گرمکن اب استخر هایوارد مدل H200

hayward-H200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرمکن اب استخر هایوارد مدل H200 یکی از مدل های قوی و با کیفیتی است که شرکت هایوارد ان را به صورت اختصاصی جهت گرم کردن اب استخر طراحی و تولید کرده است. از این محصول می توانید به عنوان یک جایگزین مناسب به جای سیستم های موتورخانه گرمایشی خود استفاده کنید. شما با خرید این محصول دیگر نیاز به تجهیزات قدیمی همچون دیگ ، ترموستات ، مبدل حرارتی ، منبع انبساط و هم چنین پمپ نخواهید داشت و این گرمکن تمام این موارد را به صورت یکجا در اختیار شما قرار خواهد داد. هم چنین این مدل از محصول نیز دارای یک صفحه نمایش دیجیتال می باشد که با استفاده از ان به راحتی می توانید این گرمکن را خاموش و روشن کرده و همچنین دمای اب را هم به سادگی کم و زیاد کنید که از مزایای مهم این محصول به شمار می رود. این محصول هم چنین دارای سوئیچ جریان اب و هیتر شعله مستقیم گرمایشی هم خواهد بود که از دیگر خصوصیات بارز این کالا به شمار می رود. نصب و راه اندازی این کالا هم به سادگی و در زمان کوتاهی امکان پذیر می باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا دارای بازده حرارتی بالا تر از 80% نیز است و جنس بدنه این محصول هم از نوع استیل می باشد که فوق العاده مقاوم خواهد بود. این کالا را می توانید هم اکنون از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی
  • پنج سال خدمات پس از فروش
  • ساخت کشور امریکا
  • دارای بازده حرارتی بالاتر از 80%
  • ساخته شده از جنس کوپرونیکل یا استیل
  • مجهز به ترموستات ، سوئیچ جریان آب و هیتر شعله مستقیم گرمایشی
  • مناسب برای گرمایش جکوزی و استخرهای خصوصی
  • کد محصول : hayward-H200

گرمکن اب استخر هایوارد مدل H200

یکی از روش های رایج برای گرمایش و گرم کردن اب استخر ، استفاده از گرمکن های اب استخر می باشد. این محصولات با توجه به کارایی های فوق العاده و خصوصیات خوبی که دارند باعث شده تا افراد زیادی این روز ها از سیستم های گرمایشی قدیمی صرف نظر کرده و این دسته از محصولات را در سبد خرید خود جای دهند. در همین رابطه هم ما سعی داریم تا در این مقاله به بررسی گرمکن اب استخر هایوارد مدل H200 بپردازیم پس ما را تا انتها همراهی نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

دارا بودن ظاهر مربعی شکل و خصوصیات جذابی که شرکت هایوارد در طراحی این محصول جای داده است مهم ترین قسمت در طراحی و تولید این کالا می باشد که هم به زیبایی ان افزوده است و هم کار با ان را راحت کرده است. در همین رابطه اگر بخواهیم ابتدا به رنگ این محصول بپردازیم باید گفت که این کالا از رنگ کرم در بخش های اصلی خود بهره مند شده است. قسمت جلویی و هم چنین پشت این محصول هم از رنگ مشکی ساخته شده است که باعث زیبایی بیشتر این محصول گشته است. علاوه بر این ها در بخش کناری این محصول پنل کنترلی این محصول به چشم می خورد که دارای چندین دکمه برای روشن و خاموش کردن این محصول بوده و با استفاده از ان می توانید به راحتی دمای اب را هم مشاهده کرده و ان را تغییر بدهید. این موارد همگی باعث دسترسی و راحتی کاربر در استفاده از این محصول می باشد. هم چنین در جلوی این محصول هم بخش اتصالات و لوله های این محصول به چشم می خورد که اتصال به ان هم ساده بوده و به راحتی خودتان هم می توانید این کالا را سر پا کرده و از ان بهره مند شوید.

مشخصات فنی

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که در کنار خصوصیات فنی فوق العاده این محصول که در ادامه به ان خواهیم پرداخت ، این محصول فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد و به راحتی می توانید ان را در فضای مد نظر خود قرار دهید. در همین خصوص هم باید گفت که این کالا در ارتفاع 60 سانتی متر ، عرض مشابه 60 سانتی متر و همین طور طول 72 سانتی متر تولید شده است. در رابطه با مشخصه های فنی این محصول هم در ابتدا باید عنوان کرد که این گرمکن دارای توان حرارتی 50000 KCAL/H می باشد. این توان مقدار بالایی بوده وبرای استخر هایی با حجم 70 متر مکعب بسیار مناسب خواهد بود و به صورت کامل اب گرم را برای شما فراهم خواهد نمود. هم چنین ورودی این محصول هم 200000 BTU/HR می باشد. در کنار این موارد اگر به اتصالات و لوله کشی این محصول هم بخواهیم اشاره کنیم باید گفت که این کالا ا لوله کشی 1 ½ و اصتالات گاز ¾ روانه بازار شده است.

ویژگی های گرمکن

یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول دارا بودن مشعل با جنس کوپرونیکل می باشد که بسیار مقاوم بوده و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار می باشد. همین عامل سبب شده تا با خیال راحت این کالا را خریداری نمایید. هم چنین دارا بودن صفحه نمایش دیجیتالی هم از خصوصیات خوبی است که راحتی کاربر را در تغییر دما و مشاهده خصوصیات این گرمکن فراهم کرده است. این محصول هم چنین دارای ترموستات ، سوییچ جریان اب و همین طور هیتر شعله مستقیم گرمایشی می باشد. این موارد در کنار نصب و راهبری ساده این کالا و هم چنین استفاده از اتصالات با کیفیت ساخته شده از نوع CPVC سبب شده تا یک محصول با دوام و با کیفیت را شاهد باشیم که قطعا یک پیشنهاد ایده ال برای شما خواهد بود.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

این محصول همان طور که در مطالب قبلی به ان اشاره شد قابلیت نصب ساده و اسان را به همراه دارد که همین عامل سبب شده تا شما از درخواست و نیاز به یک نصاب بی نیاز باشید و خودتان بتوانید این کار را به راحتی انجام دهید. هم چنین بهتر است تا در هنگام نصب از سختی گیر هم در این گرمکن استفاده کنید تا اسیب هایی که در ادامه ممکن است به این دستگام وارد شود جلوگیری نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا دارای یک سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش خواهد بود که از موارد مهمی است که جهت اطمینان خاطر مشتریان ارائه شده است و قوت قلب شما را در هنگام خرید به همراه خواهد داشت. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که در صورتی که این دستگاه دچار اسیب شود شما قادر خواهید بود تا از خدمات پس از فروش و یا ضمانت این محصول استفاده کرده و ان را به شرکت ما تحویل دهید تا در اسرع وقت سرویس های لازم بر روی دستگاه شما انجام شده و دستگاهی صحیح و سالم را به شما تحویل دهیم.

جمع بندی

گرمکن اب استخر هایوارد مدل H200 یک محصول قدرتمند با توان حرارتی بالا ، کیفیت بدنه و مشعل مقاوم و هم چنین راندمان کاری و حرارتی بالا می باشد که همین عامل سبب شده تا شما با خیال راحت این محصول را خریداری نموده و از کیفیت بی نظیر ان استفاده کنید. این محصول هم اکنون با قیمت ارزان از سایت فروشگاه اینتکس به بازار عرضه شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...