هپی چیر راحتی یک نفره

bestway 43880

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی یک نفره

هپی چیر راحتی یک نفره یک محصول کامل و با استحکام می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . جنس بدنه این محصول از پارچه با کیفیت می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ مخفی وجود دارد که به شما کمک می کند که قسمت رویی این محصول را جدا کرده و به راحتی شست و شو دهید و همچنین می توانید مواد داخلی این محصول را به راحتی کم و زیاد کنید و حالت هپی چیر را به شکل دلخواه در بیاورید . هپی چیر راحتی یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصوا استفاده نمایید . هیپی چیر راحتی یک نفره با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و می توانید از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید هپی چیر راحتی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی هپی چیر راحتی یک نفره

هپی چیر راحتی یک نفره از طبی ترین و راحتی ترین هپی چیر های طراحی شده در بازار است که فروشگاه تهران اینتکس به واسطه طراحی بسیار عالی و استاندارد محصول ، آن را با نازل ترین قیمت در فروشگاه موجود کرده است تا هموطنان و مشتریان عزیز فروشگاه بزرگ تهران اینتکس بتوانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید هپی چیر راحتی خود کنند . این مبل هپی چیر برای استفاده یک نفره طراحی شده است و مشتریان نیز می توانند آن را به صورت تکی و یا با تعداد بالا خریداری کنند . اگرچه قصد خرید هپی چیر راحتی یک نفره را داشته و نیاز به راهنمایی دارید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید .

طراحی و تولید هپی چیر راحتی یک نفره

نوع طراحی و تولید هپی چیر راحتی یک نفره باعث شده است که این محصول بسیار نرم و راحت باشد ، زیرا برای ساخت آن برخلاف ظاهر محصول ، از هیچ پایه و چارچوب فلزی یا چوبی استفاده نشده است ، بلکه برای تولید آن تنها از پارچه و محتوای شن شده است استفاده شده است . از ویژگی های بسیار خوبی که در طراحی هپی چیر راحتی یک نفره استفاده شده است می توان به تکیه گاه بزرگ و پهن هپی چیر اشاره کرد که به خوبی کمر و پهلو ها را به خوبی پر کرده و می تواند تکیه گاهی بسیار عالی برای نشستن باشد .

بخش نشیمنگاه هپی چیر با نشستن کمی گود تر شده و می تواند ایده آل تر و مناسب تر شود . این انعطاف پذیری بالا تنها در هپی چیر ها و مبل های شنی بوده و اگر به دنبال نشیمنگاه های بسیار نرم و فرم پذیر هستید ، هپی چیر ها گزینه عالی برای شما خواهد بود .

جنس هپی چیر راحتی یک نفره

جنسی که برای هپی چیر ها استفاده می شود معمولا از پارچه است ، اما تنوع پارچه هایی که استفاده می شود بسیار متنوع است که هر یک از آن ها بر اساس جنسی که دارند دارای ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی هستند که بهتر است قبل از خرید هپی چیر حتما به جنس محصولات توجه داشته باشید . برای تولید هپی چیر راحتی یک نفره از پارچه پلی استر استفاده شده است که این پارچه از محبوب ترین پارچه ها برای ساخت مبل ها و هپی چیر ها می باشد زیرا پلی استر ضد آب بوده و استفاده از آن در بدنه هپی چیر می تواند سبب ضد آب شدن محصولات شود .

پلی استر علاوه بر ضد آب بودن ، ضد اشعه خورشیدی نیز بوده و به شما این اجازه را خواهد داد تا برخلاف هپی چیر های چرمی از مبل ها در فضاهای باز مانند بالکن یا حیاط خلوت استفاده کنید . جنس آستری هپی چیر راحتی یک نفره نیز از پارچه بوده و ضخامت بالای آن دوام خوبی را به محصول بخشیده است تا اینچنین بتواند وزن های بالا را تا 180 کیلوگرم تحمل کند . و اما بیشترین حجم هپی چیر راحتی را محتوای شنی یونولیتی تشکیل داده است که علت استفاده از این محتوا ، خاصیت اسفنجی و منعطف آن به همراه وزن سبک می باشد .

نحوه شستشو هپی چیر راحتی یک نفره

هپی چیر راحتی یک نفره در بخش زیرین و انتهایی خود ، زیپی دارد که می توانید با باز کردن آن ، رویه را از بخش آستری جدا کنید . این خصوصیت به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید رویه را بشویید . ضد آب بودن پارچه پلی استر نیز به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید بدون نگرانی از آسیب پذیری هپی چیر و همچنین تغییر رنگ پارچه ، آن را با استفاده از مواد شوینده به مانند لباس های معمولی بشویید .

توجه داشته باشید که استفاده از سفید کننده ها ممکن است رنگ پارچه را ببرد ، به همین دلیل از مواد شوینده غیر اسیدی و معمولی برای شستشو استفاده کنید . اگر رویه هپی چیر راحتی یک نفره زیاد کثیف است بهتر است آن را به صورت دستی و با فرچه کشیدن بهتر تمیز کنید . برای خشک کردن رویه آن را بر روی طناب و در هوای آزاد پهن کنید ، از اتو کشیدن پارچه پلی استر  اجتناب کنید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...