استخر ویلایی کوچک

ES-00114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ویلایی کوچک

استخر ویلایی کوچک را اگر بخواهید در هر مکانی پیاده سازی کنید می توانید به راحتی هر چه تمام تر ان را به اجرا در بیاورید. در همین خصوص باید عنوان نمود که اگر در داخل ویلای خود فضا برای پیاده سازی یک استخر را دارید پس چرا دست روی دست می گذارید؟ شما می توانید با کمترین هزینه بهترین کیفیت را در اختیار داشته باشید و سعی کنید یک استخر خانگی زیبا را برای خود به ارمغان اورید. در ابتدا باید عنوان کرد که شرکت تهران اینتکس قادر است تا با برترین کارشناسان و نصاب ها هر گونه استخر در هر فضایی را برای شما پیاده سازی نماید. اگر شما هم در داخل ویلی خود فضای مناسبی را در اختیار دارید می توانید ان را به ساخت استخر اختصاص دهید. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما در گام اول می بایست اقدام به اماده سازی زیر ساخت و فضای مربوطه نمایید. این کار به وسیله تجهیزات خاص و با گود برداری زمین در ناحیه مورد نظر انجام می گیرد. پس از ان نیز باید سعی کنید تا جنس بدنه استخر را انتخاب نمایید. معمولا این استخر هایی که به صورت توکار نصب می شوند یا بدنه ای از نوع برزنتی با الیاف شمعی دارند و یا به صورت فایبرگلاس پیاده سازی می شوند که هر دو از بهترین جنس های موجود در بازار می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما می توانید از مشاورین ما جهت دکور کناره های این محصول هم ایده بگیرید. برای مثال اگر قصد دارید این استخر به صورت توکار و در محیطی با بدنه چوبی جایگذاری شود ابتدا باید خود استخر را در داخل زمین جای داده و سپس فضا سازی اطراف ان را انجام دهید. اگر شما از استخری با بدنه برزنتی استفاده می کنید باید به این نکته هم توجه کنید که می توانید در صورت اسیب دیدن ان را با استفاده از برچسب تعمیرات به صورت کامل اپارات نمایید. هم چنین از استخر های با بدنه فایبرگلاس هم بدون نگرانی می توانید در فضای مورد نظر خود بهره ببرید. باید به این نکته هم اشاره کرد که اجزای سیستم لوله کشی جهت تخلیه اب و هم چنین قرار دادن پمپ تصفیه این محصول هم یکی از نکات مهم در خصوص این استخر ها می باشد. شما باید مکانی را جهت انجام این امور هم اختصاص دهید تا بتوانید پمپ تصفیه را به راحتی در ان جا قرار داده و به ان دسترسی مستقیم داشته باشید. هم چنین اگر قصد استفاده از سیستم ابگرم را هم دارید باید در هنگام پیاده سازی فضای مربوط به ان و نحوه راه اندازی این محصول را هم پرسیده و با خیال راحت از ان بهره ببرید. هم چنین جهت نورپردازی در داخل استخر و یا کناره ها و بخش های دیگر این محصول هم می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس هماهنگ کنید تا بهترین دکور را به خانه ویلایی شما ببخشند.

استخر ویلایی کوچک

استخر ویلایی کوچک می تواند یکی از محبوب ترین تفریحاتی باشد که شما می توانید در ویلای خود آن را راه اندازی کرده و در تعطیلات و در زمان هایی که دوست دارید به آرامش رسیده و یا ریلکس کنید به داخل استخر ویلایی کوچک خود بروید . معمولا در ویلاها از استخر های نسبتا کوچک استفاده می شود تا فضای زیادی توسط آن اشغال نشود . شما می توانید در ویلای خود استخر ها را در فضای باز راه اندازی کنید و یا آن را در زیرزمین ویلای خود و یا حیاط خلوت راه اندازی نمایید . بنابراین کاملا به خود شما بستگی دارد که دوست دارید چه نوع استخری داشته باشید . فروشگاه تهران اینتکس از بزرگترین فروشگاه های استخر در ایران است که شما می توانید انواع استخر ها را سفارش دهید تا بر اساس نیاز و سلیقه ای که دارید ، ظرف چند روز در ویلای شما راه اندازی شود . 

