پمپ تصفیه فیلتر شنی 18000 لیتری

28651EG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آخرین و بزرگ ترین سایز پمپ تصفیه آب شنی اینتکس این محصول بوده که دارای قدرت بالایی در تصفیه آب دارد. در واقع این پمپ تا مقدار 11000 لیتر آب را در هر بار تعویض فیلتر شنی و شن کریستال تصفیه نموده و مناسب تمام استخر های پیش ساخته بزرگ می باشد. این پمپ دارای شلنگ مخصوص نصب به استخر مربوطه بوده و از عمر بالایی برخوردار خواهد بود.

 نوع
 شنی
 طول
 60 سانتی متر
 عرض
 68 سانتی متر
 ارتفاع
 43 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه
 11000 لیتر
 وزن
10 کیلوگرم 
 جنس بدنه
پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی
220 ولت 
 قابلیت اتوماتیک
 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  دارای گارانتی
  قابلیت تعویض فیلتر شنی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

پمپ تصفیه فیلتر شنی 11000 لیتری از سری پمپ های تصفیه ای فیلتر دار شنی شرکت اینتکس می باشد که به مراتب به نسبت سایر پمپ های فیلتر دار قدرتمند تر است . همانطور که میدانید استخر های از پیش ساخته از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار می باشند و حجم مصرفی آب آنها زیاد است . از این رو نمی توان آب آن را به صورت مرتب تعویض کرد و عملا غیر ممکن خواهد بود . پس برای پاک سازی آب استخر ها باید فکری اندیشید . برای این کار شرکت اینتکس پمپ های تصفیه ای با فیلتر شنی را ارائه کرده است که توسط آن می توان آب استخر را با مخزن هایی که در آن فیلتر های شنی قرار دارد تصفیه کرده و از هدر رفتن آب جلو گیری کرد . با این تعاریف میبینیم که وجود این دستگاه ها برای هر استخری حیاتی است. در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را با ویژگی های بیشتر آن آشنا می کنیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام بهخرید پمپ تصفیه آب استخر خود کنید . پس در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی پمپ های تصفیه ای بسیار مهم است . وقتی طراحی این وسیله مهندسی و فکر شده باشد می تواند کارایی بهتری اراِئه کند و روند تصویه را بهبود ببخشد . این محصول دارای یک پمپ قوی می باشد که با قدرت مکش بالا ، آب را به داخل مخزن تصفیه هدایت می کند . این مخزن از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار است که آب را درون خود نگه داشته و بین فیلتر های شنی عبور میدهد . لازم به ذکر است که این فیلتر های شنی قابل تعویض می باشد. پس از روند تصفیه شدن ، آب از لوله های خروجی تعبیه شده بر روی مخزن خارج می شود . یک کلید بر روی پمپ قرار دارد که با آن می توان پمپ را روشن یا خاموش کرد . در بالای مخزن تصفیه اهرم و دستگیره ای وجود دارد که میتوان با آن شدت جریان آب را کنترل کرد . بر روی این دستگاه نمایشگر آنالوگی وجود دارد که نشانگر وضعیت پمپ تصفیه ای می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این دستگاه ها بسیار مهم است چرا که هر چقدر بدنه ی قوی داشته باشد طول عمر بیشتری نیز خواهد داشت. جنس بدنه ی این محصول از آلومینوم می باشد که خاصیت ضد زنگ دارد و می تواند در برابر اکسایش بدنه مقاومت کند . از مزیت دیگر آلومینوم وزن کم آن است . چرا که باعث می شود به راحتی آن را جابجا کرد . جنس کلاهک مخزن تصفیه و نیز کف پمپ و مخزن از پلاستیک فشرده ساخته شده است و مقاومت آن را دو چندان کرده است.

ابعاد ، وزن و قدرت

ابعاد این دستگاه (طول : 60 سانتی متر ، عرض : 68 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که مخزن آن مطابق با استاندارد های جهانی در پمپ های تصفیه ای 11000 لیتری می باشد . وزن کلی این محصول 10 کیلوگرم می باشد که به نسبت سایر پمپ های تصفیه کن از وزن کم تری برخوردار است . علت آن نیز بدنه ی آلمینومی و کف پلاستیکی آن است . بنابراین جابجایی آن نیز بسیار راحت می باشد. قدرت این پمپ تصفیه ی آب 11000 لیتر می باشد که به مراتب قدرتش بیشتر از سایر مدل های مشابه است.

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این پمپ کار سختی نیست . در ابتدا باید این دستگاه را به برق شهری که 220 ولتی است وصل کنید . لوله ی ورودی پمپ را که پلاستیکی است را در داخل استخر قرار دهید تا عمل مکش و پمپاژ آب را به داخل مخزن انجام دهد . سپس کلید پاور را بزنید تا دستگاه روشن شود . پس آن آب به داخل مخزن تصفیه شنی هدایت شده و پس از روند تصفیه از قسمت لوله ی خروجی ، آب به بیرون هدایت می شود . بهتر است پس از مدتی به سرویس کردن پمپ اقدام کنید و آن را از جرم های گرفته شده پاک سازی کنید. همچنین پس از استفاده های مکرر فیلتر های شنی را تعویض کنید.

جمع بندی 

با توجه به مطالب بالا به کاربردی بودن این محصول پی میبریم و میبینیم که استخر های بزرگ نیاز مبرمی به این پمپ های تصفیه کن دارند . از این رو فروشگاه intex ، انواع پمپ های تصفیه کن مانند پمپ تصفیه فیلتر شنی 11000 لیتری را به لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان این ذستگاه را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان تر خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...