کاربرد وان های بادی

نظافت و پاکیزگی از جمله مهم ترین اموری است که مردم در طول شبانه روز به آن توجه ویژه ای داشته و همواره در تلاش هستند تا بدن و البسه های خود را از کثیفی ها پاک کنند و تمیز بمانند . یکی از راه های نظافت استحمام است ، دوش گرفتن هر روز یا یک روز در میان از معقول ترین زمان ها برای استحمام است که باید به آن توجه داشت . بیشتر مردم به دلیل هدر رفتن آب ، کمتر به این امور می پردازند و سعی می کنند تا فاصله بین دو استحمام را به تاخیر بیاندازند ، اما این کار اشتباه است . در ادامه پیشرفت ها بیشتر حمام ها را مجهز به وان هایی کردند که با استفاده از آن ها می توان آب را در یک محل راکد نگه داشت و مدت های طولانی تری با قرار گیری در داخل وان به آب تنی و استحمام بپردازید ، بدون اینکه آب زیادی هدر برود . استفاده از وان های ثابت که از جنس سرامیک تولید می شوند امروزه به محبوبیت بالایی دست یافته اند و استفاده از آن ها در حمام ها به وفور دیده می شود . اما این وان ها علاوه بر مزایا معایبی نیز به همراه دارند که بسیاری از مردم را از استفاده از آن منصرف کرده است .

یکی از مهم ترین معایب این وان های سرامیکی ابعاد بسیار بزرگ و غیر قابل حمل آن است ، لازمه استفاده از وان های سرامیکی داشتن فضای بسیار بزرگ و کافی برای قرار گیری وان است ، از آن جا هم که بسیاری از خانه ها دارای متراژ پایین هستند استفاده از وان های ثابت و بزرگ ایده خوبی نبوده و باعث بروز مشکلاتی از جمله اشغال شدن فضای بسیار زیاد حمام می شود . در ادامه این مشکلات و با رونق پیدا کردن محصولات بادی ، بسیاری از تولید کنندگان این محصولات با در نظر گرفتن نیاز مردم اقدام به تولید وان های بادی کردند ، وان های بادی نیز به مانند دیگر محصولات بادی چون استخر بادی ، مبل بادی ، تخت بادی ، تشک بادی و ... از طریق باد راه اندازی شده و می توانند با اشکال هندسی که در طراحی آن ها استفاده شده است یک محیط عالی را برای شما به ارمغان بیاورد .

وان بادی نیز از حمله محصولات بادی می باشد که طراحی و تولید آن نیز به مانند دیگر محصولات مورد استقبال قرار گرفت و توانست در همان ابتدا به محبوبیت بالایی دست یابد . این محصولات کاربرد بسیار زیادی دارند که در این مقاله قصد داریم چندی از آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم و در ادامه نحوه تولید و طراحی این محصولات را نیز به شما دوست داران این محصولات شرح دهیم تا در صورت نیاز بتوانید با کسب اطلاع بیشتر از این محصولات به درستی اقدام به خرید وان بادی مد نظرتان کنید . برخی از افراد معتقد هستند که این محصولات بادی نمی توانند جایگزین خوبی برای نوع ثابت آن باشند ، اما ما در این مقاله به شما ویژگی های بیشتری از این وان های بادی را خواهیم گفت تا به دور از نگرانی ، محصول خود را به راحتی و با اطمینان خاطر تهیه کنید و سال های سال از داشتن و استفاده از این محصولات بی نظیر لذت ببرید . 

وان های بادی دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که مهم ترین آن ها امکان جابجایی و ایمنی آن هاست . بر خلاف وان های سرامیکی وان های بادی قابل حمل هستند چرا که وزن آن ها بسیار ناچیز بوده و بیشتر حجم وان را باد تشکیل می دهد ، به همین دلیل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . شما می توانید پس از هر بار استفاده وان بادی خود را جمع کرده و از اشغال شدن فضای داخلی حمام جلوگیری کنید ، این ویژگی در وان های سرامیکی وجود ندارد و شما نمی توانید این وان های سنگین و غیر قابل حمل را جابجا کنید . همچنین وان های بادی را می توانید به سادگی تمیز کنید و برای پاک کردن و خشک کردن آن کافیست تا دستمال خشکی را برداشته و به پاک کردن محصول بپردازید . برخلاف وان های بادی ، وان های سرامیکی را بایستی به دقت تمیز کنید چرا که ممکن است لکه هایی بر روی آن باقی بماند و موجب کدر شدن سرامیک شود . در برخی از نمونه ها دیده شده است که ناسالم بودن آب های مصرفی باعث شده تا وان های سرامیکی کدر شوند و یا لکه هایی بر روی آن ها باقی بماند که دیگر قابل تمیز شدن نباشد ( لازم به ذکر است که این اتفاق به مرور رخ می دهد و به یک باره لکه ها و تیرگی ها ایجاد نمی شود ) . 

