بوده که در کنار هم قرار گرفتن این دو پارچه دوام و استحکام هپی چیر افزایش داشته است . از خصوصیات بسیار عالی که هپی چیر راحتی مخملی دارد ، می توان به تکیه گاه انعطاف پذیر و بزرگ آن اشاره کرد که کناره های آن می تواند پهلو ها را پر کرده و به عنوان دستگیره نیز به عنوان تکیه گاه دست استفاده کرد .

چرا هپی چیر خود را از فروشگاه تهران اینتکس بخریم ؟

شاید این سوال برای پیش بیاید که چرا هپی چیر خود را از فروشگاه تهران اینتکس بخریم ؟ فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه هپی چیر و مبل شنی در ایران است که بیشترین تنوع هپی چیر های ایرانی و خارجی خود را می توانید با نازل ترین قیمت در این مرکز خرید یافته و محصولات خود را با اطمینان کامل خریداری کنید . شما می توانید به صورت اینترنتی ، تنوع بسیار بالای مبل هپی چیر های موجود در فروشگاه را مشاهده کرده و با مقایسه بین آن ها ، بهترین و مناسب ترین محصول را بر اساس سلیقه خود خریداری کنید .

قیمت هپی چیر های موجود در فروشگاه تهران اینتکس ارزان بوده و فروشگاه سعی کرده است تا با فروش بی واسطه ، این محصولات را با قیمت پایین به دست مشتری برساند . همچنین فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را برای هپی چیر ها ارائه کرده است که می توانید از آن برخوردار شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بخش نقد و بررسی را مطالعه کرده و یا با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

نحوه شستشو و مراقبت از هپی چیر راحتی مخملی

از ویژگی های بسیار خوبی که هپی چیر راحتی مخملی دارد می توان به امکان شستشو رویه اشاره کرد . با توجه به جنس پارچه هپی چیر که توضیحات کاملی نیز در بخش نقد و بررسی نسبت به جنس محصول آورده شده است ، شما می توانید رویه را از آستری جدا کرده و آن را با مواد شوینده بشویید . لازم به ذکر است که سوالات زیادی در رابطه با شستشو پارچه مخملی با ماشین لباسشویی پرسیده شده است که با توجه به این جنس شما می توانید از ماشین لباسشویی نیز برای شستشو و حتی از خشک کن لباسشویی برای خشک کردن هپی چیر راحتی مخملی استفاده کنید .

نقد و بررسی هپی چیر راحتی مخملی

هپی چیر راحتی مخملی حوله ای الیاف دار را می توان یکی از گزینه های ایده آل برای پذیرایی در خانه های ایرانی دانست که از رنگبندی زیبا و شکیلی برخوردار است . این هپی چیر زیبا دارای پارچه رویه فیروزه ای می باشد که به راحتی می توانید آن را با رنگ وسایل پذیرایی خانه و یا اتاق خواب کودک ست کنید . این محصول به تازگی و در رنگبندی های متنوع و زیبا توسط فروشگاه تهران اینتکس عرضه شده است که در همان ابتدای عرضه به بازار به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران باز کند . در ادامه این مطلب اقدام به تحلیل این محصول خواهیم پرداخت . پس در ادامه راه همراه ما باشید تا شما را در خرید هپی چیر راحتی راهنمایی کنیم و با کسب اطلاعات جامع تر بهتر و راحت تر خرید خود را انجام دهید .

جنس هپی چیر راحتی مخملی

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این هپی چیر از نوع مخمل می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . این نوع جنس بدنه دارای رویه ای نرم و در عین حال ضد سایش می باشد ، بدین معنا که به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی ان ، خراش بر روی پوست ایجاد نمی شود . از این رو می توانید از این هپی چیر زیبا به منظور پذیرایی و همچنین در اتاق های کودک استفاده نمایید . یکی دیگر از بخش های مهم تشکیل دهنده هپی چیر ها و مبل های شنی بخش های داخلی تشکیل دهنده آن است که از اهمیت بسزایی در افزایش طول عمر و همچنین دوام ان ها برخوردار است .

انعطاف پذیری هپی چیر راحتی مخملی

در بخش داخلی این محصول از یونولیت یا همان فوم مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر استفاده شده است که از جمله ویژگی های آن دوام بالا و انعطاف پذیری مهندسی شده می باشد ، بدین معنا که به خوبی با فرم بدن افراد سنگین وزن حالت گرفته و قسمت های مهم بدن از جمله گودی کمر افراد را به خوبی پر کرده و مانع از کمر درد آن ها بابت استفاده در طولانی مدت می شود . از این رو اگر مشکلاتی در نشستن و بخش های تحتانی بدن خود دارید توصیه می شود که از هپی چیر های راحتی استفاده کرده و از آن ها بهره مند شوید .

ویژگی های هپی چیر راحتی مخملی

از جمله دیگر ویژگی های این محصول وزن سبک آن می باشد که جا به جایی آن را به راحتی امکان پذیر کرده است ، این سبک بودن وزن در جا به جایی ها و خانه تکانی و امور نظافتی به خوبی می تواند به کمک شما بیاید و خیال شما را بابت جا به جایی مبل های سنگین سنتی راحت کند . وزن این هپی چیر زیبا بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد . در رابطه با مواد داخلی این هپی چیر این نکته شایان ذکر است که تمامی مواد داخلی توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است قابل تعویض می باشد .

همچنین فوم های  مخصوص مبل های شنی و هپی چیر توسط فروشگاه تهران اینتکس به صورت جداگانه عرضه می شود که به راحتی می توانید آن را تهیه کرده و در صورت لزوم اقدام به تعویض آن نمایید . لازم به ذکر است که تمامی مواد داخلی در پوششی از جنس آستر می باشد که تعویض مواد داخلی را به راحتی امکان پذیر کرده است .

قابلیت تحمل وزن در این هپی چیر نیز برابر با 120 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر بزرگسال با توجه به ظرفیت یه نفره ای که دارد بسیار ایده آل است . باید به خاطر داشته باشید که اقداماتی همچون پریدن های پی در پی و همچنین استفاده بیش از حد از نظر تحمل وزن در طولانی مدت می تواند موجب کاهش طول عمر این محصولات شود . هپی چیر راحتی مخمل که عرضه شده توسط فروشگاه تهران اینتکس می باشد را همین حالا می توانید در رنگبندی متنوع و زیبا سفارش داده و درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

آسیب ها و تعمیرات هپی چیر راحتی مخملی

هپی چیر ها محصولاتی قابل تعمیر هستند که در صورت بروز مشکل می توانید رویه یا آستری آن ها را تعمیر کنید . از دلایل تعمیر پذیری هپی چیر می توان به استفاده از پارچه در رویه و آستری اشاره کرد که می توانید از فروشگاه تهران اینتکس نیز برای تعمیرات تخصصی تر کمک بگیرید . در صورت افت هپی چیر نیز می توانید با تهیه مواد شنی از فروشگاه اینتکس ، خودتان نیز در خانه اقدام به شارژ مجدد هپی چیر کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...