ساخت استخر با آجر

EST-9003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
99,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر با آجر

ساخت استخر با آجر یکی از روش های سخت و دشواری است که می توان با پیاده سازی درست و اصولی ان از داشتن یک استخر با کیفیت سال ها استفاده نمود. در همین خصوص نیز شما باید اول تصمیم بگیرید که قصد دارید تا استخر را به صورت روکار پیاده سازی نمایید یا توکار. پس از انجام و تصمیم گیری در این مورد حال می بایست زیر ساخت و اقدامات لازم را در جهت ساخت استخر فراهم کنید. برای این منظور نیز شما تنها باید تصمیم بگیرید که استخر شما در چه ابعادی ساخته شود. پس از دانستن این مورد حال باید بقیه کار را به متخصصین ما بسپارید تا بتوانند استخری با شرایط ، شکل و ابعاد مد نظرتان ساخته و در اسرع وقت و با بهترین کیفیت ممکن ان را به شما تحویل دهند. برای این کار نیز باید شکل دلخواه استخر را در نظر گرفته و سپس ستون های ان را به بهترین روش ممکن تولید و ایجاد کنیم. پس از ان نیز محکم کاری و لایه زیرین اجر را قرار داده و پس از ان نیز با استفاده از اجر ها لایه اصلی و رویه استخر را شکل می دهیم. هم چنین می توانید پس از انجام این کار بدنه استخر را از نمونه های دیگری هم بسازید و یا با استفاده از همین اجر تنها داخل ان اب ریخته و از ان بهره مند شوید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول پیاده سازی درست و دقیق ظاهر ان است زیرا اگر قرار باشد به صورت ساده و با طرح و نمای اجر به شما تحویل داده شود قطعا دل شما را خواهد زد و هیچ گونه جذابیتی ندارد. هم چنین باید گفت که اجرای درست لوله کشی های اب و هم چنین قرارگیری و ساخت مکانی برای قرار دادن پمپ تصفیه اب نیز از دیگر موارد مهمی است که باید در حین ساخت و اجرای پروژه به ان توجه ویژه کرد. تمام این موارد نیز با توجه به دارا بودن متخصصین خبره و با تجره در شرکت تهران اینتکس به سادگی قابل اجرا خواهد بود و شما از این بابت اطمینان خاطر خواهید داشت.

نقد و بررسی ساخت استخر با آجر

ساخت استخر با آجر

ساخت استخر با آجر یکی از دشوار ترین، مراحل ساخت یک استخر را در پیش دارد اما بدون شک ارزش تمام این دشواری ها را دارد. قطعا اگر این استخر را متخصصانی خبره بسازند یکی از با کیفیت ترین استخر با طول عمری بسیار بالا می باشد. از مزایا ساختن ، و داشتن همچین استخری نسبت به استخر های شرکتی می توان به نگران نبودن جنس و مقاومت محصول در برابر، نور خورشید، سرما، طوفان و .. اشاره کرد، زیرا تمام این استخر با آجر ساخته شده و هیچ مشکلی برای این استخر پیش نخواهد آمد. اگر قصد دارید اینگونه استخری در منزل، حیاط ویلا و یا باغتان نصب کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا یک بار این مقاله را مطالعه کرده تا با مزایا و معایب این محصول آشنا بشوید، و با اطمینان کامل اقدام به ساخت و راه اندازی آن بکنید. پس با ما و این نقد و بررسی همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

هر محصولی بدون شک باید زیبایی خاص خودش را داشته باشد و نسبت به علایق و سلیقه های مختلف هر شخصی محصول مورد نظر خود را خریداری می کند. شاید در وهله اول و یا در عکس های این محصول، استخری چندان زیبا به نظر نیاید، اما اشتباه نکنید زیرا عکسی که شما در این محصول مشاهده می کنید عکس های ساخت این محصول هستند و کار هنوز نا تمام مانده است. پس از اتمام کار ساخت استخر، متخصصان ما نسبت به سلیقه شما هر طرح و یا نمایی که مورد نظرتان باشد را برای شما به اجرا می گذارند تا شما یک استخر بسیار زیبا و دلنشین، نسبت به سلیقه و علایق خودتان ساخته، نصب و تا سال های سال استفاده کنید. یکی از مزایای داشتن چنین استخری، دادن طراحی های شخصی خودتان به متخصصان ما بوده تا استخری که باب سلیقه شماست طراحی کنیم. بعضی ها نسبت به طرز فکر و یا افراد خانواده ای که دارند، استخر را گرد و یا مستطیلی طراحی میکنند تا متخصصان ما کار ساخت و تولید آن را انجام دهند.

