استخر جهت باغ

ES-00204

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر جهت باغ 

استخر برای باغ و جهت استفاده در ویلا باغ ، از استخر ها امروزه استفاده های بسیار زیادی می شود و ممکن است در هر مکان و محلی استخر های متناسب با محل وجود داشته باشد یکی از این استخر ها ، استخر جهت باغ می باشد که ممکن است برای مصارف باغبانی مورد استفاده قرار بگیرد و یا برای تفریحات آبی در داخل باغ ، نوعی از استخر های آماده شرکتی که با نام استخر پیش ساخته به فروش می رسند یکی از بهترین استخر های موجود در بازار هستند که می توان از آن در جهت باغ ویلا و یا آبیاری استفاده کرد ، این استخر ها در ابعاد متنوعی تولید شده اند و شما می توانید بنا به نیاز خود استخر هایی در ابعاد 3 ، 5 ، 10 متر خریداری کنید ، لازم به ذکر است که بایستی ابعاد استخر را متناسب با فضای قابل دسترس باغ خود خریداری کنید تا در هنگام نصب دچار مشکل نشوید ، همواره بایستی یک متر بیشتر از ابعاد استخر در نظر بگیرید تا بدون هیچ مشکی بتوانید استخر را نصب کنید و در هنگام استفاده نیز بتوانید به سهولت از استخر خود بهره مند شوید ، شما عزیزان حتی می توانید با استفاده از این استخر ها در آبیاری باغ خود نیز کمک بگیرید ، بر روی بدنه این استخر ها دریچه خروجی آب قرار دارد که با استفاده از آن می توانید آب ذخیره شده در استخر را به سمت باغ و درختان موجود در باغ خود هدایت کنید . جنس بدنه این استخر های پیش ساخته از pvc برزنتی با الیاف شمعی می باشد به همین دلیل نیز به خوبی می تواند وزن زیاد آب را حتی در استخر های 10 متری نیز تحمل کند بدون اینکه پاره شود و یا آب و رطوبت آن تاثیر منفی بر قدرت بدنه بگذارد ، همچنین پایه های فلزی این محصولات که اغلب از آلومینیوم های سبک و در عین حال مقاوم ساخته شده اند می توانند به خوبی وزن بالای استخر را در حالت پر شده خنثی کند و مانع از فروپاشی استخر شود ، این پایه ها کاملا ضد زنگ هستند و عمر بالایی دارند . شما عزیزان حتی می توانید این استخر ها را به صورت توکار و یا روکار پیاده سازی کنید ، حالت روکار این استخر نیازی به حفاری ندارد چرا که بر روی زمین قرار می گیرد ، به همین دلیل نیز زیراندازی برای محصول طراحی شده است که قبل از راه اندازی زیر انداز را پهن کرده و استخر را بر روی آن راه اندازی می کنند . برای پیاده سازی به صورت توکار نیز بایستی حفاری و گود برداری زمین صورت گیرد که تمامی روند پیاده سازی این استخر از صفر تا صد توسط فروشگاه مرکزی اینتکس صورت می گیرد . این محصولات دارای پمپ تصفیه می باشند که متناسب با ظرفیت استخر طراحی شده اند ، با به کار گیری این پمپ های تصفیه می توانید بدون هدر رفتن آب و صرفه جویی در زمان و هزینه آب استخر را تصفیه کنید .

