هپی چیر طرح توپ اینتکس

MBl-55696

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,610,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر طرح توپ اینتکس

هپی چیر طرح توپ اینتکس از جمله هپی چیر های زیبا و فانتزی می باشد که دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی است و در تست های انجام شده کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . این هپی چیر توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . اینتکس تجربه بسیار بالایی در رابطه با تولید مبل های شنی و هپی چیر دارد و به همین خاطر برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن در این محصول از ساختار داخلی یونولیت مخصوص استفاده کرده است که قابلیت تحمل وزن را به 150 کیلو گرم افزایش داده است . این قابلیت تحمل وزن از استانداردهای جهانی به خوبی پیروی می کند و برای نگهداری وزن یک نفر ایده آل می باشد . لازم به ذکر است که در صورت نیاز می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا رویه هپی چیر نمایید و این امر به سادگی و توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است امکان پذیر می باشد . هپی چیر طرح توپ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر طرح توپ اینتکس

هپی چیر طرح توپ اینتکس MBl-55696 هپی چیر طرح توپ را می توان یکی از مبل های هپی چیر با ظاهری متفاوت دانست که به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و هپی چیر باز کند نمایندگی تهران اینتکس نیز با توجه به استقبال های گسترده ای که از این محصول شد اقدام به تعبیه این هپی چیر کرد و رنگبندی های گوناگونی را برای مشتریان خود فراهم آورد .

در ادامه قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول زیبا و پر طرفدار نماییم تا شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم تا به بهترین تصمیم گیری برسید . رنگبندی طوسی و سرمه ای موجود بر روی بدنه این محصول ، آن را به یکی از زیبا ترین و فاتزی ترین هپی چیر های این فروشگاه تبدیل کرده است .

زیبایی برای بسیاری از خریداران از فاکتورهای مهم محسوب می شود و این هپی چیر نیز می تواند بهترین وسیله برای استراحت در محیط های خانگی و همچنین اتاق های خواب با تم ورزشی باشد . نشیمنگاه این مبل هپی چیر کمی پایین تر قرار گرفته است و تکیه گاهی نه چندان بلند بخش پشتی مبل را فرا گرفته که کمر را به خوبی در بر می گیرد . شایان ذکر است که کیفیت ساخت این محصول که در ادامه بخش های مختلف آن را تجزیه و تحلیل می کنیم بسیار بالا می باشد و از این رو این مبل هپی چیر طرح توپ اینتکس دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس نیز است .

جنس بدنه این محصول از نوع چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت بالا را در کنار نرمی برای شما فراهم آورده است . دوخت های رویه این هپی چیر دارای تراکم بالایی می باشد و از این رو به خوبی در طول مدت استفاده از رویه هپی چیر محافظت می کند . لازم به ذکر است که این نوع رویه دارای مزیت شستشو با دستمال و مواد شوینده می باشد . باید توجه داشته باشید که از برخورد هر گونه اشیاء تیز و برنده به رویه این هپی چیر خودداری نمایید زیرا جنس چرم مصنوعی در برابر اشیاء تیز آسیب پذیر می باشد . اما از دیگر نقاط قوت این محصول را می توان ساختار داخلی مقاوم و مستحکم آن که از جنس فوم مخصوص می باشد دانست . در بخش های داخلی این مبل هپی چیر از فوم مخصوص متراکم استفاده شده است که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را برای شما فراهم می آورد که برای نگهداری یک نفر بسیار ایده آل و حتی فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . باید بدانید که در بخش کف این محصول از شیاری زیپ دار استفاده شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید .

همچنین در فروشگاه تهران اینتکس فوم مخصوص ساخت مبل های شنی به صورت جداگانه عرضه می شود که می توانید آن را تهیه و در صورت لزوم در ساختار داخلی هپی چیر خود استفاده نمایید . هچی چیر طرح توپ اینتکس با توجه به ساختار فانتزی که دارد می تواند از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط هایی با تم های ورزشی و فوتبالی باشد . وزن این محصول بالغ بر 6 کیلو گرم است که با توجه به ابعادی که دارد بسیار سبک می باشد و به راحتی در محیط های خانگی و کاری قابل جا به جایی است . هپی چیر طرح توپ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کمترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 100 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...