جنس بدنه

از دیگر نکات مهم در انتخاب هر محصولی بدون شک جنس آن خواهد بود. جنس هر محصولی نمایانگر طول عمر آن محصول می باشد به طوری که هر محصولی جنس بهتری داشته باشد طول عمر بیشتری را دارا می باشد و همین طور هر محصولی جنس بی کیفیت تری را داشته باشد طول عمر استفاده از آن کمتر خواهد بود. بدون شک شما برای داشتن یک استخر خصوصی با قابلیت ها و طراحی دلخواه خودتان هزینه زیادی را می کنید و همین طور توقعی که از زیبایی و طراحی این محصول دارید، به همان اندازه برای جنس و مقاومت آن وسواس دارید. متخصصان حرفه ای ما با بهترین شکل ممکن و با طراحی شما استخرتان را می سازند به طوری که نه از زیبایی آن کم شود و نه از کیفیت و مقاومت این استخر. جنس بدنه این استخر از آجر بوده بوده و همانطور که می دانید آجر ماقومت بسیار بالایی در برابر، سرما ، گرما و نور خورشید، برف و باران و یا حتی طوفان داشته و به همین منظور کیفیت این استخر بسیار بالا بوده و شما تا مدت ها می توانید از این استخر استفاده کنید بدون اینکه ذره ای از کیفیت و مقاومت این محصول کمتر بشود.

ابعاد و وزن

همه محصولات شرکتی، سایز و ابعاد، جنس بدنه و طراحی آن توسط شرکت انجام شده و شما هیچ دستی در ساخت و یا تولید آن ندارید. اما شما برای ساخت این استخر طراحی و شکل و حتی سایز آن را خودتان به متخصصان ما داده تا متخصصاتن شروع به کار و ساختن استخر خصصوی شما شوند. برای ساخت این استخر هر ابعاد دلخواهی که بخوایهد می توانید به متخصصان ما داده تا کار ساخت را شروع کنند و این استخر هیچ سایز و یا ابعاد خاصی ندارد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما ابتدا باید طراحی و سایزی که نسبت به مکان مورد نظر، به متخصصان ما بدهید تا متخصصان ما کار را شروع کنند. برای مثال رو کار یا تو کار بودن این محصول، گرد و یا مستطیلی شکل بودن و یا طرح و یا دیزاین خاصی را که در سر دارید را بر روی این کار به اجرا بگذارید. متخصصان ما در ابتدا قالب این استخر را در سایز و طرحی که به ما داده اید ساخته و در قدم بعدی آجر را در این قالب گذاشته و در آخر مصالح و پمپ تصفیه آب را نصب می کنند و رنگ و طرح کاشی هایی که می خواهید به متخصص ما داده شود و به بهترین نحو ممکن یک استخر خصوصی به تمام معنا را داشته باشید.

جمع بندی

ساخت استخر با آجر یکی دیگر از استخر های خود ساخته می باشد که نسبت به استخر های شرکت مزایای بسیار زیادی را دارا می باشد. برای مثال تمام طراحی و تولید های استخر های شرکتی نسبت به اتاق فکر همان شرکت ها تهیه و تولید می شود. اما شما در این محصول، طراحی و ارگونومی ساخت، شکل و رنگ، سایز و ابعاد آن را خودتان طرح می کنید و یک استخر فوق العاده شکیل و چشم نواز را نسبت به تمام طرز فکر، سلیقه و علایق خودتان طراحی و می سازید. اگر می خواهید این استخر را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ( همین صفحه ) اقدام به تماس گیری با مشاوران ما کرده تا متخصصان تهران اینتکس در اسرع وقت به منزل و مکان مورد نظر آمده تا طراحی اویه صورت بگیرد.

  • قابل اجرا در ابعاد مختلف
  • بدنه ای فوق العاده مقاوم
  • قابلیت پیاده سازی به صورت توکار و روکار
  • دارای پمپ تصفیه
  • قرار گیری سیستم گرمایشی آب
  • مدت زمان پروژه : بسته به ابعاد
  • اجرای صفر تا صد امادگی و زیرساخت
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...