هپی چیر چرم قهوه ای

MBL-0075

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم قهوه ای

هپی چیر چرم قهوه ای محصولی زیبا و کاربردی طراحی و تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد . رویه این محصول از چرم مصنوعی تهیه شده که بسیار مقاوم بوده و نیز دارای انعطاف قابل قبولی می باشد . داخل این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که بسیار نرم و راحت بوده و در حین استفاده با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت قرار می دهد ، به همین منظور در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نخواهید شد .

قسمت نشیمنگاه این محصول دارای کمی فرو رفتگی بوده که راحتی محصول را دوچندان افزایش داده است . همچنین برای این هپی چیر یک زیرپایی درنظر گرفته شده که با استفاده از آن پا های شما در وضعیت مناسبی قرار خواهد گرفت . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را ازآستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید محتویات داخل آن را تخلیه و تعویض نمایید .

وزن این هپی چیر در حدود 7 کیلو گرم بوده که با استفاده از دستگیره بالای این محصول به راحتی قابل حمل می باشد . همچنین با توجه به وزن اندک خود قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . شرکت اینتکس به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان ضمانت نامه ای دو ساله در اختیار شما قرار خواهد . شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر چرم قهوه ای

هپی چیر چرم قهوه ای MBL-0075 هپی چیر چرم قهوه ای را می توان یکی از زیبا ترین و شکیل ترین مبل های هپی چیر موجود در فروشگاه تهران اینتکس دانست که از پر فروش ترین محصولات نیز به شمار می آید . این هپی چیر با توجه به رنگبندی زیبا و طراحی خاص و شکیلی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های هپی چیر باز کند .

رویه چرم مصنوعی این محصول بر زیبایی و کیفیت این مبل افزوده است . در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اقدام به نقد و بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل هپی چیر راهنمایی کنیم . این مبل هپی چیر دارای نشیمنگاهی استاندارد می باشد که در بخش عقبی آن تکیه گاهی با ارتفاع ایده آل وجود دارد و کمر را به خوبی تا بخش پایینی گردن در بر میگیرد .

در بخش بالایی تکیه گاه این محصول یک عدد دستگیره تعبیه شده است که در مواقع جا به جایی محصول کمک شایانی به شما می کند . همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید به همراه این هپی چیر یک عدد زیر پایی نیز وجود دارد که جنس آن نیز از چرم مصنوعی است و کاملا ست با هپی چیر می باشد و از آن نیز می توانید برای استراحت پاها و یا استفاده به عنوان میز پذیرایی استفاده کنید .

دوخت های موجود در رویه این مبل هپی چیر به صورت کاملا متراکم می باشد که به خوبی بخش های مختلف را به یکدیگر متصل می کند و خیال شما را به طور کلی را بابت جلوگیری از باز شدن درزهای موجود در رویه هپی چیر راحت می کند . لازم به ذکر است که به منظور احترام به حقوق مشتریان عزیز ، ضمانت 2 ساله کیفیت و خدمات پس از فروش برای این هپی چیر چرم توسط نمایندگی تهران اینتکس فراهم شده است که خیال شما را نیز پس از خرید به طور کلی راحت می کند .

از دیگر بخش های مهم مبل های هپی چیر را می توان ساختاری داخلی آن ها دانست ، در بخش داخلی این هپی چیر از یونولیت یا همان فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از مزیت های آن می توان به استحکام ایده آل در کنار انعطاف پذیری قابل قبول نام برد . همچنین خصوصیت تعویض ساختار داخلی توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است یکی از مزیت های دیگر از هپی چیر زیبا به شما می آید .

لازم به ذکر است که تمامی بخش های ساختار داخلی این هپی چیر در داخل آستر قرار داده شده اند تا به راحتی بتوانید اقدام به تعویض بخش های داخلی نمایید . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت استفاده یک نفره ای که دارد فراتر از استانداردهای جهانی می باشد .

همچنین وزن این محصول به همراه زیرپایی که برای آن تعبیه شده است بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط دستگیره ای که در بخش بالایی تکیه گاه آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . اما از دیگر قابلیت هایی که فروشگاه تهران اینتکس برای خریداران هپی چیرهای خود فراهم آورده است خدمات پس از فروش فوق العاده همراه با مشاوره های رایگان توسط کادر مجرب و کارآزموده می باشد .

همچنین فوم های مخصوص داخلی هپی چیرها نیز توسط این فروشگاه به صورت جداگانه عرضه می شود که می توانید از آن در صورت لزوم استفاده نمایید . در بخش کناری این هپی چیر جیب هایی نیز تعبیه شده است که از آن ها می توانید در جهت نگهداری لوازم شخصی خود استفاده کنید . پیشنهاد ما به شما استفاده از این ست زیبا هپی چیر قهوه ای در محیط های کاریتان می باشد . هپی چیر چرم قهوه ای را می توانید با کیفیت ایده آل و قیمت به صرفه از فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...