هپی چیر کودک طرح خوک

chair-902

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کودک طرح خوک

هپی چیر کودک طرح خوک یکی از محصولات خلاقانه و جذابی است که به تازگی تولید شده و شرکت تهران اینتکس هم ان را برای فروش در سایت خود قرار داده است. این محصول همان طور که از اسمش پیداست با بهره گیری از شکل و شمایل خوک و با رنگ یکدست صورتی تولید شده است که در ین کودکان دختر قطعا محبوبیت زیادی را کسب خواهد کرد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول پیاده سازی دقیق شکل دست ها و صورت این حیوان است که به زیبایی هر چه تمام تر می توانید ان را مشاهده نمایید. وزن کم و پرتابل بودن این کالا هم باعث شده تا کودک شما بتواند به سادگی این هپی چیر را در داخل منزل جا به جا نماید. هم چنین با هر بار نشستن بر روی این محصول ، انعطاف پذیری این کالا را می توانید مشاهده نمایید که فرو رفته و نرم تر و راحت تر از قبل خواهد شد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول هم قابل شست و شو می باشد که در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید ان را تمیز نمایید. تمامی این موارد در کنار قیمت مناسب این کالا باعث شده تا بتوانید یک محصول بی نظیر را مشاهده نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر کودک طرح خوک

هپی چیر کودک طرح خوک

هپی چیر کودک طرح خوک نیز یکی دیگر از محصولات چند منظوره برای سنین کودکان می باشد که می توانید با خرید ان و هدیه دادن به فرزند خود لحظات شادی را برای او به ارمغان اورده و سعی کنید که نرمی و راحتی را برای نشستن او فراهم سازید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول طرح و نقش دقیقی از خوک را دارا بوده و رنگی صورتی را هم با خود یدک می کشد که از خصوصیات مهم این محصول به شمار خواهد رفت...

طراحی و ارگونومی ساخت

در تکمیل موارد بالا باید به این مسئله در ابتدا اشاره کنیم که این محصول یکی از خاص ترین هپی چیر های موجود در بازار است که با بهره گیری از ظاهر خوک تولید و عرضه شده است و قطعا کودکان شما با دیدن این محصول شگفت زده خواهند شد. در همین رابطه نیز باید بگوییم که این محصول چندین بخش جداگانه را دارا می باشد. بخش اصلی این کالا به نشیمنگاه این محصول تعلق می گیرد به گونه ای که کودک شما پس از نشستن بر روی این محصول می تواند تصور کند که بر روی کمر این حیوان نشسته و ظاهر و تفریح زیبایی را هم خلق کند. هم چنین بخش دیگر این محصول نیز دارا بودن زیپ این محصول است که شما می توانید حتی با خالی کردن ان نیز یک فضا برای قرار دادن اسباب بازی های کودک خود برای او خلق کنید. نکته مهم دیگر هم در خصوص این محصول بخش پاها و پیاده سازی سر و گردن این حیوان است که به شکل کاملا طبیعی طراحی گردیده و سبب شده تا یک محصول خاص را شاهد باشیم که قطعا از ویژگی های مهم این محصول در کنار دارا بودن رنگ صورتی ان به شمار می رود که جذابیت این محصول را مخصوصا برای کودکان دختر دو چندان کرده است.

جنس بدنه

خب تا به این جای کار به صورت کلی با بحث طراحی و شکل و شمایل و همین طور ارگونومی ساخت این محصول اشنا شدید و به این نتیجه رسیدید که هپی چیر کودک طرح خوک یکی از محصولات زیبا و خاص موجود در بازار می باشد. در همین خصوص و در تکمیل ان نیز باید عنوان کنیم که این کالا رویه ای از نوع پارچه مخملی را هم داراست که فوق العاده ضخیم و مقاوم بوده و از کیفیت بالایی هم برخوردار است که سبب شده تا بدون هیچ گونه نگرانی این محصول رابرای فرزند خود خریداری نمایید.

ابعاد و وزن

ابعاد این محصول هم بر طبق استاندارد طراحی شده است به گونه ای که کودک شما می تواند به اسانی از این محصول استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرد. در همین رابطه باید عنوان کرد که این کالا در طول و عرض 80 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 90 سانتی متر طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول تا بخش نشیمنگاه نیز تنها 30 سانتی متر است که به راحتی کودک شما می تواند بر روی ان قرار گیرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

هپی چیر کودک طرح خوک هیچ گونه نیاز به راه اندازی و یا کار های اینچنینی ندارد و به صورت اماده تولید و عرضه شده است که همین عامل سبب شده تا پس از خرید این کالا بتوانید به راحتی ان را در مکان مد نظر خود قرار داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث مراقبت و نگهداری از این کالاست که باید به شکل صحیح ان را رعایت نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بهتر است به کودک خود بیاموزید که این محصول را سوراخ نکند و وسایل نوک تیز را هم از کنار بدنه و رویه اصلی این کالا دور کند تا دچار اسیب های جبران ناپذیر نشود. البته این نکته هم بسیار حائز اهمیت است که این کالا قابلیت تعویض رویه و پوسته را هم دارا بوده و هم چنین دارای ضمانت دو ساله هم می باشد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار خواهد رفت.

جمع بندی

هپی چیر کودک طرح خوک یک محصول انعطاف پذیر ، زیبا و جذاب است که با طرح و نقش منحصر به فرد و همین طور رنگ صورتی و دلنشینی که دارد محبوبیت زیادی را در بین کودکان برای خود ایجاد کرده و باعث شده تا یک خرید هوشمندانه به شمار رود که می توانید ان را از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان خریداری نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...