هپی چیر گرد

MBl-55703

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,530,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گرد

هپی چیر گرد با رنگ نارنجی یکی دیگر از سری هپی چیرهای تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که توسط زیپی که در بخش کف این هپی چیر تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . همچنین در بخش داخلی این محصول از یونولیت یا همان فوم خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالایی که دارد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را به محصول بخشیده است ، از انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار می باشد و به همین خاطر شرایط مطلوب با آرگونومی بدن را برای شما فراهم می آورد . شایان ذکر است که این محصول شامل ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد و همین حالا می توانید آن را با برترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر گرد

هپی چیر گرد از هپی چیر های زیبا و خوش طرح فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و با توجه به ظاهر زیبا و البته کیفیت مطلوبی که دارد به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های بازار تبدیل شده است ، هپی چیر ها ، در واقع مبل های نرم و راحتی هستند که به واسطه طراحی متفاوتی که دارند ، می توانید به آن فرم خاصی را داده و بهتر از آن ها استفاده کنید . این محصولات در مدل های مختلفی ساخته شده اند که می توانید در دسته بندی مربوطه آن ها مشاهده و خریداری کنید . هپی چیر فوق طراحی شده برای استفاده یک نفره بوده که در ادامه بیشتر به ویژگی ها و خصوصیات آن خواهیم پرداخت ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ساخت هپی چیر گرد

همانطور که محصول را مشاهده می کنید ، ساختار این هپی چیر به صورت گرد ساخته شده است ، عمدتا هپی چیر های موجود در بازار در دو طرح گرد و همچنین مخروطی ساخته می شوند که پر فروش ترین مدل های بازار نیز آن ها می باشند ، با این حال مدل های دیگری که با ساختار متفاوت و همچنین به صورت چند نفره ساخته شده اند نیز تولید شده است که می توانید به دلخواه آن ها را خریداری کنید .

از ویژگی های بسیار خوبی که هپی چیر گرد دارد ، می توان به فرم گیری بسیار خوب آن اشاره کرد ، زیرا داخل آن را محتوای شنی که امکان جابجایی دارد ، اشغال کرده است که بدین ترتیب شما می توانید با دست و حتی با نشستن به مبل هپی چیر خود فرم بدهید . همچنین برای ساخت هپی چیر گرد از هیچگونه فریم و پایه استفاده نشده است .

برای تولید هپی چیر گرد تنها از دو لایه بدنه یا همان پوسته و آستری استفاده شده است که محتوای شنی خرد در داخل آستری ریخته می شود . توجه داشته باشید که دسترسی به لایه های مختلف هپی چیر گرد امکان پذیر است ، به همین دلیل شما می توانید هپی چیر خود را شارژ کنید و همچنین رویه را برای تمیز کردن و شستن جدا نمایید .

جنس هپی چیر گرد

جنسی که برای ساخت هپی چیر ها استفاده می شود ، ممکن است متفاوت باشد ، هر پارچه ای نیز با توجه به نوع نخ و متریالی که در آن استفاده شده است ، ویژگی های منحصر به فردی را دارد که بایستی قبل از خرید با توجه به علاقه و همچنین شرایطی که قصد دارید از هپی چیر استفاده کنید ، جنس آن را انتخاب نمایید .

برای تولید و ساخت بدنه خارجی یا همان پوسته هپی چیر گرد از چرم مصنوعی استفاده شده است ، پارچه های چرمی یکی از زیبا ترین و شیک ترین پارچه هایی هستند که در بازار در ساخت بسیاری از وسایل و پوشاک از آن استفاده می شود ، با این حال با توجه به زیبایی که به مبل ها و هپی چیر ها می بخشد ، از آن برای ساخت این هپی چیر نیز استفاده شده است .

طول عمر چرم های مصنوعی بسیار بالاست و همچنین رنگبندی بسیار بیشتری نسبت به چرم های طبیعی دارند . نکته قابل توجه دیگر نیز امکان تمیز کردن بسیار راحت تر هپی چیر های چرمی است که می توان به آن اشاره کرد . آستری این هپی چیر نیز از جنس پارچه ضخیم مخملی می باشد که به خوبی توانسته دوام بالایی را به هپی چیر ببخشد . اما داخلی ترین بخش این هپی چیر زیبا محتوای یونولیتی است که به صورت ریزدانه در داخل آستری ریخته شده است .

مراقبت و نگهداری از هپی چیر گرد

هپی چیر گرد نیز به مانند هر مبل و یا هر وسیله دیگری نیازمند مراقبت و نگهداری است ، به همین جهت در این بخش قصد داریم تا چند مورد از توصیه های مهم را با شما عزیزان مطرح کنیم . هر مبلی یک آستانه تحمل وزنی دارد که بایستی به آن توجه داشته باشیم ، هپی چیر گرد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای تحمل وزن 150 کیلوگرمی است ، به همین دلیل نیز به خوبی می تواند وزن یک فرد بالغ را به خوبی تحمل کند .

با این وجود پریدن بر روی هپی چیر یا پرتاب کردن آن می تواند سبب آسیب دیدن محصول شما بشود . همچنین بهتر است برای تمیز کردن پوسته هپی چیر گرد از دستمال نمناک استفاده کنید و کمتر آن را به صورت کامل شسته و خیس نمایید . افت هپی چیر به مرور زمان نیز طبیعی بوده و می توانید با شارژ کردن مجدد محصول این مشکل را رفع نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول نارنجی
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...