پمپ تصفیه فیلتر شنی 10000 لیتری

28647EG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سومین سایزپمپ تصفیه آب شنی اینتکس این دستگاه بوده که بر خلاف دو نوع 4500 و 8000 لیتری تا ظرفیت 10000 لیتر آب را تصفیه می کند. این کالا در واقع مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ بوده و می تواند آب درون آن ها را در مدت زمان کمی به خوبی تصفیه کند. این پمپ دارای شلنگ مخصوص برای نصب به استخر مورد نظر می باشد. 

 نوع
 شنی
 طول
 66 سانتی متر
 عرض
 58 سانتی متر
 ارتفاع
 38 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه
 10000 لیتر
 وزن
 9 کیلوگرم 
 جنس بدنه
 پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی
220 ولت 
 قابلیت اتوماتیک
 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  دارای گارانتی
  قابلیت تعویض فیلتر شنی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

پمپ تصفیه فیلتر شنی 10000 لیتری از دیگر پمپ های تصفیه تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که بر خلاف پمپ های تصفیه شنی 4500 و 8000 حجم بیشتری را تصفیه می کند . پمپ های تصفیه در استخر های از پیش ساخته ای که از ظرفیت بالایی برخوردار هستند مورد استفاده قرار میگیرد چرا که عوض کردن حجم  آب موجود داخل استخر ، عملا غیر ممکن است . بنابراین لازم است که آب را مرتبا تصفیه کرد تا آب از کثیفی های موجود پاک سازی شود. در ادامه این مطلب قصد داریم با شرح ویژگی های این محصول شگفت انگیز ، شما را در امر خرید پمپ تصفیه آب استخر راهنمایی کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید . 

طراحی و آرگونومی ساخت

در این دستگاه یک پمپ قدرتمند کار گذاشته شده است که توسط لوله های پلاستیکی آب را به سمت مخزن تصفیه هدایت می کند . در داخل محفظه ی این دستگاه فیلتر های شنی وجود دارد که با عبور آب از درون این فیلتر ها روند تصفیه انجام میگیرد و آب تمیز از طریق لوله ی خروجی خارج می شود . فیلتر های شنی آن قابل تعویض هستند و هرچند وقت یکبار برای کارایی بهتر آن باید تعویض شود . بر روی دستگاه نمایشگر آنالوگی وجود دارد که میتواند وضعیت پمپ را نشان دهد.

قدرت

این پمپ تصفیه با اتصال به برق 220 ولتی روشن می شود . قدرت آن بسیار بالاتر از پمپ های تصفیه ای 4500 و 8000 لیتری است چرا که می تواند ظرفیتی معادل 10000 لیتر را تصفیه کند . از این رو به دلیل قدرت تصفیه ی بالا ، بسیار مناسب استخر های بزرگ و نیز استخر های از پیش ساخته حجم بالا می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این پمپ تصفیه از آلومینیوم است . آلومینیوم یکی از مستحکم ترین فلز های موجود است که علاوه بر این استحکام از وزن بسیار کمی برخوردار است . این ویژگی باعث می شود که به راحتی آن را جابجا کرد . جنس الومینیوم آن ضد زنگ است . در قسمت بالا و کلاهک این پمپ ، همچنین قسمت کف آن نیز از جنس پلاستیک فشرده است .

ابعاد و وزن 

این پمپ تصفیه در ابعاد (طول : 66 سانتی متر ، عرض : 58 سانتی متر و ارتفاع : 38 سانتی متر ) می باشد که با توجه به ابعاد گفته شده می توان به حجم کوچک آن پی برد . وزن کلی این محصول 9 کیلوگرم است که با توجه به ابعاد و جنس بدنه از ظرفیت کمتری بین پمپ های تصفیه برخوردار است و جابجایی آن به مراتب راحت تر است .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این پمپ تصفیه کار پیچیده ای نیست . ابتدا با وصل کردن این دستگاه به برق شهری آن را روشن کنید ، لوله ی ورودی آب به مخزن تصفیه را داخل استخر قرار دهید تا با روشن شدن پمپ آب استخر را به داخل تصفیه کن شنی هدایت کند . پس از اینکه آب وارد مخزن شد روند تصفیه شدن اب شروع می شود  و سپس آب تصفیه شده از لوله ی خروجی خارج می شود . فیلتر های شنی این پمپ قابل تعویض هستند و پس از چندین مرتبه استفاده ، وقتی که دیدید فیلتر ها کیفیت تصفیه ی قبلی را ندارند اقدام به تعویض آن کنید . بهتر است که هرچند وثت یک بار پمپ را سرویس کنید و اقدام به تمیز کاری آن کنید تا پمپ تصفیه ی آب شما عمر طولانی تری داشته باشد. در کنار این محصول دفترچه ی راهنمایی موجود است که با رجوع به آن می توانید پاسخ سوالات احتمالی خود را گرفته و طرز استفاده از محصول را فرا گیرید.

جمع بندی

همانطور که در مطالب بالا از ویژگی های پمپ تصفیه ی آب  گفته شد ، به کاربردی بودن این وسیله پی میبریم و میبینیم که وجود این تصفیه کن ها برای هر استخری حیاطی است . یکی از این دستگاه های تصفیه ای ، پمپ تصفیه فیلتر شنی 10000 لیتری می باشد. همانطور که از اسم آن پیداست قدرت تصفیه کردن 10000 لیتر را دارد. فروشگاه اینترنتی اینتکسکه استخر های از پیش ساخته ای را که برای خرید در فروشگاه خود قرار داده است ؛ این پمپ های قدرتمند را نیز در کنار محصولات خود ارائه داده است تا به راحتی این محصول را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...