استخر ایرانی سازه ای

EST-9013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایرانی سازه ای

استخر ایرانی سازه ای هم یکی دیگر از خدمات جدیدی است که بسیاری از مشتریان به ما درخواست دادند که ان را برایشان پیاده سازی کنیم. در همین خصوص هم شرکت تهران اینتکس با بهره گیری از مشاورین خبره خود توانست تا این پروسه را به بهترین نحو احسن انجام دهد تا رضایت مشتریان را کسب کند. اگر بخواهیم در این خصوص بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که پیاده سازی استخر ایرانی سازه ای پروسه ای زمان بر خواهد بود. البته این گفته ما در خصوص استخر هایی با ابعاد بزرگ صدق می کند و هر چه ابعاد استخر شما بیشتر شود ، قطعا تایم اجرای ان هم افزایش خواهد داشت. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که استخر های سازه ای معمولا از سازه های فلزی در زیر ساخت خود بهره می برند. شما در گام اول اگر قرار باشد استخر را به صورت توکار پیاده سازی کنید باید فضای مورد نیاز در داخل زمین را اجرا کنید. برای انجام این کار هم نیاز است تا در فضای مورد نظر خودتان کنده کاری های لازم صورت پذیرد تا شکل دلخواه خودتان را به دست اورید. در گام بعدی می بایست سازه های فلزی را به استحکامات محکمی تکیه داد تا شکل اولیه این استخر به دست اید. پس از ان نیز با استفاده از سنگ ، سرامیک یا هر نوع دیگری که مد نظرتان خواهد بود می توانید بدنه اصلی استخر را شکل داده و بسازید. علاوه بر این ها در کنار ساخت و ساز بدنه اصلی این استخر شما باید به درستی سعی کنید تا سیستم لوله کشی اب و تصفیه ان را هم پیاده سازی نمایید زیرا در استخر هایی با ابعاد بزرگ دارا بودن یک عدد پمپ تصفیه اب شاید جواب کامل و مد نظر شما را ندهد. هم چنین برای گرمکن اب استخر هم می توانید از گرمکن های مخصوص استفاده نمایید که لازمه انجام این کار هم پیاده سازی لوله کشی های مد نظر این سیستم هم می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر ها تست کامل و تحویل صحیح و اصولی ان است زیرا ممکن است که در کوتاه مدت عیوب این استخر ها مشخص نشود به همین دلیل هم شرکت تهران اینتکس 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش را برای راحتی مشتریان خود عرضه کرده است که خب عامل بسیار مهمی خواهد بود. شما هم می توانید برای ساخت و پیاده سازی این استخر با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما بدهند.

نقد و بررسی استخر ایرانی سازه ای

استخر ایرانی سازه ای

استخر ایرانی سازه ای از جدید ترین روش هایی است که می توان با استفاده از ان یک استخر با کیفیت را ساخت و از ان بهره مند شد. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا با بهره گیری از سازه های فلزی باعث شده تا یک محصول کاملا مقاوم و مستحکم را شاهد باشیم که از این حیث با تمام استخر ها موجود در دنیا قابل رقابت می باشد. نمونه بومی شده و ایرانی این محصول اولین بار توسط شرکت تهران اینتکس ساخته شده است و به همین دلیل هم قصد داریم تا در این مقاله به شرح جزئیات و مزایای این محصول بپردازیم تا به درستی بتوانید یک استخر با کیفیت را بسازید...

طراحی و ارگونومی ساخت

از مهم ترین نقاط و مزایایی که استخر ایرانی سازه ای دارا است قابلیت به اجرا در امدن توسط تمام ارگونومی ها می باشد. همین عامل نیز باعث شده تا دست مشتریان در انتخاب یک محصول بسیار باز باشد و بتوانند با خیال راحت ظاهر و اشکال مد نظر خود را پیاده سازی کنند. اگر بخواهیم در این خصوص بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که شما وقتی اقدام به خرید یک استخر اماده نظیر بادی ، پیش ساخته و یا ایزی ست را می کنید قطعا در گام نخست به شکل و شمایل ان محصول دقت می کند تا زیبایی های لازم را دارا باشد. مهم ترین نکته در خصوص ان دسته از محصولات این است که شما نمی توانید به جز موارد تولید شده و اشکالی که در بازار موجود می باشد ، شکل دیگری را سفارش دهید و در همین خصوص نیز می بایست حتما یک ارگونومی و ظاهر اماده شده را در سبد خرید خود قرار دهید. در همین رابطه اما باید گفت که استخر ایرانی سازه ای را می توانید با خیال راحت و با دست باز ظاهرش را خودتان انتخاب نمایید. در واقع شما با توجه به فضایی که در اختیار خواهید داشت و قصد دارید تا استخر خودتان را در ان نقطه پیاده سازی کنید ، می توانید به راحتی تمام اشکال و ظاهر های گوناگون را مشاهده کرده و با یک مقایسه ساده بهترین نمونه را که مد نظر خودتان است انتخاب نمایید. علاوه بر این ها این که استخر شما دارای شیب باشد یا نه و یا ظاهر و ساختار درونی ان هم به چه صورت باشد ، از دیگر موارد مهمی است که باید راجب ان صحبت نمود که تمام این موارد هم مجددا با نظر مستقیم و سلیقه شما پیاده سازی خواهد شد. هم چنین ساخت و ساز این استخر به صورت روکار و توکار هم قابل اجراست که در این مورد هم در ادامه مقاله قطعا صحبت خواهیم نمود.