نقد و بررسی استخر جهت باغ

استخر جهت باغ

استخر جهت باغ یکی از نیاز هایی است که افرادی که دارای فضای مورد نیاز در داخل باغ خود هستند به سراغ ان می روند. این پروسه بسته به جنس ، نوع و ابعاد استخر از نظر زمانی متفاوت خواهد بود. همین امر هم سبب شده تا قبل از اجرای کامل این پروژه با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را به شما دهند. در همین خصوص هم قصد داریم تا در ادامه این مطلب به صورت کامل این امر را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین مواردی که باید در گام اول جهت ساخت استخر در داخل باغ در نظر بگیرید نوع طراحی و شکل و شمایلی است که استخر شما دارا می باشد. در همین خصوص هم اگر بخواهیم نمونه های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که دو نمونه از استخر ها نسبت به دیگر اشکال از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. در همین خصوص نیز باید گفت که استخر هایی با ظاهر گرد و مستطیلی نسبت به دیگر استخر ها رایج تر بوده و بیشتر مورد استفاده عموم قرار می گیرند. البته این استخر ها به دلیل سادگی در شکل و شمایل و هم چنین یک سری اصول حرفه ای دیگر بیشتر مورد توجه قرار دارند وگرنه شما می توانید استخری با ظاهر مد نظر خود را هم سفارش دهید تا به بهترین شکل برای شما ساخته شده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص هم اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید گفت که شکل و شمایل استخر به جنس ان هم بستگی دارد و جنس هم می تواند در نوع و ظاهر ان تاثیر زیادی بگذارد. در همین خصوص نیز باید گفت که برای مثال اگر شما از استخر های پیش ساخته و اماده بهره می برید قطعا نمی توانید توقع اشکال خاص و منحصر به فرد را داشته باشید زیرا شرکت های بزرگ ساخت استخر های پیش ساخته با توجه به نیاز اکثریت مردم دست به ساخت محصولات خود زده و محصولی را تولید می کنند که عامه پسند بوده و بتوان از ان در هر مکانی استفاده نمود. هم چنین در خصوص طراحی باید به این مسئله هم اشاره کرد که شما می توانید بهترین شکل و مزایا را در کنار استخر خود به همراه داشته باشید. بر همین اساس نیز باید گفت که می توانید دور تا دور استخر خود را با استفاده از لامپ های LED در رنگ های مختلف زیبا کنید. هم چنین فضا سازی کناره های استخر و دیگر نقاط ان نیز از مزایای خلاقانه و نکاتی است که می توانید به بهترین شکل ممکن ان را به اجرا در بیاورید تا در هنگام استفاده از محیط دور استخر هم لذت ببرید.

