کلمن بادی گرد شناور اینتکس

intex 56822

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کلمن بادی گرد اینتکس محصولی در میان وسیله های بادی کاربردی شناور و بر روی آب که به یخچال های شناور نیز معروف می باشند. این کالا دارای طراحی گرد بوده که برای نگه داری انواع مواد غذایی و نوشیدنی های سرد و یا اشیای مختلف به کار می رود. بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش مقاوم مات و طرح چرم که می تواند در نگهداری دمای خنک قدرت بالایی را از خود نشان دهد. از ویژگی های اصلی این کلمن روی آب داشتن درب بادی گرد بوده که قسمت حفره آن را کاملا می پوشاند .

همچنین داشتن دو دستگیره پلاستیکی سرخود برای حمل و جا به جایی آسوده نیز از دیگر ویژگی های این کالا می باشد. علاوه بر این بر روی سطح این کلمن 4 عدد جای مخصوص قرار دادن بطری و یا لیوان تعبیه شده که بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول می با طراحی بسیار خوب و وزن بسیار مناسب و سبک از تعادل بالایی نیز بر روی آب بهره خواهد برد. برای راه اندازی این کلمن تنها کافیست از یک پمپ باد دستی استفاده نمایید راهنمای خرید کلمن بادی شناور

اهمیت خرید کلمن بادی شناور نیز به مانند هر محصول بادی دیگری زیاد بوده و نیاز است تا با راهنمایی های بیشتر ، مناسب ترین محصول را انتخاب و آن را خریداری کنید . توجه داشته باشید که کلمن های بادی شناور نیز با توجه به ساختاری که دارند ، ویژگی های متفاوتی نیز خواهند داشت ، به عنوان مثال کلمن بادی گرد شناور اینتکس در دو مدل کوچک و بزرگ طراحی شده است که مدل فوق نوع بزرگتر آن است که به دلیل داشتن ساختار بزرگتر خود در کناره ها جالیوانی داشته و می تواند نوشیدنی های بیشتری را بر روی خود جای دهد .

همچنین این مدل از نظر قیمتی نسبت به مدل کوچک خود گرانتر است . در خرید کلمن بادی شناور نیز بایستی به نکته دیگری همچون جنس محصول و همچنین برند تولیدی آن توجه داشته باشید که در رابطه با جنس محصول در بخش نقد و بررسی توضیحاتی ارائه شده است و در بخش بعدی نیز برند تولیدی کلمن بادی گرد شناور را معرفی خواهیم کرد .

معرفی برند کلمن بادی اینتکس

با خرید از برند های معتبر محصولات بادی ، می توانید اطمینان بیشتری از کیفیت ساخت محصول داشته باشید و با اطمینان بیشتری از آن استفاده کنید ، به خصوص اگر محصول بادی شما برای استفاده در آب و تفریحات آبی طراحی گردیده باشد . سازنده کلمن بادی گرد شناور برند بزرگ و شناخته شده اینتکس می باشد که یک برند آمریکایی در زمینه تولید محصولات بادی است که با توجه به تنوع بسیار بالای محصولات این شرکت و همچنین کیفیت بالای تولیدات آن سبب شده است تا آن را به عنوان بهترین تولید کننده محصولات بادی دانست که بالاتر از برند های دیگری همچون بست وی و جیلانگ در صدر لیست قرار دارد . قیمت محصولات اینتکس نیز بسیار مناسب و ارزان تر بوده و از این نظر نیز بسیار مناسب برای خرید است ، با توجه به موارد گفته شده ، فروشگاه تهران اینتکس نیز به نمایندگی از شرکت اینتکس ، اغلب محصولات بادی این شرکت را همچون کلمن بادی گرد شناور اینتکس در فروشگاه موجود کرده است .

ویژگی های کلمن بادی گرد شناور اینتکس

از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به کلمن بادی گرد شناور اینتکس گفت ، شناوری بسیار عالی تشک برای استفاده بر روی آب اشاره کرد که به سهولت می توانید از آن استفاده کنید . این شناور به خوبی می تواند یک کلمن پر را بر روی خود نگهداری کند ، بدون اینکه به داخل آب فرو برود و یا تعادلش برهم زده شود . همچنین از ویژگی های بسیار عالی دیگر کلمن بادی گرد شناور اینتکس می توان به کم حجم بودن محصول اشاره کرد که به سادگی می توانید آن را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید ، بدون اینکه فضایی را اشغال کند . لازمه محصولات سفری نیز وزن سبک آن و کم حجم بودن آن است که کلمن بادی گرد شناور اینتکس تمامی موارد آن را دارد .

تعمیرات کلمن بادی گرد شناور اینتکس

از دیگر خصوصیاتی که می توان در رابطه با کلمن بادی گرد شناور اینتکس اشاره کرد ، امکان پنچرگیری و تعمیرات کلمن بادی گرد شناور اشاره کرد . شرکت اینتکس به مانند بسیاری از محصولات خود ، برای کلمن بادی گرد شناور نیز برچسب تعمیراتی قرار داده است تا در صورت بروز آسیب دیدگی و پارگی بتوانید محصول خود را به سادگی تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . بدین ترتیب می توان گفت که محصولات بادی اینتکس یکبار مصرف نیستند .