خدمات فروشگاه استخر تهران اینتکس برای سراسر ایران بوده و شما می توانید این خدمات را در هر استانی از فروشگاه اینتکس دریافت کنید . شما می توانید استخر های خود را به صورت روکار و یا توکار راه اندازی کنید . هر یک از این راه اندازی ها ویژگی های خاص خود را داشته و شما می توانید با در نظر داشتن این ویژگی ها ، بهترین نوع را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید . برای راه اندازی روکار استخر ها ، شما باید به سراغ استخر هایی بروید که با عنوان استخر پیش ساخته شناخته می شوند . این استخر ها قابلیت این را دارند که بر روی زمین راه اندازی شوند ، برای همین نیازی به حفاری زمین نبوده و شما می توانید بدون اینکه زمین را گود برداری کنید ، بر روی زمین استخر را راه اندازی نمایید . 

راه دیگر این است که شما استخر های بادی را خریداری کنید که قابلیت نصب در زمین را داشته باشد . یکی از استخر های توکار که قدمت زیادی دارد ، ساخت استخر بتنی است که شاید برای بسیاری محبوب تر باشد ، ولی برای برخی دیگر به دلیل اینکه هزینه زیادی را بابت احداث پرداخت خواهند کرد ، چندان محبوب نیست ، برای دسته دوم مشتریان ما به شما استخر های پیش ساخته فریمی و استخر های فایبرگلاسی را پیشنهاد می کنیم . این دو استخر قابلیت راه اندازی در داخل زمین را داشته و شما می توانید آن ها را داخل زمین قرار دهید و کناره های آن را با خاک پر کنید . یک ویژگی بسیار خوبی که استخر های داخل زمین دارند این است که بدنه آن ها کاملا عایق رطوبتی بوده و دیگر نیاز نیست که به مانند سایر استخر های بتنی آن ها را عایق بندی کرده و یا ایزوگام یا چسب بتن بزنید . 

طول عمری که استخر های آماده دارند ، بسیار زیاد بوده و شما می توانید برای مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید . حتی شما می توانید در صورت آسیب دیدن استخر ها به راحتی آن ها را تعمیر کنید . برای اینکه فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر های خود را انجام می دهد . این استخر های آماده نیز دارای پمپ تصفیه آب هستند و شما می توانید حتی استخر ویلایی کوچک خود را نیز مجهز به پمپ تصفیه آب کنید . پمپ های تصفیه آب برای بیشتر استخر ها وجود دارد ولی شما می توانید آن ها را به صورت مجزا نیز از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

تمامی اقلام و لوازم جانبی استخر های پیش ساخته را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، زیرا تمامی اقلام مورد نیاز شما برای استخر های ویلایی کوچک در فروشگاه اینتکس موجود می باشد . شما می توانید استخر های خانگی خود را بسیار زیبا تر کنید . زیرا ترفند هایی برای زیبا سازی استخر ها وجود داشته و شما می توانید به کناره های استخر از چمن مصنوعی استفاده کنید و یا از پارکت ها و چوب ها برای زیبایی استخر های ویلایی خود استفاده نمایید . 

  • استخر ویلایی کوچک
  • قابل اجرا در ابعاد مختلف
  • جنس بدنه : برزنتی و یا فایبرگلاس
  • دارای پایه ها و ستون های اهنی ضد زنگ
  • قابلیت پیاده سازی به صورت توکار و روکار
  • قابلیت نصب سیستم نورپردازی و چراغ
  • دارای پمپ تصفیه
  • قرار گیری سیستم گرمایشی در صورت دلخواه
  • مدت زمان پروژه : بسته به ابعاد
  • اجرای صفر تا صد امادگی و زیرساخت
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...