همانطور که در بالا گفته شد وان های بادی دارای ایمنی بالایی هستند ، هدف از این جمله این است که وان های بادی اغلب دارای کف بادی نیز می باشد ، پس به دنبال آن می توان گفت که تمامی قسمت های آن به صورت بادی است ، این بادی بودن محصول کمک می کند تا در صورت راه اندازی و استفاده محیطی بسیار نرم تر و ایمن تری را داشته باشید . امر لیز خوردن و سر خوردن در مکان های مرطوب مانند حمام و استخر ها بسیار شایع است ، همچنین وان های بادی نیز از آن جا که دارای سطح سرامیکی هستند ممکن است باعث لیز خوردن شود ، از طرفی بدنه سرامیکی محصول نیز بسیار سفت و سخت بوده که در اثر برخورد ممکن است باعث آسیب شما یا وان سرامیکی شود ، به همین دلیل نیز گفته می شود وان های بادی دارای ایمنی بالایی هستند ، و شما هرگز در این وان ها لیز نمیخورید ، در صورت بروز اتفاق نیز هیچگاه به شما صدمه ای وارد نمی شود چرا که بدنه بادی وان ها می تواند از شما به خوبی محافظت کند .

همانطور که گفته شد این محصولات قابل جابجا شدن هستند به همین دلیل شما می توانید وان بادی خود را به هر جا ببرید و حتی در سفر های خود از آن استفاده کنید . این وان ها در ابعاد بسیار مختلفی تولید شده اند که شما می توانید بنا به نیاز و فضایی که دارید یکی از آن ها را خریداری کنید . تنوع در ابعاد وان های سرامیکی بسیار کم است و نمی توان وان هایی با ابعاد کوچک را تهیه کرد ، اما وان های بادی از نظر سنی نیز تفکیک شده هستند و دارای ابعاد بسیار متفاوت . در این تنوع می توانید وان های بادی را تهیه کنید که برای نوزادان طراحی و ساخته شده اند ، بی شک یکی از سخت ترین کار ها حمام کردن نوزدان می باشد چرا که ممکن است سر بخوردند و از آنجا که نمی توانند تعادل داشته باشند ممکن است که خطراتی را به وجود آورند ، اما با استفاده از این وان های بادی نوزاد می توانید بستری ایمن را برای آن ها به وجود آورید ، بیشتر وان های بادی نوزاد دارای نشیمنگاه ها و سطوح شیب دار است تا نوزاد بتواند به راحتی در آن قرار گیرد و تعادل خود را حفظ کند .

همچنین علاوه بر وان های بادی نوزاد ، وان های بادی کودک ، نوجوان و بزرگسالان نیز تولید شده اند که می توان از آن ها نیز بهره مند شد . همچنین وان هایی با ابعاد بسیار بزرگ تر نیز تولید شده اند که شما می توانید از آن ها به عنوان استخر بادی نیز بهره مند شود و آن ها را در فضای باز مانند حیاط خانه یا ویلایتان نیز استفاده کنید . با این تعاریف میبینیم که وان های بادی می توانند جایگزین بسیار خوبی برای وان های سرامیکی باشند و کاربرد های آن ها بسیار بالاست . برخی نیز نگران مقاومت و کیفیت این محصولات هستند ، اما نگران این موضوع نباشید چرا که تولید کنندگان مطرح وان های بادی از بهترین طراحی ها و بهترین اجناس برای تولید این محصولات استفاده کردند که موجب شده وان های بادی دارای طول عمر بسیار بالایی باشند و در برابر ضربه ها و ... آسیب نبینند . به همین دلیل تولید کنندگان وان های بادی از اجناسی چون pvc های فشرده با لایه های ضخیم برای تولید وان های بادی استفاده کردند . پی وی سی ها به صورت لایه های نازک و ضخیم برش داده می شوند که می توان از آن ها بهره برد و از آنجا که در برابر آب و فشار ها مقاوم هستند استفاده از آن باعث شد تا وان ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند .

راه اندازی این وان ها نیز بسیار ساده است و کاری چندان سخت نیست ، شرکت هایی که در زمینه تولید و فروش وان بادی فعال هستند برای سهولت در راه اندازی این محصولات دریچه های ورود و خروج هوایی را طراحی کردند که با استفاده از انواع پمپ های باد دستی یا برقی قابل باد شدن باشند ، این پمپ های باد نیز اغلب توسط همان شرکت های تولید کننده وان بادی تولید می شوند و در کنار محصول وجود دارند ، در صورت نبود پمپ نیز شما می توانید آن ها را به صورت مجزا تهیه کنید . فروشگاه اینتکس پیشنهاد می کند که برای باد کردن وان های بادی از پمپ های باد دستی استفاده کنید ، چرا که وان های بادی دارای حجم کمی هستند و نیز بیشتر در مجاورت با آب قرار دارند به همین دلیل بهتر است که از پمپ باد دستی استفاده شود ، همچنین داشتن پمپ باد دستی به شما کمک می کند تا در محیط های بیرون و در جایی که امکان دسترسی به برق نیست هم وان بادی خود را راه اندازی کنید .

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع بسیار متنوعی از این محصولات بی نظیر را که از بهترین شرکت های تولید کننده مانند بست وی و اینتکس طراحی شده اند را مشاهده کنید و با مراجعه به صفحه هر محصول ویژگی هر یک را به صورت مجزا و کامل مطالعه کنید و به مقایسه بپردازید تا در صورت خرید بتوانید محصول ایده آل خود را تهیه کنید . این فروشگاه محصولات خود را بدون واسطه به فروش می رساند و به همین جهت قیمت محصولات موجود در آن بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه ها بوده و بستری بسیار مناسب را برای شما عزیزان فراهم کرده تا علاوه بر تهیه جنس اصلی ، محصول را بسیار ارزان تر خریداری کنید .