 نوع گرد
 قطر 89 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای دستگیره حمل
 دارای درب بادی
 دارای جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

کلمن بادی گرد شناور اینتکس از نمونه محصولات بادی به جهت تفریحات آبی می باشد که می توانید نوشیدنی های خود را در هنگام شنا و تفریحات آبی در کنار خود و بر روی آب قرار دهید تا دسترسی به آن سریع و راحت تر باشد و بدون رفتن به ساحل و یا خارج شدن از استخر ، نوشیدنی های خود را خنک و در دسترس قرار دهید . تفریحات آبی از دوست داشتنی ترین تفریحاتی هستند که می توان گفت تمامی سنین علاقه زیادی به آن دارند ، از این رو تولید کنندگان بزرگ و مطرح دنیا مانند اینتکس و بست وی ، محصولات بادی با طراحی های متفاوت به جهت بالا بردن کیفیت تفریحات آبی طراحی کرده اند که کلمن بادی گرد شناور اینتکس یکی دیگر از طراحی های موفق آنان بوده است . مطمعنا با مطالعه بخش توضیحات و مشخصات ، با کلمن بادی گرد شناور اینتکس آشنا شده اید ، اما در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول ، راهنمای خرید کلمن بادی گرد شناور اینتکس شما باشیم و به بررسی بیشتر آن بپردازیم .

طراحی و ساخت کلمن بادی گرد شناور اینتکس

با توجه به نام محصول و تصاویر کاملی از کلمن که در بالا قابل مشاهده است ، می توانید به طراحی و ساخت آن پی برده و ویژگی های آن را مشاهده کنید . همانطور که مشخص است ، ساختار این کلمن به صورت بادی بوده و به همین جهت نیز می تواند بر روی آب شناور مانده و با توجه به فضایی که در اختیار دارد می تواند تعداد زیادی نوشیدنی را بر روی خود جای دهد . اینتکس نمونه ای مشابه با کلمن بادی گرد شناور را طراحی کرده است که تنها بخش کلمن آن ساخته شده است ، اما این مدل کمی بزرگ تر بوده که در کناره ها و لبه آن ، تعدادی حفره به منظور جا لیوانی قرار دارد که می توانید نوشیدنی های خود را در آن بخش ها نیز قرار دهید ، بنابراین می توان گفت فضای کلمن بادی گرد شناور اینتکس بسیار بالاست . این شناور دارای درب است که می توانید از آن استفاده کنید و از افتادن کلمن و یا نوشیدنی های خود جلوگیری کرده و از برخورد نور آفتاب نیز ممانعت کنید . همچنین محصول دارای دستگیره حمل است که به آسانی می توانید آن را با خود به اطراف هدایت کنید .

جنس کلمن بادی گرد شناور اینتکس

اینتکس تفاوتی میان محصولات بادی خود قائل نشده و برای ساخت کلمن بادی گرد شناور اینتکس نیز به مانند ساخت سایر محصولات بادی با دوام و با کیفیت خود از لایه های مقاوم و با دوام پی وی سی مات و رنگی استفاده کرده است . این جنس در برابر رطوبت و دماهای مختلف آب مقاوم می باشد و طول عمر بالایی دارده راه اندازی و طرز استفاده از کلمن بادی گرد شناور اینتکس با توجه به ساختار بادی این تشک نیاز است تا آن را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . برای راه اندازی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید ، اما به دلیل کوچک بودن حجم و ظرفیت کلمن بادی گرد شناور اینتکس شاید نیازی به پمپ باد نیز نداشته باشید . در بخش مرکزی این شناور ، کلمن آن قرار دارد که شما می توانید به چند صورت از محصول استفاده کنید . شما می توانید کلمن خود را به همراه داشته و آن را در بخش مرکزی شناور قرار دهید ، و یا می توانید داخل شناور را با یخ پر کرده و نوشیدنی های خود را میان آن قرار دهید و از خود شناور بادی به عنوان کلمن استفاده کنید .

مراقبت و نگهداری کلمن بادی گرد شناور اینتکس

توجه داشته باشید که کلمن بادی گرد شناور اینتکس در برابر شرایط مختلف محیطی مانند رطوبت ، نور آفتاب ، دمای کلمن و استفاده از یخ و ... را دارد ، اما توجه داشته باشید که برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه آسیب وارد کند که توصیه اول و آخر نیز همین موضوع بوده و نباید اجسام تیز ، زبر و ... به بدنه برخوردی داشته باشند . همچنین نباید از این شناور برای سواری استفاده کنید . از قابلیت های خوب این کلمن بادی شناور می توان به تعمیر پذیری آن اشاره کرد که می توانید با پنچرگیری از این آسیب ها جلوگیری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...