هپی چیر پشتی دار یک نفره

bestway 43873

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,720,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشتی دار یک نفره

هپی چیر پشتی دار یک نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و با توجه به به طراحی زیبا و رنگ بندی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد و همچنین این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد  . هپی چیر یک نفره پشتی دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما گمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی ، انعطاف پذیری و قابلیت شکل پذیری بالایی دارد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که زمان استفاده حس خوش آیندی داشته باشید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی این محصول را جدا کرده و به راحتی داخل لباسشویی شست سو شو دهید و صدمه ای به پارچه وارد نخواهد شد  و همپنین می توانید از آن قسمت مواد داخلی محصول را شارژ نموده و به فرم دلخواه خود تبدیل کنید . برای خرید هپی چیر یک نفره پشتی دار از تولیدی هپی چیر با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

هپی چیر پشتی دار یک نفره

هپی چیر پشتی دار یک نفره از محصولات خاص و شیک شرکت اینتکس بوده که بشدت خریداران و طرفداران بالایی را دارد. این محصول که دارای طراحی جدیدی نسبت به اکثر هپی چیر ها بوده ، به شکست اینتکس در باب طراحی این محصول منجر نشده بلکه این طراحی خاص آن را بشدت جذب خود کرد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کرده و نکات مثبت و بمنفی این مبل هپی چیر را برای شما بازگو کنیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمین شوید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت که جز شرایط اصلی هر محصولی می باشد برای این محصول به این شکل است که ارگونومی L شکلی را دارا می باشد که به همین منظور از خمیده شدن کمرتان جلوگیری می کند و رنگ های استفاده شده از این محصول سفید و مشکی می باشد که بسیار چشم نواز و خاص است. اما قابل ذکر می باشد که تمام ارگونومی ساختی که این محصول طراحی شده بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده و از لحاظ طراحی و ارگونومی ساخت این محصول خیالتان راحت باشد.

جنس بدنه

اما جنسه بدنه که بدون شک اصلی ترین دلیل هر مشتری برای خریدش می باشد باید مقاومت بالایی داشته باشد تا شخص مقابل محصولی را که خریداری می کند تا سالیان سال به راحتی بدون به وجود آمدن هیچ مشکلی استفاده کند. به همین منظور جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی است که در حین نرم بودن بسیار مقاومت بالایی را دارا می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به این ترتیب است: طول: 90 سانتی متر، عرض : 90 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر، ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در پایان وزن آن 6 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید آن را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فرزوش

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و کافیست تا شما بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا حس آرامش را به خود باز گردانید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این محصول دور نگه دارید زیرا احتمال پارگی بدنه آن بالا می رود. اما اگر در هر صورتی در بدنه این محصول پارگی ایجاد شد و یا مشکلی برای آن پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما آن را می توانید به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما آن را همانند روز اول دریافت نمایید.

جمع بندی

هپی چیر پشتی دار یک نفره یکی از محصولات زیبا و با کیفیت اینتکس بوده که جنس بدنه آن از پارچه مخملی می باشد. این محصول بسیار سبک بوده و به آسانی قابل حمل است. همچنین این محصول دارای دو ضمانت پس از فروش است. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...