پمپ تصفیه فیلتری 5678 لیتری بست وی

bestway 58389

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه فیلتری 5678 لیتری بست وی از نمونه پمپ های تصفیه آب استخر با سایز میانی می باشد که برای استفاده در استخر های نسبتا بزرگ و بزرگ مناسب می باشد . پمپ های تصفیه آب استخر ، برای هر استخر پیش ساخته و یا سایر استخر های بتنی و حتی ایزی ست بزرگ نیاز است تا بتوانید از کثیف شدن آب جلوگیری کنید . با راکد ماندن آب برای مدت طولانی در یک محل ، نیاز است تا با گردش آب و جلوگیری از رسوبات در آب ، از پمپ های تصفیه آب استخر کنید . بست وی نیز برای جلوگیری از این اتفاق ، پمپ تصفیه فیلتری 5678 لیتری بست وی را برای استخر های پیش ساخته خود طراحی کرده است که در کنار برخی از محصولات این پمپ ها وجود دارد ، ولی در کنار برخی دیگر کهپمپ تصفیه آب استخر وجود ندارد ، شما می توانید آن را به صورت مجزا از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید و از آن استفاده کنید . این نوع از پمپ ها با استفاده از فیلتر های کاغذی که جذب بسیار خوبی دارد ، می تواند به خوبی کثیفی های معلق بر روی آب را به خود جذب کند و در نهایت آب تمیز و زلال را دوباره به استخر باز گرداند . شما میتوانید پس از مدتی استفاده از پمپ تصفیه آب استخر ، در صورت کثیف شدن فیلتر آن را تعویض کنید تا مجددا به خوبی بتوانید آب را با همان کیفیت قبلی تمیز کنید .

پمپ تصفیه آب استخر فیلتری 5678 لیتری بست وی از عالی ترین پمپ های تصفیه کن آب استخر می باشد که می توانید با استفاده از آن به خوبی حجم زیادی از آب را به سادگی تصفیه کنید . این پمپ های آب می توانند از هدر رفتن مقدار زیادی آب جلوگیری کند و بدین ترتیب بدون اینکه آبی هدر برود شما می توانید همان آب موجود را به سادگی تصفیه کرده و مجددا از محصول استفاده کنید . لازم به ذکر است که پمپ های باد مدل های مختلفی دارند و هر یک از آن ها از فیلتر های متفاوتی برای تصفیه آب استفاده می کنند . به عنوان مثال پمپ تصفیه فیلتری 5678 لیتری بست وی از فیلتر های کاغذی برای تصفیه کردن آب استفاده می کنند که یکی از بهترین نوع فیلتر ها برای تصفیه می باشد و قدرت جذب بسیار بالایی دارد ، و به خوبی می تواند آلودگی های شناور در آب را جذب خود کند. 

در این بخش قصد داریم تا نحوه کارکرد پمپ تصفیه فیلتری 5678 لیتری بست وی را به شما عزیزان شرح دهیم . این دستگاه شامل یک پمپ آب است که با قدرت بسیار خوب می تواند مقدار زیادی اب را با فشار از داخل استخر کشیده و به سمت مخزن خود هدایت کند . این دستگاه شامل یک مخزن است که در درون آن فیلتر قرار گرفته است. آب وارد شده به داخل مخزن با سرعت زیادی از درون فیلتر عبورکرده و این چنین آلودگی ها جذب فیلتر شده و در نهایت آب تمیز و زلال از آن سوی لوله خارج خواهد شد . این پمپ آب دارای دو دریچه است که یکی به عنوان دریچه ورودی و یکی خروجی میباشد که شما میتوانید پس از تصفیه شده آب ، دوباره آب را به داخل استخر هدایت کنید .

برند تولید کننده پمپ تصفیه فیلتری 5678 لیتری بست وی شرکت آمریکایی bestway می باشد که یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی و استخر های پیش ساخته و همچنین لوازم جانبی استخر پیش ساخته همچون پمپ های تصفیه آب استخر می باشد که می توانید با خیالی راحت از این محصولات استفاده کنید ، چرا که به عنوان محصولی اصل و اورجینال شناخته می شود . بست وی یکی از رقبای اصلی شرکت بزرگ اینتکس در تولید پمپ تصفیه آب استخر می باشد که می توانید به راحتی آن را از فروشگاه تهران اینتکس با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید . 

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، این پمپ تصفیه آب دارای دریچه های ورود و خروج آب می باشد که برای استفاده از پمپ باد بایستی اتصالات را به درستی انجام دهید . برای این پمپ آب ، لوله هایی در نظر گرفته شده است که خاصیتی فنری داشته و می توانید دریچه ورودی پمپ تصفیه را به دریچه خروجی استخر و همچنین دریچه خروجی پمپ تصفیه آب استخر را به دریچه ورودی استخر وصل کنید تا اینچنین آب پس از تصفیه شدن دوباره به داخل چادر مسافرتی باز گردد . توجه داشته باشید که این پمپ تصفیه آب با کمک برق کار کرده و نیاز است تا برای استفاده آن را به برق متصل کنید .

شما می توانید پمپ را روشن کرده و آن را به حال خود قرار دهید تا به صورت اتوماتیک روند تصفیه را انجام دهد . بهتر است که پس از چند بار تصفیه آب استخر ، برای اینکه عمر فیلتر شما طولانی شود و مجدد بتواند با کیفیت بسیار خوب ، آب را تصفیه کند ، می توانید فیلتر را از مخزن در خارج کنید و آن را آب بگیرد و بشویید تا کثیفی ها از آن پاک شده و بتواند با کیفیت بهتری تصفیه را انجام دهد . این فیلتر ها همچنین قابل تعویض می باشند و شما می توانید با تهیه فیلتر جدید ، قدرت تصفیه و کیفیت آن را افزایش دهید . 

توجه داشته باشید که پمپ های تصفیه آب را بر اساس نوع استخر و ابعاد آن خریداری کنید ، توجه داشته باشید که استخر ها مدل های مختلفی دارند و به همین دلیل ظرفیت آن ها نیز متفاوت است ، از این رو پمپ های تصفیه آب نیز با توانی که دارند می توانند برای برخی از تشک ها مناسب باشند و برای برخی دیگر شاید کوچک و ضعیف و برای برخی دیگر قوی و پر توان باشد . همانطور که از نام پمپ تصفیه فیلتری 5678 لیتری بست وی مشخص است ، این پمپ می تواند در یک ساعت 5678 لیتر آب را تصفیه کند، از این رو بسیار مناسب برای استخر هایی است که ظرفیت آن 30 هزار لیتر و یا کمتر می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...