پمپ تصفیه 5678 لیتری اینتکس

intex 28636

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه 5678 لیتری مناسب برای استخر های پیش ساخته و بتنی می باشد . این پمپ دارای تایمر بوده و 2 تکه می باشد . فیلتر مناسب برای این پمپ فیلتر سایز A می باشد . این پمپ تصفیه دارای مخزن بزرگتری نسبت به پمپ های کارتریجی دارد و مناسب برای استخر هایی تا عمق 6 متر نیز می باشد . 

نوع
 فیلتری
 ظرفیت تصفیه
 5678 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی 
 220 ولت
 نوع فیلتر
 فیلتر کاغذی دو تکه 
 وزن
 7 کیلوگرم 
 جنس بدنه
 پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری
 دارد
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
  دارای گارانتی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

پمپ تصفیه 5678 لیتری اینتکس از سری پمپ های با کیفیت و قدرتمند شرکت اینتکس می باشد که پیش تر روانه بازار های جهانی شد . پمپ های تصفیه کاربرد بسیاری در استخر های از پیش ساخته و متوسط دارد . چرا که نمی توان حجم آب زیاد استخر را تعویض کرد ، همچنین موجب هدر رفتن آب می شود و کاری زمانبر نیز خواهد بود . اما با استفاده ی مداوم از آب استخر و ثابت ماندن آن هم به مرور دچار آلودگی ها و رشد میکروب ها می شود از این رو باید چاره ای اندیشید ، اینجاست که پمپ های تصفیه کن آب به کمک ما خواهند آمد . چرا که آلودگی ها را می زداید بدون اینکه مقداری از آب  هدر برود و اینگونه می توانید در مصرف آب نیز صرفه جویی کنید . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، وژگی های بیشتر آن را شرح دهیم و شما عزیزان را در امر خرید پمپ تصفیه مطلوب و مد نظرتان یاری کنیم . پس در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

این پمپ تصفیه فیلتر دار می باشد و با استفاده از فیلتر روند تصفیه را انجام می دهد . محفظه ای که در این پمپ تصفیه کار گذاشته شده است فیلتر را درون خود جای می دهد ، با عبور دادن آب از داخل خود روند تصفیه سازی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. فیلتر های مورد استفاده در این پمپ تصفیه ، فیلتر سایز A می باشد . در این محصول یک پمپ قدرتمند برای مکش آب از داخل استخر به سمت تصفیه کن وجود دارد که قدرت آن 5678 لیتر در ساعت است که با این اوصاف می توانیم به پمپ با کیفیت و قوی آن پی ببریم . در این دستگاه تایمری تعبیه شده است که به کمک آن می توان روند تصفیه سازی را زمانبندی کرد و دیگر لازم نخواهد بود که آن را به صورت دستی کنترل کنید . محفظه ی این پمپ تصفیه به مراتب بزرگ تر از محفظه پمپ های تصفیه کن کارتریجی است . از این رو  برای استخر هایی با عمق 6 متر بسیار مناسب است و عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد. سیم بلند این پمپ باعث شده است تا به راحتی پمپ را جابجا کرد .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این پمپ های تصفیه کن بسیار حائز اهمیت است چرا که کیفیت بالای پمپ به مراتب طول عمر آن را نیز رالاتر می برد . این پمپ تصفیه از بدنه ی آلومینیومی تقویت شده ساخته شده است که مقاومت بسیار زیادی را در برابر تحمل وزن و ضربه دارد . همانطور که می دانید آلومینیوم علاوه بر مقاومت بالایی که دارد ، از وزن کمی نیز برخوردار است . این وزن کم از مزیت های آلومینیوم به حساب می آید چرا که وزن کلی پمپ را کاهش داده و جابجایی آن را راحت تر کرده است. پایه ی آین پمپ تصفیه نیز از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است.

وزن و قدرت

این پمپ با توجه به ابعاد کوچکی که دارد از وزن کمتری نیز برخوردار است . وصل کلی آن 7 کیلوگرم است که در مقایسه با دیگر پمپ های تصفیه کن مشابه از وزن کم تری برخوردار است . با این تفاسیر جابجایی آن بسیار راحت است . قدرت این پمپ تصفیه کن به مراتب از پمپ های تصفیه کن هم رده ی خود بالاتر است و توانایی تصفیه ی 5678 لیتر را در هر ساعت دارد که نشان از قدرت بالای این محصول دارد .

جمع بندی 

با توجه به مطالبی که در مطلب بالا در رابطه با پمپ تصفیه 5678 لیتری اینتکس گفته شد به قدرت بالای این پمپ پی بردیم . همانگونه که گفته شد ، دیدیم که وجود این پمپ های تصفیه کن در هر استخری امریست ضروری، تا با استفاده از آن بدون هدر رفتن آّب ، استخر را از هر گونه آلودگی بزدایم . این پمپ با طراحی مدرن و مهندسی خود ، با استفاده از فیلتر های قابل تعویض روند تصفیه را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد . جنس بدنه ی آن از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد و نیز بدنه ی آلومینیومی آن باعث شده وزن پمپ بسیار کاهش یابد و جابجایی آن نیز به سهولت امکان پذیر باشد . از این رو فروشگاه اینترنتی اینتکس که استخر های از پیش ساخته را ارائه می دهد لازم دانسته تا این پمپ های تصفیه کن را نیز در دسترس شما عزیزان قرار دهد تا با اطمینان کامل از کیفیت بالا ، این محصولات را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...