هپی چیر سورمه ای توپی

intex 30053

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,670,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر سورمه ای توپی

هپی چیر سورمه ای توپی از نمونه هپی چیر های دوست داشتنی و محبوب است که افراد نوجوانان و حتی جوانان و بزرگسالان علاقه زیادی به داشتن آن دارند ، چرا که طراحی این هپی چیر به مانند توپ بوده و حالتی دایره ای و گردی شکل دارد ، همچنین رویه آن نیز به صورت توپ چهل تکه و رنگی تشکیل شده است . در ساخت این هپی چیر از دو رنگ سورمه ای و سفید برای پوسته استفاده شده است و همین موضوع نیز به جذابیت آن اضافه کرده است .

در میان مبل های شنی و هپی چیر ها مدل توپی آن ها در رنگ های دیگری نیز تولید شده اند که می توانید آن ها را در سایت اصلی فروشگاه اینتکس و در دسته بندی هپی چیر مشاهده کنید . همانطور که در تصویر شکل این هپی چیر را مشاهده می کنید ، سطح نشیمنگاه محصول به صورت مسطح است و با سطح بسیار نرمی که دارد می تواند افراد را در بهترین حالت خود قرار دهد .

این محصول را با عنوان های دیگری مانند هپی چیر طبی و یا هپی چیر راحتی نیز به فروش می رسانند چرا که سطح آن ها بسیار منعطف و طبی است ، علت این نرمی و انعطاف پذیری محصول نیز استفاده از یونولیت ها می باشد ، یونولیت ها همانطور که می دانید خاصیت اسفنجی مانند و انعطاف پذیر دارند به همین دلیل نیز استفاده از آن ها موجب شده تا مبل هپی چیر مقابل اینچنین انعطاف پذیر و نرم باشد . این خصوصیت باعث می شود تا بتوانید به صورت طولانی مدت از محصول استفاده کنید چرا که هیچ فشاری را بر روی اندام های خود حس نخواهید کرد . سایر ویژگی های محصول در جدول زیر درج شده است .

راهنمای خرید هپی چیر سورمه ای توپی

هپی چیر ها همانطور که اشاره شد از بهترین نشیمنگاه هایی هستند که می توانند خاصیت طبی داشته باشند ، اما دقت داشته باشید که در خرید هپی چیر ها نیز بایستی به موارد مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین و ایده آل ترین هپی چیر را بر اساس نیاز خود خریداری کنید . به عنوان مثال هپی چیر سورمه ای توپی دارای ساختاری گرد و دایره ای شکل است ، اما مدل های دیگری نیز طراحی شده اند که به مانند مبل هستند یا ساختاری مخروطی شکل دارند که البته مدل های مخروطی شکل پشتی و تکیه گاه بلند تری را داشته ولی مدل های توپی می توانند پهن تر باشند و فضای بیشتری را برای نشستن ایجاد کنند . 

توجه داشته باشید که هپی چیر ها نیز امروزه به دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند ، زیرا مدل هایی نیز برای کودکان طراحی شده اند که از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند و همچنین مدل های دیگری نیز در ابعاد بسیار بزرگتری طراحی شده اند که وسعت بزرگتری داشته و حتی می توانند وسیله ای بسیار عالی برای استراحت کردن و دراز کشیدن باشند . در خرید هپی چیر خود می توانید نوع جنس محصول را نیز به خواست خودتان انتخاب کنید ، زیرا برای تولید آن ها از اجناس متنوعی استفاده شده است که دستان شما را در خرید محصولات باز تر می کند . 

نحوه تعویض و تعمیر هپی چیر سورمه ای توپی

گاهی ممکن است در طول زمان و در استفاده های طولانی مدت ، هپی چیر شما دچار چرک مرده شود و همچنین کهنه و مندرس گردد ، شما در این حالت می توانید نسبت به تعمیرات هپی چیر خود اقدام کنید ، همچنین می توانید در صورت هر گونه بروز مشکل از جمله پارگی پارچه رویه ، نسبت به تعویض آن اقدام کنید .

برای اینکار می توانید یک رویه جدید را خریداری کرده و آن را به راحتی از طریق زیپی که در اخیتارتان قرار داده شده است ، تعویض کنید . شما می توانید حتی در صورت آسیب دیدگی ، نسبت به تعمیرات هپی چیر خود اقدام کنید و حتی دیگر بدنه یا همان رویه را تعویض نکنید . 

