موضوع مقاله : ارزان ترین قیمت استخر بادی

استخر های بادی با ویژگی های فوق العاده ای که دارند ، امروزه به یکی از بهترین و مناسب ترین استخر هایی تبدیل شده اند که شما می توانید آن ها را خریداری کنید تا در خانه ، یک محلی برای بازی و تفریح آبی داشته باشید . از آن جا که استخر بادی از نظر ابعاد و سایز بسیار متنوع هستند ، شما می توانید این محصولات بادی را برای رده های سنی کودک و بزرگسال خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . با توجه به این موضوع شاید دیگر نیازی نباشد که به فکر ساخت استخر های بتنی و یا سیمانی بیوفتید . حتی استخر های بادی برای آن دسته از مشتریانی مناسب خواهد بود که فضای کوچکی را در خانه خود دارند تا بتوانید از این طریق استخر هایی را در خانه داشته باشید که استفاده از آن ها می تواند موقتی و یا دائمی باشد . 

قیمت استخر بادی با توجه به عوامل زیادی می تواند متغیر باشد و شاید شما به دنبال ارزان ترین قیمت استخر بادی باشید و قصد ندارید که هزینه زیادی را بابت خرید استخر بادی بپردازید ، بنابراین در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع استخر های بادی و ارزان ترین قیمت استخر بادی و مدل های مورد نظر را به شما عزیزان معرفی کنیم . در میان ارزان ترین استخر های بادی ، می توان در نگاه اول به استخر های بادی اشاره کرد که مخصوص کودکان ساخته شده اند . 

استخر های بادی که برای کودکان طراحی و تولید شده اند ، عمدتا دارای ابعاد کوچکی هستند و شرکت های سازنده این محصولات ، به دلیل اینکه از مواد بسیار کمتری نسبت به استخر های سایز بزرگ استفاده کرده اند ، شما می توانید با هزینه های بسیار پایین تری آن ها را خریداری کنید تا کودکان در خانه این استخر های رویایی و دوست داشتنی را داشته باشند و از آن ها برای تفریحات خود استفاده کنند . ولی به دنبال این موضوع ، مطمعنا استخر های بادی که از سایز های بزرگی برخوردار هستند ، از قیمت های بالاتری برخوردار بوده و اگر شما قصد خرید استخر بادی بزرگسال را دارید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت آن ها بالاتر خواهد بود . 

به طور کلی تنوع بسیار بالای استخر های بادی باعث شده است تا قیمت های هر یک از این محصولات متفاوت باشد . برای همین پیشنهاد ما به شما این است که به مرکز فروش استخر بادی در ایران ، یعنی فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کنید . همچنین شما می توانید به راحتی وارد وبسایت فروشگاه اینترنتی اینتکس شده و در دسته بندی مربوط به استخر بادی ، تمامی مدل های موجود را مشاهده کرده و از قیمت آن ها آگاهی پیدا کنید . تمامی قیمت های استخر های بادی در فروشگاه ، به روز شده و شما می توانید به آسانی از قیمت مطلع شده و به صورت اینترنتی استخر بادی مد نظر خود را سفارش داده و آن را خریداری کنید . توجه داشته باشید که حتی قیمت استخر بادی در مدل کودکانه و بچه گانه نیز متفاوت است . 

شما باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید و آن هم این است که استخر های بادی ممکن است حتی اگر در ابعاد کوچکی ساخته شده اند ، از ویژگی ها و ابزار های بازی دیگری در درون آن ها استفاده شود . به عنوان مثال استخر های بادی در این میان ساخته شده اند که دارای سرسره بادی می باشند . با توجه به اینکه این استخر ها این وسیله های بازی و سرگرمی را در کنار خود دارند ، به مراتب قیمت آن ها بیشتر از سایر استخر های بادی کودک خواهد بود . به عنوان مثال استخر های بادی که برای رده سنی خردسال ساخته شده اند و اغلب کمتر از 1 متر قطر و یا طول دارند ، از پایین ترین و ارزان ترین قیمت ها برخوردار خواهند بود . 

قیمت استخر های بادی کودک از 250 هزار تومان شروع می شود که شامل استخر های بادی کودک و خردسال بوده و بالاترین قیمت ها در استخر های بادی کودکان که طراحی شبیه به پارک آبی دارند و امکانات در آن ها بیشتر بوده و بازی های دیگری را نیز در درون خود جای داده و در قالب یک مجموعه استخر بادی و پارک آبی ساخته شده اند تا 4 الی 5 میلیون تومان خواهد رسید . این در حالی است که استخر های بادی بزرگسال نیز قیمت هایی در میان 2 میلیون تا 4 میلیون تومان دارند که شما می توانید آن ها را برای استفاده خودتان خریداری کنید . 

این استخر ها معمولا طول هایی بیشتر از 2 تا 3 متر دارند و فضای بزرگی را در اختیار شما قرار خواهند داد تا با هر سنی که هستید بتوانید از آن ها استفاده کنید . و اما پس از این نوع از استخر های بادی می رسیم به گران ترین استخر بادی که شکلی شبیه به قلعه های بادی استخر دار ساخته شده اند و با توجه به ابعاد بزرگی که دارند ، مناسب برای استفاده در فضاهای باز بوده و ابعاد آن ها گاها تا 4 یا 5 متر می رسند و دارای سرسره های بادی بزرگ با ارتفاع 2 متر و یا بیشتر هستند . 

نکته ای که در این میان مطرح است ، این است که تمامی استخر های بادی که در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد ، به دلیل اینکه بدون واسطه و به صورت مستقیم در دسترس شما قرار گرفته است و شما می توانید مستقیما این محصولات را از نمایندگی خریداری کنید ، قیمت استخر بادی برای شما کاملا به صرفه بوده و هزینه های اضافه ای متحمل این محصولات بادی نخواهد شد . بنابراین شما می توانید تمامی استخر های بادی را ارزان تر از سایر فروشگاه ها و مغازه ها در سطح ایران خریداری کنید . همچنین فروشگاه اینتکس سعی کرده است تا محصولات خود را با قیمت های ارزان تر و با سود کمتر به فروش برساند تا در فروش بالا سود خود را داشته باشد . لذا این موضوع به نفع مشتری نیز خواهد بود . 

در ضمن فروشگاه اینتکس تمامی استخر های بادی خود را با ضمانت و گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند و در صورت مشکل داشتن محصول شما می توانید استخر های بادی خود را به رایگان در فروشگاه تعمیر کنید . تعمیرات استخر بادی از خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس بوده که می تواند شامل تمامی مشتریان فروشگاه شود . با این وجود شما می توانید با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید و کاملا از خریدی که داشته اید رضایت داشته باشید . برای پاسخگویی به هر گونه سوال در رابطه با استخر های بادی ، موجودی استخر بادی ، قیمت استخر بادی ، ارزان ترین قیمت استخر بادی و ... می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .