هپی چیر کودک طرح حیوانات

chair-901

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کودک طرح حیوانات

هپی چیر کودک طرح حیوانات یکی دیگر از محصولاتی است که با تولید و عرضه ان به بازار باعث شده تا خانواده ها انتخابات قبلی خود را کنار گذاشته و به خرید این محصول روی اورند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای ساختار گرد می باشد که همین ساختار باعث شده تا بتوانید از ان در هر فضایی استفاده نمایید. هم چنین در قسمت بالایی این محصول یک عدد دستگیره هم قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید این محصول را به سادگی حمل و نقل کرده و جای ان را عوض نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به انعطاف پذیری ان تعلق می گیرد که با هر بار نشستن بر روی این محصول شکل کامل تری را به خود می گیرد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی بدنه این محصول تصاویری از انواع حیوانات نظیر گوزن ، جغد ، گرگ ، خرس و چندین طرح و نقش جذاب دیگر را هم مشاهده می کنید که در کنار رنگ سورمه ای این محصول زیبایی خاصی را به این هپی چیر بخشیده است. وزن کم و رویه مقاوم این محصول هم دیگر خصوصیات خوب این کالا می باشد که می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر کودک طرح حیوانات

هپی چیر کودک طرح حیوانات

در این سال های اخیر هپی چیر هایی هم برای سنین کودکان تولید وعرضه شده است که قطعا کودک شما می تواند با در اختیار داشتن ان به سادگی از این محصولات استفاده کرده و او هم همانند بزرگسالان از داشتن یک هپی چیر لذت ببرد. در همین خصوص نیز هپی چیر کودک طرح حیوانات یکی از همین محصولات خلاقانه و با کیفیت است که دارای قیمت مناسبی هم بوده و از ضخامت و همین طور طرح و نقش مناسب و زیبایی هم برخوردار است که سبب شدهتا یک انتخاب ایده ال برای خانواده ها باشد. با ما همراه باشید تا این محصول را به صورت کامل بررسی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های خاص این محصول دارا بودن طرح و نقش های بسیار زیبایی است که بر روی رویه اصلی این کالا چاپ شده و به طور کامل قابل رویت خواهد ود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که اگر به صورت کامل دور تا دور این محصول را مشاهده کنید می توانید تصاویر جغد ، خرس ، گوزن ، سنجاب ، راسو ، قارچ و چندین طرح و نقش دیگر را هم مشاهده نمایید که با ابعاد گوناگون و به صورت پخش در سر تا سر این هپی چیر دیده شده و طرح و نقش خاص و جلوه زیبایی را به این محصول بخشیده اند. علاوه بر این ها رنگ اصلی این محصول هم سورمه ای می باشد که یک رنگ فوق العاده زیبا بوده و به راحتی هم کثیف نخواهد شد که از خصوصیات خوب این رنگ به شمار می رود. هم چنین ساختار کلی این محصول به صورت گرد بوده و دارای قدرت انعطاف پذیری هم می باشد که با هر بار نشستن بر روی ان فرو رفته و نرم تر و راحت تر خواهد شد. هم چنین دارا بودن دستگیره حمل و نقل هم سبب شده تا کودک شما بتواند در هر مکانی که قصد دارد از ان استفاده بکند این محصول را با خود کشانده و جا به جا کند.

جنس بدنه

یکی از ویژگی های خوب این محصول دارا بودن طرح و نقش و ارگونومی زیبایی است که این محصول داراست. دیگر ویژگی این محصول هم جنس بدنه مقاوم ان است که رویه این هپی چیر از نوع پارچه مخملی طراحی و تولید شده و به صورت ضد ساییدگی تولید و عرضه شده است. هم چنین ضخامت مناسب و ضد اب بودن این پارچه هم از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود که با خیال راحت می توانید ان را خریداری کرده و اطمینان کاملی به خرید هوشمندانه خود داشته باشید.

ابعاد و وزن

همان طور که اشاره کردیم این کالا مناسب برای کودکان می باشد اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم خواهد بود که همین عامل باعث شده تا هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید و حتی افراد بزرگسال هم بتوانند از این محصول استفاده کنند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول در طول و عرض مشابه 110 و ارتفاع 130 سانتی متر تولید و عرضه شده است. هم چنین وزن کلی این محصول هم تنها 6 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول ساخت شرکت اینتکس بوده و این شرکت این کالا را به صورت اماده استفاده روانه بازار کرده است. این جمله بدین معناست که شما نیاز به راه اندازی این محصول نخواهید داشتو محصولی اماده را پس از خریداری در اختیار خواهید گرفت. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای قابلیت شست و شو بوده و می توانید در صورت اسیب دیدن رویه و هم چنین فرو نشست محتویات داخلی این محصول نیز به راحتی خودتان ان ها را تعویض کرده و مجدد به صورت نو از این محصول استفاده کنید. هم چنین باید به فرزندان خود نیز بیاموزید که از این محصول به نحو احسن استفاده کرده و سعی کنند تا از ضربه زدن و پریدن بر روی این کالا خودداری کنند تا این هپی چیر سالم و سلامت برای شما باقی بماند.

جمع بندی

هپی چیر کودک طرح حیوانات یک محصول زیبا و با کیفیت است که دارای بدنه انعطاف پذیر بوده و مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. طرح های زیبای این محصول در کنار قیمت مناسب و ساختار استاندارد این کالا سبب شده تا ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و به فرزند خود ان را هدیه دهید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...