ساخت استخر روباز ویلایی

ES-00215

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
145,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر روباز ویلایی

ساخت استخر روباز ویلایی و محوطه سازی آن با قیمت ارزان در سایت تهران اینتکس برای تهیه و ساخت استخر روباز ویلایی ابتدا با تلفن های تهران اینتکس تولید کننده و سازنده استخر های ویلایی و مشاوره ساخت استخر تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید 

برای ساخت استخر روباز و این محصول بایستی ابتدا فضای نصب استخر را پاک سازی کرده و مسطح سازید سپس بعد از این مرحله بایستی فریم آهنی و فلزی آنرا ساخته و آماده شود بعد از این مرحله بایستی برزنت و بدنه استخر که از جنس پلی اتیلن و برزنت پاچه ای هست را بر روی فریم سوار کرده و آماده سازید بعد از نصب و اجرای استخر فلزی نوبت به سیستم های لوله کشی و پمپ تصفیه است که بایستی برای آن به صورت روکار از لوله های پلاستیکی استفاده نمایید و بعد از این مرحله نوبت به قرار دادن پمپ تصفیه میباشد که در جای مناسبی در کنار استخر بایستی جا سازی شود بالاخره کار به مرحله پایانی نزدیک میشود 

پس از ساخت استخر روباز ویلایی و خانگی نوبت به محوطه سازی و اجرای چوب و تزئینات دور استخر خواهد رسید معمولا در این کار از چوب های واترموود استفاده خواهد شد که به صورت دلخواه طبق سفارش مشتری انجام خواهد گرفت میتوانید در این کار از فضای کل ویلا و تا جای ممکن از چوب هایی که برای فضا سازی استخر استفاده میشود را بکار ببرید و برای نردبان استخر و پله های آن از این نوع محصولات استفاده کنید 

در استخر های ویلایی میتوانید از بهترین و مرغوب ترین محصولات استفاده کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشد در انتخاب نوع لوازم های استخر دقت داشته باشید چرا که انتخاب متعلقات و نوع جنس بدنه و همچنین اجزای استفاده شده در استخر میتواند در طول عمر استخر شما نقش بسزایی را ایفا کند.

ساخت استخر روباز ویلایی

استخر های روباز یکی از بهترین و محبوب ترین استخر هایی هستند که برای بیشتر ویلاها از آن استفاده می شود ، برای اینکه استخر های روباز در یک فضای باز راه اندازی شده و شما می توانید در هنگام تفریحات خود به راحتی آسمان را تماشا کنید ، حتی این استخر ها در شب نیز زیبایی های خاص خود را داشته و شما می توانید در هنگام تفریح کردن و شنا یا ریلکس کردن بر روی آب ، ستاره ها را تماشا کنید . با توجه به این موارد است که شاید بسیاری از افراد استخر های روباز را به استخر های سرپوشیده ترجیح دهند . البته یک سری معایب نیز دارند که ممکن است برخی از افراد از ساخت استخر روباز ویلایی صرف نظر کنند و آن هم این است که شما نمی توانید در فصول سرد سال از استخر های روباز خود به راحتی استفاده کنید . 

ولی با توجه به ویژگی های اشاره شده و همچنین امکان گرفتن حمام آفتاب در کنار استخر های روباز باعث شده است تا بسیاری از افراد به فکر احداث و ساخت استخر روباز ویلایی باشند . فروشگاه اینتکس که از بزرگترین فروشگاه استخر های پیش ساخته و آماده در مدل ها و ابعاد مختلف می باشد ، ساخت استخر روباز ویلایی را نیز انجام می دهد و شما می توانید برای ساخت این نوع از استخر ها ، صفر تا صد کار را به فروشگاه اینتکس بسپارید تا به صورت کاملا استاندارد و تخصصی استخر شما را احداث کرده و شما به راحتی و با اطمینان خاطر از استخر دوست داشتنی خود استفاده کنید . تصاویری که در بالا مشاهده می کنید ، یکی از نمونه استخر های روباز است که در واقع برای احداث آن از استخر های پیش ساخته استفاده شده است . 

شاید از خود بپرسید که این نوع استخر ها دقیقه چه استخر هایی هستند و چه ویژگی هایی را دارند . استخر های پیش ساخته قابلیت راه اندازی بر روی زمین را داشته و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، استخر بر روی زمین راه اندازی شده است و برای همین دیگر حفاری بر روی زمین انجام نشده است و شما می توانید به راحتی و بدون مشکل و دردسر های حفاری از استخر روباز خود نهایت استفاده را ببرید . این در حالی است که شما نیازی به هیچ مصالحی نداشته و در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ کثیف کاری دیگر می توانید استخر را نصب کرده و از ان استفاده کنید . فروشگاه اینتکس می تواند در یک روز تمامی کار احداث استخر روباز ویلایی شما را در شهر خود انجام دهد و آن را پس از تکمیل تحویل شما بدهد .

با توجه به این ویژگی های بسیار خوب است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که از استخر های فروشگاه اینتکس استفاده کرده و این محصولات را با ضمانت فروشگاه و خدمات پس از فروش خریداری کرده و آن را در کمترین زمان ممکن نصب کنید . حتی شما می توانید استخر خود را به صورت توکار یعنی در داخل زمین نیز نصب کنید و این کار کاملا سلیقه ای خواهد بود . توجه داشته باشید که برای ساخت استخر روباز ویلایی شما ، پمپ های تصفیه آب نیز در نظر گرفته می شود و شما می توانید برای این استخر ها نیز پمپ تصفیه آب نصب کنید . البته توجه داشته باشید که این امکان برای شما وجود دارد تا استخر های روباز ویلایی خود را در ابعاد دلخواه خود احداث کنید و بر همین اساس است که پمپ تصفیه آب با توجه به ظرفیتی که استخر دارد ، تعیین و سپس نصب می شود . 

شما می توانید استخر روباز ویلایی خود را زیبا سازی کنید ، به طور مثال شما می توانید مانند تصویر از طرح چوب برای دیواره های کناری استخر روباز ویلایی خود استفاده کنید و یا اطراف آن را با چمن مصنوعی پر کنید تا زیبا تر شود . همچنین از پارکت ها و ... میتوانید برای زیبا کردن استخر روباز ویلایی خود استفاده کنید . اگر استخر شما بتنی می باشد می توانید از سرامیک برای زیبا کردن بخش داخلی و کف استخر استفاده کنید و اگر استخر شما پیش ساخته می باشد دیگر نیازی به این کار نیست ، برای اینکه دیواره های داخلی استخر طرح سرامیک و بسیار شکیل می باشد .

  • طول استخر : حدودا ۵ متر
  • عرض استخر روباز : حدود ۳ متر
  • و ارتفاع : ۱۲۰ سانتی متر
  • دارای چوب ترموود
  • دارای پایه های فلزی
  • جنس بدنه : پلی اتیلن و برزنت با الیاف ابریشم
  • پمپ تصفیه : فیلتری
  • نردبان : ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...