استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس

B110118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس

 

استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس با قابلیت راه اندازی سریع با ورق های گالوانیزه و فلزی با امکان جابجایی آسان مناسب برای پروش ماهی و آبزیان و ذخیره آب با قیمت بسیار ارزان و به صرفه برای کسانی که قصد راه اندازی وساخت استخر جهت پرورش ماهی را دارند این محصولات و استخر های گالوانیزه میتواند بهترین گزینه باشد برای راه اندازی این استخر نیازی با گود برداری داخل زمین نیست و میتوانید آنرا در هر محلی اجرا نمایید . استخرهای پیش ساخته از ورق های فولادی گالوانیزه با ، ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتر و ۷۰ الی ۸۰ سانتیمتر و ۵ سال تاریخ مصرف در کوتاه ترین زمان توسط تیم فنی تهران اینتکس نصب و راه اندازی خواهد شد.

این استخر را میتوانید در حیاط منزل یا در ویلا یا مکان هایی که فضای مناسب و کوچکی نیز دارند قابل استفاده و نصب است در این روش نیاز به زیر سازی استخر میباشد زیر سازی آن هم از نظر است که ابتدا مکان نصب آنرا انتخاب میکنید و پس از ریختن سیمان یا بتن برای زیر کار سطح استخر را هموار و مسطح سازید بعد از خشک شدن زیر کار استخر براحتی میتوانید آنرا در مکان انتخابی پیاده سازی و اجرا نمایید

هزینه این استخر گالوانیزه پرورش ماهی بسیار ارزان است و هر کسی با هر توانایی مالی میتواند آنرا برای کسب و کار خود خریداری و اجرا نماید

تهران اینتکس نمایندگی کلیه استخر های پیش ساخته و ژئو ممبران و استخر های گالوانیزه داخل و روی زمین و همچنین استخر های بتنی و سیمانی در ایران میباشد که هر فردی بسته به نیاز خود میتواند استخر و محصول مناسب با شرایط و مکان خود را سفارش و خریداری نماید برای تهیه و سفارش محصول و استخر های گالوانیزه فلزی با تلفن های دفتر فروش اینتکس تماس حاصل نموده و از کم و کیف محصول و اطلاعات کامل کلیه محصولات آگاه شوید.

استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس

استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس از بهترین و مقاوم ترین استخر هایی است که شما می توانید از آن برای پرورش ماهی یا میگو و ... استفاده کنید . با توجه به دوام بسیار عالی که بدنه این محصولات دارند ، طول عمر بالایی را می توانید از استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس انتظار داشته باشید . به همین منظور است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای داشتن یک استخر مقاوم و عالی برای پرورش ماهی می توانید از استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس استفاده کنید که بدنه ای فلزی داشته و حتی به مرور زمان فرسوده نشده و همچنین ماهی ها نیز نمی توانند به بدنه آن آسیب وارد کنند . 

به همین منظور می توان گفت که استخر های گالوانیزه بهترین مدل ها هستند و فروشگاه اینتکس نیز به تازگی این مدل از سری استخر های آماده را برای مشتریان خود ارائه کرده است تا بتوانند با احداث و راه اندازی آن ، یک استخر برای پرورش ماهی و حتی سایر آبزیان و حتی آبیاری مزارع و البته ذخیره آب از این محصولات استفاده کنند . همانطور که از نام این محصول مشخص است ، بدنه آن از گالوانیزه می باشد که یکی از بهترین فلز ها می باشد ، برای اینکه در برابر رطوبت ها نیز مقاوم است و اگر برای مدت زیادی از آن استفاده کنید ، باز هم در مجاورت با آب صدمه ای را نخواهد دید و طول عمر بسیار بالایی را خواهد داشت . 

نکته دیگری که در رابطه با استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس مطرح است ، عدم آسیب پذیری این استخر در برخورد اجسام تیز و برنده می باشد و برای همین مشکلی برای استخر و خطری برای ماهی ها در صورت استفاده از محصول به عنوان استخر پرورش ماهی پیش نخواهد آمد . از سایر ویژگی ها و مزیت هایی که می توان نسبت به استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس اشاره کرد ، قیمت بسیار ارزان تر آن بوده و شما می توانید استخر های کالوانیزه را با قیمت های بسیار ارزان تری خریداری کنید ، بدون اینکه نیازی داشته باشید که هزینه های گزاف تری را برای ساخت استخر های سیمانی یا بتنی بپردازید که دردسر های زیاد تری را نیز دارند . 

این استخر ها قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارند و دیگر نیازی نیست که شما زمین را گود برداری کنید ، برای همین است که گفته می شود استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس دردسر بسیار کمتری دارد . قطری که استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس دارد به 5 متر می رسد که یک قطر نسبتا بزرگ و مناسب برای پرورش ماهی است به خصوص که عمق آن نیز 130 سانتی متر بوده و شما می توانید این استخر ها را به تعدادی که دوست دارید تهیه کرده و در کنار یکدیگر به مانند تصاویری که از محصول قرار داده شده است ، آن ها را راه اندازی کرده و ماهی ها را بر اساس نوع و رشدی که دارند تفکیک و نگهداری کنید . 

استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس تولید ایران بوده و برای همین است که شما می توانید آن را با هزینه های کمتری تهیه و استفاده کنید ، برای همین هزینه های واردات به آن تحمیل نشده و از سوی دیگر فروشگاه اینتکس با فروش مستقیم این محصولات قیمت آن ها را بسیار کاهش داده است . این محصول همچنین دارای گارانتی فروشگاه بوده و شما می توانید برای تعمیرات و هر گونه خدمات دیگر مانند نصب و ... از این خدمات فروشگاه استفاده کنید . توجه داشته باشید که این استخر در واقع از پایه ها و دیواره هایی از جنس گالوانیزه ساخته شده است و بخش داخلی آن از یک بدنه برزنتی ساخته شده تا آب قابل جمع شدن باشد . 

برزنت یک لایه ضد آب است که می تواند در برابر رطوبت ها و خیس شدن بسیار دوام عالی را داشته باشد . شما می توانید در این استخر از پمپ های اکسیژن استفاده کنید تا اکسیژن را به آب استخر تزریق کند

  • قطر : ۵ متر
  • ارتفاع استخر : ۱۳۰ سانتی متر
  • تولید : ایران
  • برند استخر : اینتکس
  • ظرفیت : ۲۲۰۰۰ لیتر
  • با قابلیت نصب پمپ اکسیژن
  • به همراه پمپ تصفیه آب
  • قابلیت اتصال اسکیمر برای دفع املاح آب
  • جنس بدنه استخر : برزنت
  • جنس دور استخر : گالوانیزه
  • دارای گارانتی
  • تعداد روزهای ساخت : ۸ روز
  • دارای خروجی آب از بدنه و کف استخر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...