جنس بدنه

از دیگر نکات مهم در انتخاب این محصولات جنس بدنه است که خب قطعا یکی از مزایای مهم در ساخت و تولید یک استخر می باشد. همان طور که شما قطعا برای زیر ساخت و همین طور نوع استخر خودتان برنامه ریزی خواهید نمود و قطعا هزینه های زیادی را هم پرداخت می کنید ، در همین راستا هم قطعا توقع دارید که یک استخر با بدنه فوق العاده مقاوم و با کیفیت را در اختیار داشته باشید که به سادگی خراب نشود. این توقع هم قطعا منطقی بوده و حق مسلم شما عزیزان خواهد بود و در همین خصوص هم سعی کردیم تا با بهره گیری از بهترین جنس ان را برای شما به ارمغان اوریم. اگر بخواهیم در خصوص جنس این استخر ها با شما صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که سازه ها و پایه های این محصولات به صورت فلزی ساخته شده است. این بدین معناست که این استخر ها قطعا مقاومت و استحکام فوق العاده ای دارند و به راحتی هم در شرایط مختلف اب و هوایی و جوی بدون کوچکترین اسیبی می توانید از ان استفاده نموده و نگران افت کیفیت و تغییر رنگ و ظاهر ان نباشید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که بدنه اصلی استخر شما معمولا می تواند از دو جنس مختلف ساخته شود. عده ای قصد دارند که این جنس از نوع بتنی باشد و با استفاده از ان ساخته شود و عده ای دیگر هم دوست دارند که استخرشان از نوع برزنتی تولید گردد که خب هر دو عامل هم مزایا و معایب خود را دارا خواهد بود. استخر های برزنتی معمولا از الیاف شمعی تشکیل شده و چند لایه هستند و از این حیث نیز دارای مقاومت و ضخامت قابل قبولی هم می باشند. هم چنین باید گفت که شما می تواند در صورت نیاز این دسته از استخر هارا هم به صورت کاملا مخصوصا در فصول سرد سال جمع اوری کنید که خب یکی از مزایای فوق العاده این محصول بوده و همین قابلیت پرتابل بودن ان در خرید بسیاری از مشتریان تاثیر گذار می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن یک محصول هم از دیگر ویژگی هایی است که باید به ان توجه ویژه ای نمود. معمولا افرادی که استخر را به صورت ثابت می سازند قبل از ساخت ان سعی می کنند که به بهترین شکل و روش ممکن ان را پیاده سازی کنند و به گونه ای طراحی و اجرای پروژه را به ارمغان اورند که بعد ها به مشکل از نظر فضا بر نخورند. همین عامل نیز قطعا بسیار مهم و اساسی خواهد بود که از فضای خودتان به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. در کنار این موارد باید به وزن این کالا و فضای اشغالی ان نیز بپردازیم. معمولا وزن یک استخر برای افرادی که قصد دارند ان را به صورت ثابت به اجرا در اورند مهم نخواهد بود زیرا نیاز نخواهند داشت که ان را جمع اوری کنند. اما برای افرادی که از استخر های پرتابل و یا برزنتی بهره می برند و می خواهند که در زمان های مورد نظر خودشان استخر را جمع اوری کنند این عامل بسیار مهم خواهد بود. در همین رابطه نیز باید گفت که معمولا استخر های برزنتی وزن کمی دارند و چون این محصولات را شرکت تهران اینتکس به تازگی بومی سازی کرده است ، سعی کرده تا در کنار جنس بدنه و ضخامت فوق العاده ای که محصول دارا می باشد ، وزن ان را هم تا حد امکان کم کند و به گونه ای ان را پیاده سازی کند که بتوانید به سادگی هر چه تمام تر ان را جا به جا نمایید. تمام این موارد قطعا از مزایای خوبی است که یک محصول باید دارا باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که ابعاد یک محصول را هم خودتان می توانید با سلیقه دلخواهتان ایجاد کنید. در گذشته شرکت های اینتکس و بست وی با یک سری ابعاد از پیش تعیین شده محصولات را تولید می کردند که معمولا مهم ترین عیب ان ها ارتفاع و عمق کمشان بود اما حالا شما می توانید ابعاد و ارتفاع را به صورت شخصی و دلخواه تعیین کنید تا ان محصول را برای شما به صورت صحیح بسازیم.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این دسته از استخر ها خب قطعا شما نیاز به صرف زمان خواهید بود زیرا فرایند اجرای ان با توجه به ابعاد ، روکار یا توکار بودن و هم چنین موارد دیگر متفاوت خواهد بود. در کنار این موارد باید گفت که متخصصین ما به بهترین شکل ممکن سعی می کنند تا بهترین استخر را برای شما به اجرا در اورند. اگر بخواهیم در خصوص راه اندازی این محصولات بیشتر صحبت کنیم نیز می توان گفت که شما اگر بخواهید استخر را به صورت توکار پیاده سازی کنید ، در گام اول می بایست زیرسازی و فضا سازی ان را به درستی ایجاد کنید. پس از ان نیز باید سعی کنید تا با استفاده از سازه های فلزی محیط و بخش های کناری استخر را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید تا در اینده به مشکل بر نخورید. پیاده سازی صحیح و اصولی استخر در فضای ایجاد شده هم در کنار اجرای درست سیستم لوله کشی اب از دیگر مواردی است که باید به ترتیب و با حساسیت های خاصی صورت پذیرد تا از این حیث نیز نگرانی شما برطرف شود. در رابطه با تعمیرات این دسته از محصولات هم باید گفت که اگر استخر شما برزنتی باشد خودتان هم می توانید به سادگی و با استفاده از برچسب تعمیرات فضای سوراخ شده را تعمیر نمایید. هم چنین اگر ان قسمت بزرگ باشد ، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین راه تعمیرات استخر را به شما اموزش دهند و یا در صورت نیاز به محل شما مراجعه کرده و خودشان ان را ترمیم نمایند. هم چنین در رابطه با مراقبت و نگهداری و شیوه های استفاده درست از استخر نیز باید گفت که قطعا دور کردن اشیا نوک تیز یکی از موارد مهمی است که باید به ان توجه خاصی نمود. برای مثال سعی کنید تا همیشه از پرت کردن اشیا و وسایل به سمت این استخر دور باشید. هم چنین از ضربه زدن به تمام بخش های این محصول هم باید خودداری نمایید تا به درستی استخری سالم و صحیح را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این ها شما باید استخر را در فضایی ثابت و منحصر به فرد پیاده سازی کنید تا استفاده از ان هم برای شما راحت تر گردد. علاوه بر این ها بخش کف استخر و فضاسازی ان هم بسیار مهم است که باید به بهترین و راحت ترین شرایط ممکن ان را به اجرا در اورید.

