پمپ تصفیه فیلتر شنی 8000 لیتری

28645EG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دومین سایز پمپ تصفیه آب شنی اینتکس با قدرت تصفیه آب 8000 لیتری در واقع محصولی پر قدرت و مناسب برای استخر های پیش ساخته بوده که توسط شن های تصفیه کریستال کار می کنند. این محصول جنس بدنه بسیار خوبی داشته و در برابر شرایط جوی مختلف به خوبی مقاومت می کند. اما این پمپ نیز مانند سایر هم نوعان خود از نمایشگر آنالوگ تشخیص وضعیت بهره مند است.

 نوع
 شنی
 طول
 55 سانتی متر
 عرض
 58 سانتی متر
 ارتفاع
 38 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه
 8000 لیتر
 وزن
16 کیلوگرم 
 جنس بدنه
پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی
220 ولت 
 قابلیت اتوماتیک
 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته کوچک
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  دارای گارانتی
  قابلیت تعویض فیلتر شنی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

 

پمپ تصفیه فیلتر شنی 8000 لیتری یکی دیگر از پمپ های تصفیه ای قدرتمند هستند که توسط شرکت اینتکس ساخته شده و روانه ی بازار های جهانی شد . پمپ های تصفیه ای امروزه کاربرد بسیاری را در تصفیه ی آب استخر های از پیش ساخته و بزرگ دارند . چرا که به راحتی نمی توان حجم بسیار زیاد آب استخر ها را تعویض کرد . از این رو می توان به آسانی و با صرفه جویی در آب نیز توسط این پمپ های تصفیه ای اقدام به این کار کرد . پمپ های تصفیه ای از انواع فیلتر های متنوع در طراحی های مختلف ارائه شده اند ، اما آن چیزی که این محصول را متمایز کرده ، علاوه بر قدرت بالای آن وجود فیلتر های شنی  این دستگاه است . فیلتر های شنی یکی از فیلتر های با کیفیت در امور تصفیه می باشد و بسیاری از تولید کنندگان از این فیلتر ها در تولیدات خود استفاده می کنند چرا که بسیار با کیفیت بوده و انتظارات را بیشتر از بقیه بر آورده می کند . در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، برخی از ویژگی های این محصول را خواهیم گفت تا شما عزیزان با اطلاعات کامل تر از این دستگاه اقدام به خرید پمپ تصفیه آب استخر خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این دستگاه از دو  تکه جدا تشکیل شده است که یکی از این تکه ها پمپ قوی آن است که عملیات مکش آب را به عهده دارد و دیگری مخزن تصفیه که در آن فیلتر های شنی وجود دارد که پس از ورود آب به این مخزن روند تصفیه کردن آغاز می شود . این دستگاه از سه تکه لوله های پلاستیکی مقاوم که خاصیتی فنری نیز دارند تشکیل شده است . یکی از این لوله های پلاستیکی برای ورود آّب که در جلوی پمپ متصل است و دیگری نیز به خروجی مخزن تصفیه کن برای خارج شدن آب تصفیه شده قرار گرفته است . یک لوله ی دیگر نیز ارتباط بین پمپ و مخزن را بر عهده دارد . بر روی پمپ سیم دو شاخه برای اتصال به برق شهری وجود دارد که با زدن آن به برق ، می توانید با کلید پاور روی دستگاه ، پمپ را خاموش یا روشن کرد . در بالای مخزن تصفیه کن دستگیره ای وحود دارد که می توانید با آن مخزن را باز کرده و اقدام به تمیز کاری یا تعویض فیلتر اقدام کنید . شما حتی با دستگیره ی دیگری که بر روی مخزن وجود دارد می توانید شدت جریان عبوری از مخزن را نیز کنترل کنید .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این دستگاه به مانند دیگر دستگاه های مشابه از آلومینوم ساخته شده است . آلومینوم علاوه بر قدرت تحمل ضربه و عمر طولانی ای که دارد ، در برابر اکسایش مقاوم است و خاصیت ضد زنگ دارد . دیگر مزیت آلومینوم به نسبت فلزات دیگر وزن بسیار کم آن هاست و با این تفاسیر جابجایی را آسان تر کرده است . کف پمپ و مخزن و نیز کلاهک مخزن و پمپ ، از پلاستیک فشرده استفاده شده است که مقاومت بالایی را به دستگاه داده است . همچنین لوله های استفاده شده در این پمپ تصفیه کن که برای هدایت آب بکار گرفته شده است از پلاستیک با خاصیت فنری می باشد.

ابعاد ، وزن و قدرت

ابعاد این محصول (طول : 55 سانتی متر ، عرض : 58 سانتی متر و ارتفاع : 38 سانتی متر) می باشد که می توان دریافت که از ابعاد زیاد بزرگی برخوردار نیست و به راحتی قابل جابجایی است . وزن کلی این پمپ تصفیه آب 16 کیلوگرم است که با توجه به سایر پمپ های تصفیه کن از وزن کمتری برخوردار است . قدرت این دستگاه 8000 لیتر و ولتاژ مصرفی آن 220 ولت  است ، با این تفاسیر به قردتمند بودن این پمپ پی می بریم . 

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این دستگاه کار پیچیده ای نیست ، کافی است که پمپ را به برق متصل کرده و روشن کنید . لوله ی ورودی پمپ را داخل آب قرار دهید تا روند مکش را انجام دهد و در نهایت لوله ی خروجی آب تصفیه شده را داخل استخر یا جایی که می خواهید هدایت شود قرار دهید. در نگهداری این دستگاه کوشا باشید و هر چند وقت یکبار آن را سرویس کرده و پس از مدتی که مشاهده کردید فیلتر های آن کیفیت سابق را ندارند اقدام به تعویض فیلتر های شنی کنید.

جمع بندی

با صحبت ها و مطالبی که در بالا در رابطه با پمپ تصفیه فیلتر شنی 8000 لیتری گفته شد به قدرت بالا و کاربردی بودن این پمپ تصفیه پی می بریم . چرا که وجود این دستگاه برای هر استخر پیش ساخته ی بزرگ ، امری حیاتی است . از این رو شرکت intex ، بزرگترین تولید کننده و فروشگاه اینترنتی پمپ های تصفیه آب استخر ، این محصولات بی نظیر را با بالاترین کیفیت و گارانتی در دسترس قرار داده است تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...