هپی چیر زرد اینتکس

MBl-55676

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زرد اینتکس

هپی چیر زرد اینتکس از سری محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که دارای کیفیت بالا به همراه طراحی مهندسی شده می باشد . این هپی چیر با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد ، از جانب نمایندگی اینتکس شامل ضمانت دو ساله می باشد . جنس رویه این هپی چیر از چرم مصنوعی می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه است ، از همین رو قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم دارد . در بخش داخلی این هپی چیر از فوم خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . در بخش کف این محصول یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که با استفاده از آن در صورت لزوم به راحتی میتوانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . این هپی چیر با توجه به وزن 5 کیلو گرمی و سبکی که دارد ، می تواند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های خواب و یا اتاق پذیرایی باشد . هپی چیر زرد اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد .

نقد و بررسی هپی چیر زرد اینتکس

هپی چیر زرد اینتکس از سری هپی چیر های تک نفره زیبا و با کیفیت می باشد . این محصول در سال جاری و در رنگبندی های متنوع توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل هپی چیر زرد اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه یکی از مهمترین ویژگی ها در راحتی فرد مصرف کننده می باشد به همین خاطر باید بنا بر استانداردهای جهانی صورت بگیرد که بهترین حالت را برای بدن فراهم آورد . این هپی چیر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است . رنگبندی این محصول به صورت متنوع می باشد و حتی می توانید رنگ مورد نظر خود را از طیف رنگی نمایندگی تهران اینتکس انتخاب کنید . لازم به ذکر است که رویه و ساختار داخلی این محصول به صورت کامل قابل تعویض توسط زیپی که در بخش کف این هپی چیر تعبیه شده است می باشد . همچنین برای بالا بردن اطمینان خاطر مشتریان عزیز ، نمایندگی اینتکس این محصول را به صورت ضمانت دو ساله ارائه می دهد که این امر خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از نوع چرم مصنوعی می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشته است . همچنین در ساختار داخلی آن از فوم خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا در برابر وزن فرد مصرف کننده انعطاف پذیری ایده آل را فراهم می آورد . همچنین این انعطاف پذیری باعث می شود که هپی چیر به خوبی با بدن تطابق پیدا کند و مانع از خستگی بدن در طولانی مدت شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر مناسب برای اتاق هایی می باشد که نیاز به جا به جایی متعدد دارند . ابعاد این هپی چیر در اندازه های استاندارد و به مشخصات ( طول : 85 سانتی متر ، عرض : 85 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده یک نفر به طور همزمان فراهم می آورد . لازم به ذکر است که قابلیت تحمل وزن که یکی از مهمترین نکات در بر آورده کردن نیازهای شما می باشد ، در این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم است .

مراقبت ، نگهداری و خدمات اینتکس :

مراقبت و نگهداری از هپی چیرها کار چندان سختی نمی باشد و با رعایت کردن نکاتی همچون جلوگیری از برخورد اجسام تیز و همچنین داغ همانند بخاری و شومینه می توانید به خیالی راحت به استفاده از این محصول بپردازید . علاوه بر آن پریدن بر روی هپی چیرها می تواند تاثیر بسزایی در پایین آمدن طول عمر محصول داشته باشد . شایان ذکر است که نمایندگی اینتکس فعالیت موثری در خدمات پس از فروش محصولات دارد و اگر آسیبی نیز به هپیچیر شما وارد شد ، هیچ جای نگرانی نیست . این هپی چیر دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد و از همین رو پس از خرید این محصول می توانید با خیالی راحت به استفاده از آن بپردازید .

هپی چیر زرد اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 85 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول آبی زرد
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...