هپی چیر یک نفره چرم با دستیگره

MBL-0174

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,472,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره چرم با دستیگره

هپی چیر یک نفره چرم با دستیگره محصولی باکیفیت و طبی بوده که توسط نمایندگی رسمی اینتکس در ایران طراحی و تولید شده است. برای تولید روکش بدنه این هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. زیرا بسیار نرم و لطیف بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. این روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و برای استراحت های طولانی و مطالعه و... توصیه می شود. رنگ بدنه هپی چیر شکلاتی بوده اما شما می توانید رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده که با استفاده از دستیگره تعبیه شده بر روی بدنه می توانید هپی چیر را به راحتی حمل کنید. برای بخش داخلی محصول از مواد یونولیتی استفاده می کنند. زیرا مواد یونولیتی سبک و نرم بوده و قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. شما می توانید مواد داخلی هپی چیر را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این هپی چیر بدنه منعطف داشته که در اثر استفاده به فرم استاندارد بدن فرد تغییر حالت خواهد داد. این محصول ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید هپی چیر توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره چرم با دستیگره

هپی چیر یک نفره اصل با دستگیره از کالا های منحصر به فرد و با کیفیت کمپانی معروف و جهانی اینتکس می باشد. ما به طور کلی محصولاتی که از این شرکت محبوب طراحی و تولید شده اند را به خریداران خود کرده تا از خریدی که می خواهند انجام بدهند ، مطمئن باشند . اما برای اطمینان خاطر شما از این محصول ، این نقد و بررسی را به طور کامل مطالعه فرمایید تا از نکات مثبت و منفی آن اطلاع داشته و سپس برای خرید خود تصمیم گیری نمایید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

معولا ساختاری های هپی چیر به صورت گرد می باشد که این محصول نیز این طراحی پیروی کرده است و درون پر شده از فیر های بسیار نرمی می باشد که می توان از مزیت آن به کمتر جا گرفتن این هپی چیر نسبت به مبل های مربعی شکل ، و منعطف بودن بدنه این محصول اشاره کرد . همچنین رنگ این محصول به صورت قهوه ای براق بوده که در قسمت بالایی بدنه آن یک دستگیره برای جا به جایی آسوده این محصول طراحی و ساخته شده است .

جنس بدنه

به طور کلی محصولاتی که دارای کیفیت ساخت بالایی باشند ، بدون شک طول عمر بسیار بالایی را دارا خواهند بود . به همین دلیل جنس بدنه این هپی چیر ساخته شده از چرم مصنوعی بوده که نشان از ساختار مقاوم و کیفیت ساختار بالای این محصول خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر ، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در آخر وزن این محصول 5 کیلو گرم خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

به طور معمول برای استفاده از محصولات در ابتدا نیاز به راه اندازی آن ها می باشد که بر خلاف آن به هیچ وجه برای استفاده از این هپی چیر نیاز به راه اندازی نخواهد داشت و به آسودگی می توانید بر روی آن نشسته و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که در صورت تعویض فیبر های درون این هپی چیر می توانید فیبر های مخصوص خود را از ما خریداری نموده و درون آن بریزید ، همچنین به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه این محصول نزدیک نکنید و در آخر اگر تحت هر شرایطی برای این کالا صدمه و یا آسیبی بوجود آمد باید ذکر کرد که این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و به همین ترتیب می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

هپی چیر یک نفره اصل از محصولات جدید و جذاب کمپانی نامدار اینتکس بوده که طراحی آن به  صورت گرد ساخته و تولید شده است . این محصول به رنگ قهوه ای بوده و جنس بدنه آن از چرم مصنوعی خواهد بود که دارای مقاومت و ساختاری با کیفیت می باشد . تحمل وزن این کالا 150 کیلو گرم بوده که تمامی سنین می توانند از آن استفاده نمایند و وزن آن 5 کیلو گرم خواهد بود که می توانید به آسودگی آن را حمل و یا جا به جا بکنید .  اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...