موضوع مقاله : استخر بادی سایز بزرگ

استخر های بادی وسیله های شادی و سرگرمی هستند که در ابعاد مختلف ساخته شده اند و شما می توانید طبق نیاز و علاقه ای که دارید ، استخر های بادی را در سایز های مختلف خریداری کنید . یکی از محبوب ترین مدل هایی که در استخر های بادی وجود دارد ، استخر بادی سایز بزرگ خواهد بود . دلیل آن نیز کاملا مشخص است و برای این دوست داشتنی است که می تواند فضای زیادی را در اختیار شما قرار دهد . بنابراین شما می توانید به راحتی به صورت چند نفره از استخر بادی سایز بزرگ استفاده کنید . استخر های بادی که سایز بزرگی دارند ، می تواند برای استفاده بزرگسالان نیز مناسب باشد . برای همین است که شاید بسیاری از خانواده ها برای اینکه مراقب بازی کودکان باشند و یا برای لذت بیشتر کودکان ، استخر های بادی سایز بزرگ مناسب بزرگسال را نیز خریداری می کنند تا در کنار فرزندان خود بازی کرده تا به آن ها بیشتر خوش بگذرد . نکاتی در خرید استخر بادی سایز بزرگ وجود دارد که ما قصد داریم تا در این مقاله بیشتر به آن بپردازیم تا بتوانید با اطلاعاتی کامل تر خرید های خود را انجام دهید . 

از استخر های بادی سایز بزرگ می توان به برخی از معروف ترین آن ها اشاره کنیم که ساخته شده توسط برند هایی مانند اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و اینتایم می باشند . با توجه به کیفیت بالایی که استخر های بادی این برند ها دارند ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از استخر های بادی استفاده کنید که توسط برند های معروف ساخته شده اند . 4 برند نام برده از بزرگ ترین برند های تولید کننده استخر بادی هستند که در میان تولیدات مختلف و متنوع آن ها می توانید انواع استخر های بادی را مشاهده کنید که ابعادی بزرگ دارند و بعضا طول برخی از آن ها به بیش از 3 متر می رسد . بنابراین تنوع بالا در میان این برند ها حتما شرایط را برای انتخاب شما راحت تر خواهد کرد تا دیگر نیازی نباشد که به سراغ برند های متفرقه بروید و آن ها را انتخاب کنید . از آن جا که استخر های بادی سایز بزرگ ، مقدار آب بیشتری را در داخل خود جای می دهند ، نیاز است که بدنه ای با کیفیت تر و با دوام بیشتر را داشته باشند . این در حالی است که شاید برای استخر های بادی کودکان ، ضخامت بدنه چندان مورد بحث نباشد . 

معمولا برای ساخت استخر بادی سایز بزرگ از پی وی سی چند لایه و ضخیم استفاده می شود . البته طبق تحقیقاتی که فروشگاه اینترنتی اینتکس نسبت به تولیدات استخر های بادی سایز بزرگ توسط برند های معروف نام برده داشته است ، برای ساخت بسیاری از آن ها از همان مواد اشاره شده ، یعنی پی وی سی استفاده شده است . شاید در جستجو های خود با جنس وینیل برخورد داشته باشید ، لازم به توضیح است که وینیل در واقع همان پی وی سی است و تفاوتی ندارد . برای همین اگر مطمعن هستید که استخر بادی ساخته شده از پی وی سی و وینیل است ، بدون شک کیفیت خوبی را می توانید از استخر بادی انتظار داشته باشید . البته ناگفته نماند که برند تولیدی نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید ، زیرا طراحی استخر بادی بسیار مسئله مهمی بوده و یک برند تولید کننده باید یک طراحی ایده آل و استاندارد را برای استخر بادی در نظر داشته باشد تا دیواره های استخر بادی به خوبی بتواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده مقاومت خوبی را از خود نشان بدهد و به آسانی دچار آسیب دیدگی ها نشود . 

یک نکته مهم دیگر در رابطه با استخر های بادی سایز بزرگ مطرح است و آن هم داشتن کف چند لایه می باشد . معمولا استخر های بادی سایزبزرگ ، دارای کف بادی نیستند و این بخش به صورت غیر بادی و چند لایه تولید می شود . دلیل آن نیز این است که کف استخر برخورد بیشتری با اطراف داشته و همواره با زمین در تماس است . برای همین اگر آن قسمت به صورت بادی طراحی شود ، ممکن است بر اثر جابجایی و فشار ، آسیب ببیند . توصیه می شود که اصلا استخر های بادی را حتی استخر های بادی کوچک را در زمان هایی که پر هستند ، جابجا نکرده و بر روی زمین نکشید ، زیرا این کار می تواند باعث آسیب رسیدن به استخر بادی شود . یک نکته مهم در رابطه با استخر های بادی وجود دارد و آن هم قابلیت تعمیر شدن آن ها می باشد . شما می توانید در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن بدنه استخر بادی ، با استفاده از برچسب تعمیرات به بهترین شکل ممکن استخر بادی را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . گاها اسیبی که به استخر بادی وارد می شود ، بیشتر است ، در این حالت ما به شما پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . 

فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه استخر بادی در ایران است که خدمات پس از فروش استخر بادی سایز بزرگ و سایر استخر های بادی و محصولات بادی را ارائه می دهد . این خدمات پس از فروش شامل تعمیر استخر بادی می باشد . تعمیراتی که توسط فروشگاه صورت می گیرد ، بسیار عالی بوده و شما می توانید به بهترین شکل ممکن و به مانند روز اول از استخر بادی خود استفاده کنید . استخر های بادی سایز بزرگ جدید ، معمولا دارای طراحی های متفاوتی بوده و در داخل آن ها صندلی هایی برای نشستن وجود دارد و می توان گفت که طراحی شبیه به جکوزی دارد تا افراد سنین بزرگسال به راحتی بتوانند در داخل استخر نشسته و ریلکس کنند . البته یک نکته را نیز توجه داشته باشید که در میان استخر های بادی سایز بزرگ ، هستند مدل هایی که دارای ابعاد خیلی بزرگی هستند ولی برای رده سنی کودکان ساخته شده اند . 

این نوع استخر ها بیشتر شبیه به پارک های آبی و قلعه های بازی ساخته شده اند و می توانند برای بازی همزمان 4 الی 5 کودک و حتی بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند . نکته قابل توجه در رابطه با راه اندازی استخر بادی سایز بزرگ این است که شما بهتر است تا برای راه اندازی کردن استخر های بادی خود از پمپ های باد مخصوص استفاده کنید تا اینچنین روند راه اندازی این محصولات بادی سریع تر انجام شود . با توجه به بزرگ بودن این نوع استخر ها ، شما حتی می توانید از پمپ های باد برقی استفاده کنید که قدرت بیشتری دارند و می توانند به سرعت راه اندازی را انجام دهند .