شارژ کردن هپی چیر سورمه ای توپی

همچنین به مرور ممکن است شاهد ، فشرده شدن محتوای شنی یونولیتی در داخل مبل هپی چیر باشید که علت آن نیز کاملا مشخص بوده و به جهت استفاده مکرر و همچنین فشرده شدن محتوای داخلی این فشردگی ایجاد می شود . لذا در این حالت بایستی محتوای شنی جدید تهیه کرده و به راحتی نسبت به شارژ مجدد مبل هپی چیر خود اقدام کنید . با شارژ کردن مجدد مبل هپی چیر شما به مانند روز اول نرم و انعطاف پذیر خواهد شد .

نقد و بررسی هپی چیر سورمه ای توپی

هپی چیر سورمه ای توپی با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود به یکی از هپی چیر های دوست داشتنی تبدیل شده است که در چند مدل کودک و بزرگسال طراحی گردیده است ، البته مدل فوق برای سنین نوجوان و بزرگسال است که با توجه به ابعاد بزرگ خود می تواند گزینه ایده آلی برای استفاده باشد .

هپی چیر ها با توجه به طراحی های متفاوت و منحصر به فردی که دارند علاوه بر اینکه می توانند دیزاین خانه را شیک و زیبا کنند می توانند نشیمنگاه های نرم و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند ، علت نرمی و راحتی این محصولات نیز نوع ساخت و طراحی بسیار خوب و متفاوت آن ها می باشد که در بخش های بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد . 

ساخت و طراحی هپی چیر سورمه ای توپی

برای ساخت هپی چیر سورمه ای توپی فوق از سه لایه استفاده شده است که بیرونی ترین لایه آن پوسته یا رویه نام دارد ، همچنین لایه زیرین آن نیز یک لایه دیگر پارچه ای است که به عنوان آستری استفاده می شود ، وجود این دو لایه استحکام بسیار خوبی به هپی چیر سورمه ای توپی بخشیده است ، همچنین محتوای شنی در داخل آستری ریخته می شود .

وجود یک آستری در این هپی چیر به شما اجازه می دهد تا بتوانید رویه را از آستری جدا کنید ، بدون اینکه محتوای شنی پخش شود . برای دسترسی به لایه های زیرین ، زیپ قرار داده شده است که می توانید از آن طریق اقدام کنید . لازم به ذکر است که تنوع جنس و رنگبندی در این مدل بسیار است که می توانید با شماره گیری تلفن های فروشگاه اینتکس ، مدل مد نظر خود را سفارش دهید و راهنمایی های لازم در این زمینه را دریافت کنید .

ویژگی ها و خصوصیات هپی چیر سورمه ای توپی

هپی چیر ها دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی هستند که شاید سایر مبل ها این ویژگی های بسیار خوب را نداشته باشند که از مهم ترین آن ها می توان به پرتابل بودن هپی چیر سورمه ای توپی اشاره کرد که به سادگی می توانید آن را با دست بلند کرده و جابجا کنید . همچنین این محصولات فرم پذیری بسیار عالی را دارند که می توانید تنها با نشستن بر روی آن ، فرم دلخواه خود را به هپی چیر بدهید . 

هپی چیر ها قابلیت تعمیر داشته و در صورت آسیب دیدگی می توانید آن ها را به بهترین شکل تعمیر کنید . لازم به ذکر است که این محصولات قابلیت شارژ شدن را دارا هستند و شما می توانید هر بخش از آن را در صورت نیاز تعویض و یا تعمیر کنید که این از ویژگی های بسیار عالی هپی چیر سورمه ای توپی به شمار می آید .

اجناس استفاده شده در ساخت هپی چیر سورمه ای توپی

برای تولیدات هپی چیر ها از اجناس مختلفی استفاده می شود که می توانید قبل از خرید با توجه به داشتن به این موارد ، مناسب ترین هپی چیر را برای خود خریداری کنید . به عنوان مثال برای ساخت هپی چیر ها ممکن است از پارچه های متنوعی مانند پارچه های چرمی ، پارچه های مخملی و ... استفاده شود ، اما برای ساخت هپی چیر سورمه ای توپی از پارچه پلی استر استفاده شده است .