جمع بندی

قطعا ساخت و اجرای یک استخر یکی از نیاز هایی است که یک سری افراد با توجه به فضای در اختیار داشته خود دوست دارند تا ان را در اختیار داشته باشند. در همین خصوص نیز باید گفت که استخر ایرانی سازه ای از جدید ترین این استخر ها می باشد که همان طور که در طول مقاله به ان چندین بار اشاره شد این استخر ساخت و تولید مستقیم شرکت تهران اینتکس بوده و برای اولین بار توسط این شرکت در ایران به اجرا در امده است. دارا بودن ضمانت و خدمات پس از فروش پنج ساله این محصولات و هم چنین قیمت فوق العاده کمتر و ارزان تر ان نسبت به دیگر استخر ها از مزایای فوق العاده ای است که قطعا  باعث می شود تا در مقایسه با سایر نمونه ها پیشی بگیرد. شما هم اگر قصد ساخت یک استخر را دارید پیشنهاد می کنیم تا این محصول را سفارش داده و متخصصین ما را فرا بخوانید تا با توجه به ابعاد شما و با در نظر گرفتن تمام موارد بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند تا بتوانید این استخر را با بهترین کیفیت از نمایندگی مرکزی اینتکس در اختیار داشته باشید.

  • پیاده سازی در ابعاد گوناگون
  • جنس بدنه : سازه فلزی
  • دارای ضمانت 5 ساله
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت روکار و توکار
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : بسته به ابعاد
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • دارای دریچه و محفظه خروجی آب
  • دارای خدمات پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...