هپی چیر یک نفره توپی

bestway 43833

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره توپی

هپی چیر یک نفره توپی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا کرده و به راحتی تمیز و شست و شو کنید . هپی چیر یک نفره توپی دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد و همچنین این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید هپی چیر یک نفره توپی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره توپی

هپی چیر یک نفره توپی bestway 43833 هپی چیر ها امروزه دارای ظرفیت های گوناگونی می باشند و ظرفیت های یک نفره و دو نفره آن ها دارای طرفداران بسیاری می باشند . این هپی چیر یک نفره یکی از انواع هپی چیرهای ورزشی می باشد که طرفداران خاصی را به خود جذب کرده است و به خوبی توانسته در همان ابتدای ورود به بازارهای ایران به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این هپی چیر ساخته شده توسط برند جهانی بست وی می باشد که از جمله کمپانی هایی می باشد که حرف اول را در ساخت مبل های شنی و هپی چیر های استاندارد می زنند .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر یک نفره توپی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . شکل ظاهری این هپی چیر به صورت توپ فوتبال می باشد که به رنگ آبی و مشکی طراحی شده است و از جذابیت منحصربفردی برخوردار است . رویه این هپی چیر به خوبی می تواند تداعی کننده توپ های چهل تکه سنتی باشد . رویه این محصول که به صورت تکه ای طراحی شده اند به خوبی توسط دوخت های مستحکم به یکدیگر متصل شده اند و از داخل توسط لایه های پلاستیکی به خوبی آب بندی شده اند . لازم به ذکر است که به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید محصول به طور کلی راحت می کند . ساختار این هپی چیر به صورت گرد می باشد و در بخش رویه آن از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است . کیفیت این نوع چرم مصنوعی بالا می باشد و مرغوبیت آن به گونه ای است که به راحتی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت بالایی را نشان می دهد .

برای بالاتر بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پارچه دو لایه استفاده شده است تا به راحتی فشار وارده در اثر وزن بالا را مهار کند . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از کلیدی ترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید محصولات شنی به ویژه هپی چیرها باید به آن توجه نمایید زیرا هنگام استفاده در پاسخگویی به نیازهای شما بسیار کاربردی می باشد . قابلیت تحمل وزن این هپی چیر یک نفره برابر با 180 کیلو گرم می باشد . با توجه به ظرفیت یک نفره ای که این محصول دارد می تواند به راحتی وزن یک نفر بزرگسال و یا دو نفر را تحمل نماید . همچنین وزن این هپی چیر برابر با 5 کیلو گرم می باشد ، وزن 5 کیلو گرمی این محصول حتی سبک تر از استانداردهای جهانی نیز می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است .

شایان ذکر است که تمامی خدمات پس از فروش برای مبل های شنی و هپی چیر های ارائه شده ، توسط نمایندگی اینتکس و با بهر مندی از کادری باتجربه صورت می گیرد . هپی چیر یک نفره توپی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و یا اتاق های خواب با تم های فوتبالی می باشد . قابلیت تحمل وزن بالا و همچنین وزن سبک این محصول از جمله مزیت های آن به شمار می آید که نشان از استاندارد بودن ساختار آن دارد . رویه چرم مصنوعی و همچنین مواد داخلی قابل تعویض از جنس فوم خرد شده بر استحکام این محصول به هنگام استفاده به خوبی افزوده است . هپی چیر یک نفره توپی با برترین کیفیت و قیمت تخفیف دار همراه با ضمانت دو ساله و خدمات پس از فروش توسط فروشگاه تهران اینتکس عرضه شده است که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره توپی
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...