پلی استر نوعی پارچه شمعی به شمار می آید که خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد که می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد ، به همین جهت شما حتی می توانید از آن در محیط های باز مانند حیاط نیز استفاده کنید ، همچنین اگر در شهر هایی با آب و هوای شرجی زندگی می کنید ، این هپی چیر می تواند برای شما مناسب باشد . البته بایستی توجه داشته باشید که مدل هایی که چرمی هستند مناسب برای آب و هوای شرجی نخواهند بود . 

بخش داخلی هپی چیر سورمه ای توپی نیز از آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که محتوای شنی داخل آن نیز از یونولیت تشکیل شده است که علت اصلی سبک بودن مبل هپی چیر ها نیز همین موضوع است ، به همین جهت شما می توانید به سادگی هپی چیر خود را جابجا کنید . همچنین شناوری خوب این مواد در داخل هپی چیر می تواند فرم گیری بهتری را برای مبل ایجاد کند . 

انواع پارچه های استفاده شده در ساخت هپی چیر

برای ساخت و تولید هپی چیر ها از انواع پارچه های بسیار خوب و دوست داشتنی استفاده شده است که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند که می توانید بر اساس نیاز خود حتی سلیقه ای که دارید ، هپی چیر خود را انتخاب کنید . هر پارچه ممکن است ویژگی های مختلف و البته دوام و استحکام مختلفی داشته باشد که با توجه به استفاده از انواع پارچه ها در تولید اینگونه از مبل هپی چیر ها قصد داریم تا تعدادی از محبوب ترین آنها را معرفی کنیم .

پارچه های مخملی بیشترین سهم را در تولید هپی چیر دارند زیرا این پارچه ویژگی های بسیار خوبی همچون نرمی و لطافت بسیار خوب ، خاصیتی ضد تعریقی آن ، قابلیت شستو و البته دوام و کیفیت بالا دارد که می توانید این مدل از هپی چیر ها را خریداری کنید . پس از این پارچه پارچه های چرمی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند ، زیرا ظاهر بسیار زیبا و شیکی داشته و طول عمر بالایی را نیز دارد . با توجه به اینکه این پارچه ها به خصوص پارچه های چرمی اصل نیازمند مراقبت هستند ، در خرید های خود حتما به این نکته توجه داشته باشید .

از سایر پارچه های استفاده شده در تولید هپی چیر می توان به پارچه های شمعی همچون پلی استر اشاره کرد که این نوع پارچه به دلیل ضد آب بودن خود سبب ضد آب شدن هپی چیر خواهد شد ، این مدل از هپی چیر ها بهترین نوع برای استفاده در بیرون از خانه هستند و می توانید آن ها را در حیاط خانه و یا در کنار استخر و ... استفاده کنید . در کنار این موارد هستند مدل های دیگری که از رویه فومی ، پارچه های جیر ، کتان ، لی یا جین ، خزدار و پارچه های ترک نانو استفاده شده است که هر یک از آن ها نیز جذابیت های خاص خود را دارند .

مرکز فروش هپی چیر در ایران

از بزرگترین مراکز فروش هپی چیر در ایران در واقع فروشگاه تهران اینتکس می باشد که علاوه بر تولیدات داخلی مبل هپی چیر ها در انواع رنگبندی ها و جنس های مختلف ، مبل هپی چیر های خارجی را نیز در مدل های گوناگون در فروشگاه موجود کرده است که شما می توانید به راحتی مدل مد نظر خود را یافته و محصول را خریداری کنید .

شما عزیزان همچنین می توانید مدل مد نظر خود را در رنگبندی دلخواه و در سایز مورد نظر خود از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید ، از این رو می توان گفت که مبل هپی چیر خود را می توانید به صورت سفارشی خریداری کنید . خدمات پس از فروشی که فروشگاه تهران اینتکس ارائه کرده است ، توانسته رضایت مشتریان را به طور کامل جلب کند .

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده شما می توانید خرید هپی چیر خود را از فروشگاه تهران اینتکس با ارزان ترین قیمت و با ضمانت و خدمات پس از فروش خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید پس از خرید نیز برای تعمیرات و حتی شارژ مبل هپی چیر ، تعویض ها و ... از آن استفاده کنید . در دسته بندی هپی چیر می توانید تنوع این محصولات را مشاهده کنید و خرید های خود را نیز به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی انجام دهید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...