موضوع مقاله : خرید استخر بادی با گارانتی

استخر های بادی محصولاتی بی نظیر برای تفریحات آبی هستند که شاید بسیاری شما نگران خرید استخر بادی باشید ، به دلیل اینکه این محصولات به صورت بادی طراحی می شوند و همواره این نگرانی وجود دارد که استخر دچار آسیب شده و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید . برای همین ما در این مقاله راه خرید استخر بادی با گارانتی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا بدانید که می توان استخر های بادی را نیز با گارانتی و ضمانت خریداری کنید تا خیال شما از این بابت کاملا راحت تر باشد . عمدتا محصولات بادی به دلیل ساختاری که دارند ، شامل گارانتی نمی شود ، ولی فروشگاه اینتکس این محصولات بادی را با ضمانت و گارانتی به فروش می رساند و شما می توانید از این گارانتی برخوردار شوید . شما می توانید استخر های بادی خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر از فروشگاه اینتکس خریداری کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید به رایگان استخر بادی با گارانتی خود را تعمیر کرده و از آن مجددا استفاده کنید . استخر های بادی قابلیت تعمیر داشته و از آن جا که کیفیت ساخت آن ها فوق العاده خوب است و همچنین محصولات یک بار مصرفی نیستند ، شما می توانید آن را در صورت آسیب دیدن تعمیر کرده و استفاده کنید . در رابطه با این موضوع نیز در ادامه توضیحاتی را نیز ارائه خواهیم کرد . 

برای ساخت استخر های بادی از جنسی به نام پی وی سی استفاده می شود که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و به سختی آسیب می بینند . معمولا این جنس در برخورد با اجسام تیز و برنده و یا کشیده شدن بر روی یک سطح زبر دچار آسیب دیدگی می شوند ، برای همین است که شما باید با احتیاط از آن ها استفاده کنید و سعی کنید که استخر های بادی خود را در یک جای درست و صحیح راه اندازی کنید تا آسیبی به آن وارد نشود . معمولا ما پیشنهاد می کنیم که برای استفاده از استخر بادی ، سعی کنید که زیر آن یک زیرانداز پهن کنید و استخر را بر روی آن قرار دهید تا آسیبی از جانب سطح زمین به استخر وارد نشود . استخر های بادی معمولا دارای کف بادی نیستند و شرکت های مطرح و بزرگ که در زمینه ساخت و فروش استخر بادی نقش دارند ، قسمت کف استخر ها را به صورت دولایه تولید می کنند و به همین علت محصول در برابر آسیب دیدگی ها محفوظ می ماند . در ضمن نگران راه اندازی استخر های بادی در فضاهای باز نباشید ، برای اینکه نور آفتاب صدمه ای را به استخر بادی نمی رساند و با خیال راحت می توانید استخر بادی را در فضاهای باز مانند حیاط راه اندازی کرده و از ان ها استفاده کنید . 

رطوبت نیز مشکلی برای استخر بادی به وجود نمی آورد ، برای اینکه پی وی سی ها موادی ضد آب هستند که تمامی بخش های استخر از آن ساخته می شود و اگر برای مدت طولانی در داخل استخر آب باقی بماند ، صدمه ای را به آن وارد نخواهد کرد . با این تفاسیر مشاهده می کنید که کیفیت ساخت استخر های بادی بسیار بالاست و عمدتا عوامل انسانی است که به آن ها آسیب وارد می کند . از آن جا که فروشگاه اینتکس ، استخر های بادی را با گارانتی به فروش می رساند دیگر نگران خریداری کردن یک محصول آسیب دیده را نداشته باشید . تمامی استخر های بادی به خصوص استخر های بادی که توسط شرکت های بزرگ و مطرح ساخته می شوند ، دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای هستند و تمامی آن ها از سوی شرکت تست و ارزیابی می شود . برای همین شما می توانید با اطمینان آن ها را خریداری کنید . از مزیت های خرید استخر بادی از فروشگاه اینتکس می توان به خدمات پس از فروش استخر های بادی نیز اشاره کرد . این خدمات می تواند شامل تعمیرات استخر بادی شما شود . 


از آن جا که ممکن است با گذر زمان و در صورت یک اتفاق استخر بادی دچار آسیب دیدگی شود ، شما می توانید محصول آسیب دیده خود را به فروشگاه اینتکس تحویل بدهید تا تعمیرات تخصصی از سوی شرکت برای محصول اسیب دیده شما صورت بگیرد . توجه داشته باشید که برچسب های تعمیراتی مخصوص تعمیر کردن استخر های بادی ، در کنار این محصولات قرار می گیرد که شما می توانید خودتان در منزل ، در زمان هایی که استخر دچار آسیب دیدگی شد ، محصول را تعمیر و از آن مجددا استفاده کنید . مقالاتی در رابطه با تعمیرات استخر بادی در منزل توسط فروشگاه اینتکس ارائه شده و در وبسایت فروشگاه قرار داده شده است که شما می توانید ان ها را مطالعه کنید و با توصیه هایی که به شما گفته شده است ، استخر بادی را در منزل تعمیر کنید . نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که تعمیرات در خانه و با استفاده از برچسب تعمیرات ، مختص آسیب دیدگی های جزئی بوده و اگر استخر بادی شما پارگی وسیع تری داشته باشد ، نیاز است که استخر بادی را با توجه به گارانتی و خدمات پس از فروشی که فروشگاه اینتکس در اختیار شما قرار داده است ، استفاده کرده و استخر بادی خود را توسط نمایندگی تعمیر کنید . 

فروشگاه اینتکس عمدتا بیشتر محصولات بادی خود را گارانتی می کند و برخی از محصولات دیگر خود را از جمله استخر های پیش ساخته و جکوزی های بادی پیش ساخته را با ضمانت چند ساله به فروش می رساند و این نشان از اعتبار نمایندگی اینتکس در ایران داشته و شما می توانید با اطمینان خاطر خرید های خود را از این بستر انجام دهید . تنوع استخر های بادی در فروشگاه بسیار بالا بوده و شما حتی می توانید در وبسایت فروشگاه این تنوع بسیار بالا را نیز مشاهده کرده و آن ها را با سلیقه و نیازی که دارید انتخاب و خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا راهنمایی های بیشتر در خرید استخر بادی و یا کسب اطلاع از موجودی و یا قیمت استخر بادی می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید .