ساخت استخر در باغ

ES-00118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
100,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر در باغ

ساخت استخر در باغ نیز از جدید ترین خدماتی است که شرکت تهران اینتکس ان را هم پشتیبانی می کند. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که اگر شما باغ و فضای دلخواه جهت اجرا و پیاده سازی استخر را دارا هستید می توانید این کار و پروسه را به ما بسپارید تا با بهترین روش ممکن ان را برای شما به اجرا در بیاوریم. در همین خصوص نیز باید گفت که معمولا اجرای استخر در باغ نسبت به عملی کردن ان در فضای خانه و ابعاد کوچک تر ، به نسبت زمان کمتری می خواهد. شما در باغ معمولا فضای مناسب و دلخواه خود را دارا هستید و تنها باید تصمیم بگیرید که در کدام قسمت از باغ و کدام فضا این پروسه را عملی کنید. در همین خصوص نیز باید گفت که جهت ایجاد استخر در داخل باغ باید یک سری نکات رعایت شود. برای مثال فراهم کردن محفظه تخلیه اب و پیاده سازی سیستم لوله کشی اب این محصول از مهم ترین نکاتی است که باید به صورت مهندسی شده به اجرا در بیاید. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره نمود که افراد معمولا از سیستم اب گرم هم گاها در استخر خود بهره می برند که فراهم کردن فضا برای این مورد هم بسیار مهم می باشد. هم چنین هر استخر باید دارای پمپ تصفیه اب هم باشد که در هنگام نصب و ساخت این استخر در داخل باغ باید فضای لازم برای قرار گرفتن ثابت این مورد هم مد نظر قرار گیرد. تمام این موارد در کنار ساختار زیبا و خلاقانه استخر به چشم خواهد امد و به همین دلیل است که سعی کردیم برای ساخت استخر سلیقه شخصی شما را اولویت قرار داده و با انتخاب رنگ و طرح دلخواه خودتان سعی در ایجاد این استخر کنیم. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر ها این است که اگر بخواهید از ان برای ابیاری باغ هم استفاده کنید می توانید با ساده ترین روش ممکن اب داخلی این استخر را جهت انجام همین امور مورد استفاده قرار داده و بهترین کارایی ممکن را از این استخر طلب کنید. این محصول دارای ضمانت 5 ساله بوده و در صورت داشتن هر گونه مشکل و اسیب احتمالی می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای درست کردن و رفع مشکل شما در محل حاضر شوند.

ساخت استخر در داخل باغ

ساخت استخر روی زمین در باغ یکی دیگر از خواسته های مردم است که شاید بسته به محیط و اندازه ای که دارد این نیاز متفاوت شود. در همین خصوص نیز قصد داریم تا در این مقاله به صورت کامل شما را با روش های نوین ساخت و تولید یک استخر در محیط باغ اشنا کرده و کاربرد های ان را برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که باید در خصوص نحوه ساخت و هم چنین طراحی یک استخر در باغ در مورد ان صحبت نمود نحوه و نوع طراحی ان است. برای مثال باید به این نکته اشاره نمود که شما قصد دارید تا در باغ خود چه جور استخری را داشته باشید و ایا این استخر برای استفاده تفریحی و شخصی ساخته می شود . یا قصد دارید از ان استفاده صنعتی کنید؟ این سوالاتی است که قطعا در نوع ساخت و طراحی محصول شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. برای مثال افرادی که قصد دارند در داخل باغ خود استخری را جهت پرورش ماهی ایجاد کنند باید به این نکته توجه کنند که این محصول می تواند چه ارگونومی ساختی داشته باشد. معمولا استخر های پرورش ماهی ظاهری گرد و یا مستطیلی دارد و همین عامل است که کمک می کند تا پروسه ساخت و طراحی استخر مورد نظر شما اسوده تر شود. برای مثال اگر شما بخواهید تا استخری با شکل و شمایل خاص را در داخل باغ خود ایجاد کنید معمولا این عامل زمان بر بوده و شرایط مختلفی وجود دارد تا بتوانید ان را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. در همین خصوص هم ما پیشنهاد می کنیم تا از یک استخر به صورت اشکال ساده جهت انجام امور پرورش ماهی استفاده کنید. هم چنین افرادی هستند که قصد دارند تا از این استخر جهت ابیاری باغ های خود بهره ببرند. به این افراد هم پیشنهاد می کنیم تا یک استخر ترجیحا عمیق و با ظاهری معمولی را استفاده کنند و ترجیحا سعی کنند تا به جای ساختن و پرداختن به ظاهر محصول ، به دیگر امور ان نظیر ارتفاع ، فضای داخلی و هم چنین ابعاد ان توجه ویژه ای کنند. البته این نکته مهم در خصوص این استخر ها بسیار مهم است که دریچه های تخلیه اب را به بهترین شکل بر روی این استخر ها پیاده سازی کنند که فرد بتواند به راحتی در جهت انجام امور ابیاری از ان بهره برده و از داشتن این استخر لذت ببرد. هم چنین این نکته هم بسیار مهم است که اگر قصد دارید تا از این استخر در باغ جهت انجام امور تفریحی استفاده کنید می توانید با در نظر گرفتن دیگر خصوصیات این محصول نظیر محل نصب ، ابعاد و سایر مزایای ان بهترین استخر تفریحی را در محیط باغ خود پیاده سازی نمایید.

جنس بدنه

قطعا شما اگر قصد دارید استخری را در داخل باغ خود ایجاد کنید باید به این نکته توجه گنید که جنس بدنه ان به گونه ای باشد که بتوانید با خیال راحت از ان بهره برده و نگران اسیب دیدن و روش های تعمیر ان نباشید. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که معمولا استخر هایی که افراد از ان در داخل باغ و یا دیگر مکان ها استفاده می کنند از نوع برزنتی با الیاف شمعی می باشد. این جنس از رایج ترین و در عین حال با کیفیت ترین نمونه هایی است که در بازار موجود می باشد. البته استخر های دیگری هم وجود دارد که از نوع گالوانیزه ساخته شده اند که ان ها هم جهت انجام امور پرورش ماهی و یا سایر فعالیت های صنعتی بسیار پیشنهاد می شود. هم چنین شما قادر خواهید بود تا با در نظر گرفتن فضای مورد نظر خود استخر هایی از جنس بتنی ، چوبی و یا دیگر نمونه ها را سفارش دهید که بسته به نیاز شما مشاورین ما در سریع ترین زمان ممکن ان را برای  شما بسازند. نکته مهم در این بخش به مقاومت محصول شما بر می گردد که باید به قدر مقاوم باشد که اگر قرار شود این استخر به صورت تو کار قرار گیرد ، دارای اسیب دیدگی نشود. هم چنین اگر قصد دارید از این استخر ها به صورت رو کار هم استفاده نمایید باید توجه کنید کهدر فضای مناسبی پیاده سازی شود که حدالامکان از اسیب های احتمالی به دور باشد.

ابعاد و وزن

دیگر خصوصیت مهمی که باید در ساخت یک استخر به ان توجه ویژه ای نمود ابعاد یک محصول است. برای مثال اگر شما قرار است چه به صورت روکار و یا به صورت تو کار از استخر های پیش ساخته اماده بهره ببرید ، این استخر ها قطعا دارای ابعاد استانداردی هستند که قابل تغییر سایز نخواهد بود. برای مثال استخر های پیش ساخته ای که الان در کشور ایران وجود دارد معمولا در طول 3 ، 5 ، 7 و 10 متری می باشد که تفاوت های این ها در شکل و شمایل ان ها و همین طور در ارتفاعشان می باشد. برای مثال این استخر ها در اشکال گرد ، لوزی ، مستطیلی و مربعی ساخته شده اند که از رایج ترین نمونه های موجود در بازار است. هم چنین این ابعاد قطعا در مرور زمان قابل بزرگ شدن و یا کاهش دادن نخواهد بود و باید قبل از خرید توجه کنید که محصولی با ابعاد مورد نیاز و بسته به فضای موجود خودتان طراحی و خریداری نمایید. در خصوص استخر های بتنی و یا استخر های چوبی هم باید به این نکته توجه کنید که می توانید به راحتی ابعاد مورد نظر خود را در جهت ساخت به مشاورین ما ارائه دهید و مزایای این دسته از استخر ها این می باشد که بعد ها می توانید به سادگی استخر را بزرگ تر و یا کوچک تر کرده و مجدد ان را باز سازی کنید. همین تفاوت هاست که باعث می شود تا مشتریان بسته به نیاز خود بتوانند یک استخر فوق العاده را خریداری نمایند. وزن این محصولات هم قطعا نسبت به یکدیگر متفاوت بوده و بسته به ابعاد شما می تواند از 40 کیلو گرم شروع شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

قطعا این مسئله هم حائز اهمیت می باشد که چگونه می توان این استخر را راه اندازی نمود. در همین خصوص باید عنوان کرد که اگر استخر شما از نوع پیش ساخته باشد شما می توانید با استفاده از فیلم های اموزشی ، DVD موجود در داخل بسته بندی محصول و یا تماس با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس اقدام به دعوت از یک نصاب حرفه ای نمایید تا به بهترین شکل ممکن استخر شما را راه اندازی کند. این نکته بسیار مهم است که در طول راه اندازی ستون ها ، بدنه و هم چنین تجهیزات ان به درستی و به صورت استاندارد و ایمن پیاده سازی شود تا هیچ گونه اسیبی شما را تهدید نکند. هم چنین باید به این نکته هم توجه نمود که قرار گیری فضای مورد نیاز جهت تجهیزات اضافی این استخر نظیر نردبان ، زیر انداز و هم چنین دیگر خصوصیات ان سبب می شود تا استفاده از استخر شما بسیار راحت تر شود. هم چنین باید به راهکار های مراقبتی از محصول هم بسیار توجه کنید تا در طولانی مدت دچار اسیب نشوید. برای مثال عدم سوراخ کردن بدنه ، عدم ضربه زدن به محصول و هم چنین عدم وارد کردن اشیا نوک تیز و داغ به نزدیکی استخر از موارد مهمی است که باید رعایت شود. هم چنین اگر استخر شما از نوع استخر های بتنی و یا چوبی باشد خب قطعا شرایط متفاوت خواهد بود و راه اندازی ان نیاز به خالی کردن و کنده کاری زمین و اماده کردن زیر ساخت های ان در گام اول دارد. هم چنین می بایست در گام دوم به بهترین شکل فضا جهت قرار گیری لوله های اب ، سیستم گرمایشی اب و همین طور دیگر موارد مهم هم رعایت شود تا به صورت کاملا استاندارد این کار صورت پذیرد. در گام اخر هم بسته به نوع استفاده شما چه در جهت تفریحی و چه در جهت استفاده صنعتی و کشاورزی می توانیم به زیبایی و اپشن های ان اضافه نماییم که این امر هم با تصمیم شما امکان پذیر خواهد بود.

جمع بندی

ساخت استخر در باغ یکی از کار هایی است که باید با توجه به علم روز دنیا و به بهترین شیوه ممکن انجام شود. این کار پروسه ای زمان بر بوده و البته بسته به ابعاد مورد نظر شما زمان این کار متفاوت خواهد بود . در همین خصوص هم باید گفت که متخصصین مجرب ما در شرکت تهران اینتکس می توانند به بهترین روش ممکن این کار را برای شما انجام داده و پس از تست و سلامت این کار به صورت کاملا تمیز و زیبا ان را به شما ارائه دهند. هم چنین ضمانت و خدمات پس از فروش هم از دیگر ویژگی هایی است که نمایندگی اینتکس به بهترین شکل ممکن ان را به شما ارائه خواهد داد.

ساخت استخر در باغ

با توجه به اینکه داشتن یک استخر در باغ یا ویلا می تواند یک فضای دوست داشتنی را برای تفریحات آبی فراهم کند بسیاری از افراد به فکر ساخت استخر در باغ خود کرده و دوست دارند با ایجاد و یا ساخت یک استخر در فضای بزرگ باغ خود ، اوقات فراغت خود را در آن جا گذرانده و در کنار دوستان و اقوام خود لحظات شادی را رقم بزنند . شما روش های زیادی را برای ساخت استخر در باغ خود دارید که هر یک از آن ها ممکن است با توجه به مدلی که دارند می توانند هزینه هایی را نیز در بر داشته باشند . شما راه هایی را برای کاهش هزینه ساخت استخر در باغ خود دارید که این راه را فروشگاه اینتکس برای شما به ارمغان آورده است و از جدید ترین خدماتی است که فروشگاه اینتکس ارائه کرده است و شما نیز می توانید از آن بهره مند شده و برای ساخت استخر در باغ و یا ویلای خود از فروشگاه کمک و راهنمایی بگیرید . 

شما می توانید طبق بودجه ای که در نظر گرفته اید و همچنین فضایی که در اختیار دارید ، با عوامل اجرایی فروشگاه اینتکس در میان گذاشته تا با یک مشاوره بسیار عالی ، بتوانید یک استخر اصولی را در باغ خود ایجاد کنید و تا سال ها از داشتن یک استخر ویلایی بسیار خوب و شخصی نهایت لذت استفاده را ببرید . شرایط برای ساخت استخر در باغ بسیار بهتر از شرایط ساخت استخر در آپارتمان و یا ویلا ها خواهد بود ، برای اینکه ساخت استخر در باغ به جهت اینکه فضای بیشتری را در اختیار دارید و برای همین دست شما برای ساخت یک استخر بزرگ باز تر است ، از سوی دیگر ساخت استخر در باغ می تواند برای ذخیره کردن آب نیز بسیار مناسب باشد ، برای اینکه شما می توانید آب را در داخل استخر ذخیره کرده تا در صورت نیاز بتوانید از آن حتی برای آبیاری باغ خود استفاده کنید . 

بنابراین شما می توانید هم از این استخر ساخته شده برای تفریحات آبی خود استفاده کنید و در صورت نیاز از آن برای آبیاری باغ استفاده کنید . توجه داشته باشید که در تمامی مدل ها و استخر هایی که احداث خواهید کرد و یا استفاده از استخر های آماده ، شما می توانید از پمپ های تصفیه آب استفاده کرده و از کثیف شدن آب استخر خود جلوگیری کنید ، برای همین است که گفته می شود دستان شما کاملا باز است . ساخت استخر نیازمند رعایت اصول دقیق بوده و شما باید با افراد خبره و با تجربه در ارتباط باشید تا بهترین راهنمایی برای ساخت استخر صورت بگیرد . به عنوان مثال اگر قصد ساخت استخر به صورت توکار داشته و دوست دارید که یک استخر در داخل زمین داشته باشید ، باید اتصالات و لوله کشی های خود را به صورت توکار و کاملا اصولی انجام دهید . 

شما می توانید با توجه به علاقه و هزینه ای که قصد دارید بپردازید ، استخر های خود را با سیمان ، بتن ، بلوک و ... بسازید و همچنین می توانید از استخر های آماده شرکتی استفاده کنید که راه اندازی بسیار آسانی را دارند و دردسر های آن بسیار کمتر از ساخت استخر بوده و حتی می تواند در هزینه شما نیز بسیار صرفه جویی کند . استخر های آماده در واقع استخر های پیش ساخته فریمی و یا استخر پیش ساخته فایبرگلاسیهستند که هر یک از آن ها نیز ویژگی های خاص خود را داشته و به عنوان بهترین استخر ها برای استفاده در باغ ها می باشند . به طوریکه حتی بسیاری از افراد از ان ها به عنوان استخر ذخیره آب و یا استخر پرورش ماهی استفاده می کنند . برای همین پیشنهاد می کنیم که با برقراری تماس با شماره تلفن های فروشگاه ، راهنمایی های لازم را در این زمینه گرفته تا در نهایت استخری بی نظیری را برای باغ خود داشته باشید . شما می توانید استخر های ویلایی و مخصوص باغ را زیباسازی کنید .

  • ساخت استخر در باغ
  • پیاده سازی در ابعاد دلخواه
  • جنس بدنه : PVC برزنتی با الیاف شمعی
  • جنس پایه ها : آلومینیوم ضد زنگ
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 5 ساله
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت توکار و رو کار
  • قابلیت جمع اوری
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • دارای نردبان ، پمپ تصفیه اب ، زیر انداز و درپوش
  • دارای محفظه خروجی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...