جنس بدنه

همان طور که می دانید استخر ها در جنس های گوناگونی ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بخواهیم در این خصوص بیشتر صحبت کنیم باید گفت که برای مثال استخر های پیش ساخته از نوع برزنتی با الیاف شمعی ، استخر های ایزی ست و بادی از نوع وینیل یا PVC به صورت باد شو و هم چنین استخر های دیگری همچون استخر های بتنی ، چوبی ، فلزی ، گالوانیزه و ... نیز وجود دارد که هر یک از این ها خصوصیات منحصر به فرد خود را دارا می باشد. شما در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که فضایی که قصد دارید استخر را در داخل ان قرار دهید چه خصوصیاتی را دارا می باشد و ایا هر جنس و ساختاری را می توان در داخل باغ خود پیاده سازی نمایید یا خیر. این سوال مهم در انتخاب جنس استخر شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و به همین دلیل هم سبب می شود تا بتوانید بهترین جنس را انتخاب کرده و از ان بهره مند شوید. برای مثال اگر شما قصد دارید تا به صورت روکار استخر خود را پیاده سازی نمایید و این استخر تنها برای مصارف شخصی و شنا قرار است استفاده شود ، می توانید از استخر های اماده اینتکس یا بست وی استفاده کنید که از الیاف شمعی برزنتی ساخته شده و معمولا مقاومت بالایی را هم به همراه دارند و به سادگی اسیب نخواهند دید. البته این استخر ها به صورت توکار هم استفاده می شوند اما نگهداری از ان مقداری سخت تر خواهد ود و در صورت اسیب دیدن ، ترمیم قسمت اسیب دیده هم کاری سخت خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که می توانید از استخر های چوبی و یا بتنی و فلزی هم به صورت تو کار استفاده نمایید زیرا این استخر ها ساختار بسیار بی نظیری دارند و به راحتی هم دچار اسیب نخواهند شد. تمام این موارد باعث شده است تا شما بتوانید در هنگام خرید یک محصول با توجه به نیاز خود بهترین تصمیم را گرفته و استخری را انتخاب کنید که بتواند در عین زیبایی و براورده کردن نیاز شما جهت ابتنی و اب بازی و شنا ، بتواند مقاومت بالایی را هم به همراه داشته باشد.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد و وزن شما می بایست قبل از سفارش استخر و انجام پروسه ساخت ان ، ابعاد و فضای خالی مورد نظر خود را اندازه گیری نمایید تا بتوانید بهترین ابعاد را به دست اورده و استخر مورد نظر خود را پس از ان پیدا نمایید. برای مثال استخر های سه متری ، پنج متری ، هفت متری و ده متری در بازار موجود می باشد که به صورت اماده قرار گرفته اند و تنها ارتفاع و دیگر خصوصیات ریز ان ها و هم چنین محتویات داخل بسته بندی شان متفاوت خواهد بود. در این خصوص هم شما می توانید قبل از خرید راجب هر یک از ان ها از مشاورین ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید. هم چنین در خصوص دیگر استخر ها هم می توانید شما به نحو دلخواه خودتان و با توجه به ابعاد مورد نظر خودتان سفارش را ثبت کنید تا ان را از نو با بهترین متریال برای شما بسازیم. در خصوص وزن هم قطعا این عامل برای افرادی مهم است که قصد دارند تا ان را جا به جا کرده و هر از گاهی استخر را جمع اوری کنند. اگر شما قصد دارید استخر را به صورت توکار پیاده سازی نمایید قطعا وزن استخر برای شما اهمیت نخواهد داشت و تنها ظاهر ، جنس و محل قرار گیری ان است که بسیار مهم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی استخر هم با توجه به نوع استخری که شما سفارش خواهید داد متفاوت می باشد. برای مثال اگر قرار است استخر به صورت توکار ساخته شود شما می بایست در ابتدا فضای مورد نظر را خالی کرده و زمین را با توجه به ارتفاع استخر خالی نمایید. برای همین منظور هم می بایست به نحو احسن و با توجه به محل قرار گیری لوله های اب ، دریچه تخلیه اب ، سیستم گرمکن اب ، پمپ تصفیه و دیگر خصوصیات مهم این محصول اقدام به انجام این کار کنید. اگر هم قصد دارید تا از استخر های اماده استفاده نمایید شما باید در گام اول بخش زیرین استخر را تمیز نموده و سپس از تاتامی و زیر انداز خود استخر جهت نرمی و راحتی کف ان استفاده نمایید. راه اندازی بدنه استخر های پیش ساخته نیز بین یک تا دو ساعت زمان خواهد برد که این کار را خودتان هم می توانید انجام دهید زیرا در داخل بسته بندی استخر های شما DVD اموزشی قرار گرفته است و در صورتی که نتوانستید خودتان این کار را انجام دهید نصاب های حرفه ای شرکت تهران اینتکس این کار را هم با بهترین روش ممکن برای شما می توانند انجام دهند. نکته مهم در خصوص استخر های توکار نظیر بتنی ، فلزی و چوبی هم ساختار اصولی ان ها در قرار گیری و پر کردن فضا و همین طور سیستم لوله کشی و پمپ تصفیه اب است که باید به بهترین شکل ممکن انجام گردد تا در طولانی مدت برای شما خطر ساز نشود.

جمع بندی

استخر جهت باغ از خدمات نوین و جدیدی است که شرکت تهران اینتکس با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان اقدام به انجام این کار گرفت. رعایت اصول حرفه ای در ساخت ، پیاده سازی صحیح تمام اجزای استخر ، طراحی و شبیه سازی زیبای استخر و بخش های کناری ان و هم چنین داشتن مزایای دیگر سبب شده تا بتوانید این کار را به ما بسپارید. هم چنین دارا بودن ضمانت و خدمات پس از فروش و هم چنین تست و تحویل صحیح پروژه هم سبب شده تا بتوانید این کار را با بهترین قیمت ممکن به نمایندگی اینتکس سپرده و لذت ببرید.

  • استخر جهت ویلا
  • پیاده سازی در ابعاد 5 ، 7 و 10 متری
  • جنس بدنه : pvc برزنتی با الیاف شمعی
  • جنس پایه ها : آلومینیوم ضد زنگ
  • دارای ضمانت 5 ساله
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت توکار و رو کار
  • قابلیت جمع اوری
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : کوتاه
  • دارای نردبان
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • دارای دریچه و محفظه خروجی آب
  • دارای زیر انداز
  • دارای درپوش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...