هپی چیر راحتی چرم بزرگ

MBL-0277

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,449,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی چرم بزرگ

هپی چیر راحتی چرم بزرگ از سری هپی چیر های تولید شده توسط نمایندگی مرکزی اینتکس تهران برای بزرگسالان بوده که از طول عمر بالا و ساختاری نرم و طبی برخوردار می باشد. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. رنگ بدنه محصول قرمز بوده اما تولید کننده قابلیت انتخاب رنگ بدنه را فراهم کرده است. ارگونویمس اخت بدنه محصول از یک نشمینگاه گرد با تکیه گاهی سرخود تشکیل می شود. این ساختار تمامی سطح کمر را پوشش داده تا احساس راحتی داشته باشید. روکش بدنه هپی چیر با چرم مصنوعی تولید شده است. زیرا این نوع پارچه ضد تعریق و ضداب بوده که ساختاری نرم و بادوام دارد. بخش داخلی هپی چیر نیز از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد وزن کم و ساختاری نرم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا دارند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه می توانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این هپی چیر وزن بدنه کم داشته اما قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کند. برای خرید این هپی چیر می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر راحتی چرم بزرگ

هپی چیر راحتی چرم بزرگ یک محصول جدید از سری تولیدات راحتی و آسایش بخش برند محبوب و نامدار اینتکس بوده است که هم اکنون در سایت تهران اینتکس اماده سفارش و خریداری می باشد . اما اگر می خواهید تا با تمامی نکات و مزایا و معایب این کالا آشنا شوید در ابتدا اقدام به مطالعه این مقاله کرده تا با بررسی دقیق کارشناسان ما در زمینه محصولات اینتکس ، از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

زیبایی یکی از شاخصه های اصلی خرید می باشد که روز به روز کمپانی های معروف با ایده های جدید محصولات خود را به بازار خواهند فرستاد . به همین دلیل کمپانی اینتکس طراحی این محصول را به صورت گرد ساخته ، تا در ابتدا نسبت به مبل های مربعی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد . سپس درون این هپی چیر راحتی پر شده از فیبر های مخصوصی بوده که بسیار نرم می باشد و بدون شک استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود و به رنگ قرمز طراحی و ساخته شده که بسیار زیبا و جذاب می باشد .

جنس بدنه

تمامی کالا هایی که خریداری می کنید ، دارای جنس بدنه مختلفی بوده اند که به همین دلیل محصولی خرید بالایی خواهد داشت ، که جنس بدنه مقاومی را داشته باشد . به همین دلیل این هپی چیر ساخته شده از چرم بوده است که در کنار کیفیت ساخت بسیار بالایی که داراست ، بسیار نرم می باشد که می توان آن را ازیگر مزایای این محصول نام برد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این هپی چیر به ترتیب به این شرح است : طول : 100 سانتی متر ، عرض : 100 سلنتی متر ، ارتفاع : 90 سانتی متر ، تحمل وزن : 150 کیلو گزم و در نهایت وزن آن 5 کیلو گرم می باشد که به آسودگی قابل حمل خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این هپی چیر به هیچ وجه نیاز به راه اندازی خاصی برای استفاده از نداشته و به راحتی می توانید از آن در هر زمانی استفاده کرده و لذت ببرید . همچنین لازم به ذکر می باشد که سعی کنید تا به هیچ وجه وسایلات و اشیا تیز را به این محصول نزدیک نکنید . پس از خرید این محصول ، یک ضمانت دو ساله پس از فروش به ما متعلق خواهد شد که اگر تحت هر شرایطی  این کالا صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

هپی چیر راحتی چرم بزرگ از محصولات برند نامدار اینتکس بوده است که طراحی و ساختاری بسیار زیبایی را داشته و هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده خرید می باشد . این هپی چیر که به رنگ قرمز طراحی و ساخته شده است ، بدنه ای از جنس چرم داشته که به همین منظور دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و درون آن پر شده از فیبر های مخصوصی می باشد که استفاده از آن را لذت بخش می کند . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول زرشکی
جنس بدنه پارچه منعطف
مواد داخلی هپی چیر یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...