هپی چیر یک نفره دو رنگ

MBl-55787

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,495,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره دو رنگ

هپی چیر یک نفره دو رنگ یکی دیگر از محصولات بادوام و زیبا تولید شده توسط نمایندگی مرکزی اینتکس بوده که برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. روکش بدنه محصول را از پارچه چرم مصنوعی تولید می کنند. این نوع روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و کاملا ضدتعریق و ضداب است. شما می توانید روکش بدنه هپی چیر را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده است. زیرا این مواد سبک و منعطف بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه هپی چیر امکان تعویض و یا شارژ مجدد مواد داخلی مهیا شده است. این هپی چیر از وزن بدن کم برخوردار بوده تا به راحتی اقدام به جا به جایی کنید. از این هپی پیر در زمان استراحت و تماشای تلویزیون و.. می توان بهره برداری نمود. برای خرید محصول با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره دو رنگ

هپی چیر یک نفره دو رنگ از محصولاتی با دوام ، زیبا و خاص بوده است که دارای طراحی و کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد . کمپانی اینتکس که این محصول را بطراحی و تولید کرده است توانسته تا دوباره خرید بسیار بالایی را در قسمت محصولات منزل داشته باشد و ما می خواهیم تا آن را به صورت کامل برای شما نقد و بررسی بکنیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید عنوان کرد که رنگ های زرد و مشکی که در این محصول به کار رفته است باعث شده تا این هپی چیر بسیار زیبا و چشم نواز بشود ، به همین دلیل فروش این محصول را بسیار بالا برده است . همچنین این کالا ساختاری گرد را داشته و در قسمت بالایی آن یک دستگیره برای حمل و یا جا به جایی موجود خواهد بود . همچنین درون این کالا پر شده از یونولیت هایی بوده که بسیار نرم می باشد و بدون شک استفاده از آن شما را پشیمان خواهد کرد .

جنس بدنه

در صورت جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که بدنه این هپی چیر ساخته شده از چرم مصنوعی بوده که قابلیت شستشو را داشته و به راحتی می توانید بدنه آن را در هر زمانی شسته بدون آن که مشکلی برای این محصول بوجود بیاید . 

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر ، ارتفاع : 100 سانتی متر ، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در پایان وزن آن 5 کیلو گرم بوده است .

مراقبت ، نگهداری و خدمات پس از فروش

در خصوص مراقبت از این هپی چیر باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایلات تیز را بدنه آن نزدیک نکنید ، همچنین می توانید در مواقعی که یونولیت های درون آن فاسد و یا بلا استفاده شده اند ، یونولیت های مخصوص خود را خریداری نموده تا به آسودگی از آن استفاده کنید . لازم به ذکر می باشد که این هپی چیر دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده است که شما می توانید در مواقع آسیبی دیدن آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

هپی چیر یک نفره دو رنگ از محصولاتی با طراحی زیبا و جذابی بوده است که در مدت زمان کوتاهی توانسته خریدار و مشتریان بسیار زیادی را سمت خود جذب بکند . ساختار این کالا به صورت گرد بوده و در آن دو رنگ زرد و مشکی به کار رفته می باشد که بسیار زیبا خواهد بود . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده است که قابلیت شستشو را داشته و به آسودگی می توانید آن را بشویید . همچنین تحمل وزن این محصول با کیفیت 150 کیلو گرم خواهد بود که به همین دلیل مناسب تمامی می باشد . این هپی چیر که وزن بسیار سبکی داشته است به آسودگی می توانید برای نظافت و یا حمل و نقل آن را جا به جا بکنید . این محصول هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده سفارش بوده که اگر قصد دارید تا این کالا را هم اکنون خریداری نمایید می توانید آن را از طریق سایت ما و یا به صورت حضوری به نمایندگی تهران اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...