هپی چیر یک نفره مخمل

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره مخمل

هپی چیر یک نفره مخمل یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات برند اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . بدین منظور و برای دست یابی به چنین قابلیت تحمل وزنی ، برند اینتکس در ساختار داخلی این هپی چیر از فوم مخصوص استفاده کرده است که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشند و به همین منظور به به خوبی آناتومی بدن شما را حفظ می کند .

پارچه استفاده شده در رویه این هپی چیر از جنس مخمل می باشد که یکی از محبوب ترین پارچه ها در ساخت رویه مبل های شنی و هپی چیر است . در تست های انجام شده بر روی پارچه رویه این هپی چیر ، کیفیت و مقاومت بالا در کنار لطافت مشهود می باشد . لازم به ذکر است که پارچه رویه این محصول به صورت کامل قابل جدا شدن و شستشو می باشد . همچنین این محصول شامل گارانتی دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را از بابت طول عمر این هپی چیر نیز راحت می کند . هپی چیر یک نفره مخمل با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره مخمل

هپی چیر یک نفره مخمل MBl-55709 هپی چیرهای مخمل از سایر جنس های هپی چیری که تولید می شوند به دلیل رویه نرم و زد سایشی که دارند از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند . این هپی چیر نیز یکی از سری مبل های هپی چیر با رویه نرم مخمل می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . یکی از مزیت های این محصول را می توان تولید در رنگبندی های متنوع و زیبای دانست که اکثر سلیقه های رنگی را به خوبی پوشش می دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر مخمل راهنمایی کنیم پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید . شکل ظاهری این هپی چیر به صورت گرد می باشد که در رویه آن از پارچه دو رنگ استفاده شده است و ترکیب رنگی زیبایی را به این محصول بخشیده است .

نشیمنگاه این هپی چیر به صورت فرو رفته می باشد که بسته به فشاری که به آن وارد می شود به خوبی حالت می گیرد . تکیه گاهی در بخش پشتی نشیمنگاه واقع شده است و این منحنی تا زیر دستان به هنگام نشستن ادامه پیدا می کند و باعث می شود به هنگام نشستن آناتومی بدن به خوبی حفظ شود . این مبل هپی چیر دارای ساختاری مهندسی شده است تا فرد مصرف کننده به هنگام نشستن احساس خستگی نکن . پارچه استفاده شده در بخش رویه این محصول از نوع پارچه مخمل است ، پارچه مخمل همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم از سری پارچه های محبوب و مقاوم می باشد که علاوه بر منعطف بودن دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه نیز است .

درزهای موجود در بخش بدنه این پارچه به خوبی توسط دوخت های متراکم مستحکم شده اند و تا در طولانی مدت از باز شدن درزها به خوبی جلوگیری به عمل آید . یکی از مزیت های پارچه مخمل قابلیت شستشوی آن می باشد که در تمیز نگه داشتن این محصول نقش بسیار مهمی را ایفا می کند . قابلیت تحمل وزن نیز در مبل های هپی چیر یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد در هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرید . قابلیت تحمل وزن این مبل هپی چیر با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد برابر با 150 کیلو گرم است . تحمل وزن بالای این محصول با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل می باشد و پا را از استانداردهای جهانی فراتر گذاشته است . قابلیت تحمل وزن با مواد داخلی بدنه این مبل هپی چیر رابطه مستقیم دارد و هرچه مواد داخلی مرغوب تر و با کیفیت تر باشد ، قابلیت تحمل وزن نیز افزایش پیدا می کند .

در بخش داخلی بدنه این مبل هپی چیر از فوم خرد شده مخصوص استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و همچنین یکی از مزیت های آن قابلیت تعویض ساختار داخلی می باشد . مواد داخلی این محصول به راحتی و توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض می باشد ، فقط کافیست که فوم مخصوص این هپی چیر را به صورت جداگانه تهیه نمایید . به منظور بالا بردن قدرت اطمینان خریداران عزیز و همچنین اطمینان از کیفیت ساخت این محصول پس از خرید برای شما عزیزان ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس نیز فعال می شود که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل هپی چیر یک نفره مخمل با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...