پمپ اُزون زن اینتکس

intex 26666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ اُزون زن اینتکس از بهترین و حرفه ای ترین پمپ های تصفیه و ضد عفونی کننده آب استخر می باشد که با تکنولوژی های بسیار خوب خود می تواند آب را در بهترین سطح ممکن ضد عفونی کند . چرا که این پمپ تصفیه آب مولد کلر و ازون بوده که می تواند در بالاترین سطح کیفیتی آب را تصفیه و مناسب برای استفاده به عنوان استخر شنا کند . روشی که پمپ تصفیه اُزون زن اینتکس بهترین روش و بهداشتی ترین روش برای تصفیه آب است که هیچ بویی را نیز ایجاد نکرده و با توجه  به ایجاد ازون و ترکیب آن به آب می تواند تا 3000 برابر سریع تر از کلر ، باکتری ها و ویروس های آب را از بین ببرد . همچنین به دلیل اکسیداسیون کمی که ایجاد می کند می تواند بوی بسیار کمتری را نسبت به کلر ایجاد کرده و به همین منظور استفاده از آبی که توسط پمپ تصفیه اُزون زن اینتکس تصفیه شده است برای افراد و شناگران بسیار ایده آل خواهد بود . پمپ تصفیه اُزون زن اینتکس برای استخر های بزرگ طراحی شده است تا ظرفیتی بیش از 56800 لیتر آب دارد . قدرت این پمپ 15140 لیتر در ساعت می باشد که یک قدرت بسیار عالی خواهد بود . اطلاعات کامل محصول از جمله خروجی کلر و ازون در جدول توضیحات آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . فروشگاه اینتکس به دلیل کارایی بی نظیر و ویژگی های منحصر به فردی که پمپ اُزون زن اینتکس دارد ، آن را در فروشگاه موجود کرده است . برای کسب اطلاعات کافی و بیشتر از این محصول توصیه می کنیم که بخش نقد و بررسی را مطالعه کنید . 

پمپ اُزون زن اینتکس از بهترین و جدید ترین پمپ های تصفیه آب استخر می باشد که شرکت اینتکس آن را تولید کرده است . شرکت اینتکس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد که در این میان اقدام به تولید استخر پیش ساخته در ابعاد بزرگ کرده است . این شرکت در کنار تولیدات استخر پیش ساخته ، لوازم جانبی این محصولات و انواع پمپ تصفیه آب استخر را تولید کرده است که یکی از بهترین و قوی ترین آن ها پمپ اُزون زن اینتکس می باشد . این پمپ کارایی کاملا متفاوتی نسبت به سایر پمپ ها داشته و می تواند عملیات ضد عفونی آب را نیز انجام دهد .

پمپ اُزون زن اینتکس همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده در استخر ها ساخته شده است و می تواند با سرعت زیاد خود ، آب داخل استخر را تصفیه کرده و  آن را تبدیل به آب تمیز و زلال و ضد عفونی شده کرده و در نهایت آبی مناسب و استاندارد را برای شنا گر ها فراهم کند . این پمپ دارای وزن 5 کیلوگرمی است که می تواند به سادگی جابجا شده و راه اندازی شود . شما نیز می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای محصول به سرعت و به سادگی آن را تصفیه کنید . توجه داشته باشید که پمپ های تصفیه بایستی به درستی راه اندازی شوند و مناسب برای استخر هایی خواهند بود که ظرفیتی مشخص داشته و متناسب با قدرت پمپ استفاده شود . 

قدرت این پمپ 15140 لیتر در ساعت بوده و می تواند  این مقدار آب را تصفیه و از خود عبور دهد . همچنین توجه داشته باشید این پمپ برای استخر هایی با ظرفیت کمتر از 56800 لیتر می باشد تا بتواند به سادگی و در کمترین زمان ، استخر را در مدت زمان کمتر از 4 ساعت تصفیه نماید . لذا توجه داشته باشید که آن را در استخر های بزرگ تر استفاده نکنید ، زیرا ممکن است آنطور که دلخواه است ، آب استخر را تصفیه نکند . به طور کلی این پمپ مولد نمک و ازون بوده که می تواند بسیار سریع تر موجب تصفیه آب و ضد عفونی کردن آن گردد . 

توجه داشته باشید که پمپ اُزون زن اینتکس می تواند در مدت زمان 1 ساعت 11 گرم کلر را ایجاد کرده و به وارد آب کند ، بنابراین می توان گفت که در صورت استفاده از پمپ برای 4 ساعت به میزان 44 گرم کلر در یک استخری معادل با ظرفیت 56800 لیتر ، اضافه خواهد شد . همچنین خروجی اوزون این پمپ نیز 150 میلی گرم در ساعت است که مقدار استاندارد و بسیار خوبی است تا بتوانید استخر های سایز بزرگ را به راحتی ضد عفونی کنید . توجه داشته باشید که با استفاده از پمپ اُزون زن اینتکس می توانید سطح اکسیژن آب را نیز افزایش دهید . این کار باعث می شود که آب تازه باشد و همچنین سطح اکسیژن آن ، باعث سبک شدن آب شده تا شناگران بتوانند به راحتی شنا کنند و افراد نیز به راحتی بتوانند لحظات شاد و خوشی را برای خود رقم بزنند . 

پمپ اُزون زن اینتکس دارای یک نمایشگر بوده که کنترل های آن به صورت پنل بر روی نمایشگر قرار گرفته است تا اینچنین بتوانید محصول را کنترل کرده و بتوانید قدرت پمپ را تغییر دهید . شما می توانید قدرت این پمپ را در سه حالت کند ، متوسط و تند تغییر دهید و اینچنین خودتان بسته به ظرفیت استخر و نیازی که دارید ، از پمپ اُزون زن اینتکس استفاده کنید . این پمپ دارای فناوری الکترولیز بوده و می تواند کلر طبیعی ایجاد کند و آن را به خوبی به آب استخر اضافه نماید تا اینچنین ویروس ها و میکروب های داخل استخر را کشسته و از ایجاد بیماری های پوستی و ... جلوگیری کند . 

استفاده از پمپ اُزون زن اینتکس می تواند تا حد زیادی باعث شفاف سازی آب استخر شود و با توجه به طبیعی بودن تولیدات کلر و ایجاد ازون و اضافه کردن آن به آب ، به هیچ عنوان بوی نامطبوعی را تولید نخواهد کرد . این محصول همچنین از مخزن بزرگی برخوردار است که می تواند حجم زیای از اب را از داخل خود عبور دهد . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این محصول ، با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...