استخر بادی آبپاش کودک

pool 10102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی آبپاش کودک از متفاوت ترین استخر های طراحی شده به صورت بادی است که در بدنه آن تعداد زیادی آبپاش جهت فوران آب قرار دارد که می تواند در روز های گرم تابستان محیطی خنک و بسیار دلچسب را برای بازی ها و تفریحات کودکان فراهم کنید . استخر بادی آبپاش کودک وسیله ای بسیار محبوب برای کودکان است که می توانید به عنوان هدیه برای آن تهیه کنید تا با استفاده از آن به بازی های مفرح پرداخته و از بازی های تکراری دور باشند . می توانید داخل استخر را با توپ پر کرده و از محصول به عنوان استخر توپ استفاده کنید . در بدنه استخر ، دریچه ای جهت اتصال شلنگ آب وجود دارد که می توانید با اتصال آن به صورت مداوم سبب فوران آب شوید . رده سنی که برای استخر بادی آبپاش کودک در نظر گرفته است کودکان بالای 3 سال می باشد که برخلاف بسیاری از مدل ها برای کودکان سنین پایین نیز مناسب است ، زیرا عمق کمی دارد . در بخش کف استخر ، طراحی چاپی کوسه نقش بسته است که زیبایی استخر بادی آبپاش کودک را دوچندان کرده است . برای تولید این محصول و ساخت بدنه آن از لایه های مقاوم پی وی سی استفاده شده است که به دلیل عدم شیمیایی بودن مواد اولیه خود کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت پوست کودکان می باشد . شما می توانید استخر بادی آبپاش کودک را با نازل ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

اگرچه این استخر به عنوان استخر بادی شناخته می شود ولی نیازی به راه اندازی و باد کردن استخر نبوده و شما می توانید حتی با وصل کردن شلنگ بر دریچه ورودی آب استخر، فواره های اب را ایجاد کنید تا کودکان بتوانند در یک محیط خنک و دوست داشتنی تفریحات بی نظیری را داشته باشند . این محصول کاملا مناسب برای فضای باز بوده و با توجه به اینکه آبپاش های مختلفی دارد، بهتر است که آن را در فضای باز و حتی بر روی چمن راه اندازی کنید تا آب زیادی هدر نرود و گیاهان و چمن نیز آبیاری شود . از آنجایی که دور تا دور استخر بادی دارای آبپاش است، فواره های آب از هر جهت به سمت کودکان پرتاب می شود و کودکان می توانند در یک محیط عالی و با نشاط ، بازی های مفرح خود را انجام دهند . داشتن عمق کم در استخر می تواند ایمنی بیشتری را نیز برای کودکان حتی کودکان خردسال داشته باشد . بنابراین جای نگرانی در هنگام بازی کودکان با استخر نخواهید داشت . 

از آنجایی که آب استخر با فشار به سمت بالا حرکت کرده و تقریبا فواره های آن به مرکز استخر سرازیر می شود، آب وارد گوش و دهان کودکان نخواهد شد و به مانند یک دوش آب عمل خواهد کرد . کودکان می توانند بنا به علاقه ای که دارد، آب گرم یا سرد به استخر وصل کنند تا فواره های اب گرم یا سرد بر روی سر آن ها سرازیر شود . دمای آب و یا دمای هوا تاثیری بر کیفیت استخر نداشته و آسیب و مشکلی را برای استخر بادی به وجود نخواهد آورد. پس با خیال راحت و با اطمینان از استخر بادی استفاده کرده و لحظه های خوشی را به کودکان خود هدیه دهید . این استخر بادی تنها در همین طرح ساخته شده و دارای رنگبندی نمی باشد . شما عزیزان می توانید در صورت پسنیدن استخر بادی آن را به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

استخر بادی آبپاش کودک از متفاوت ترین استخر های بادی طراحی شده برای کودکان و سنین بسیار پایین می باشد که برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان در روز های گرم تابستانی طراحی شده است که می توانید از آن در حیاط خانه و باغ ها استفاده کنید . با توجه به ساختار بادی این استخر شما می توانید به آسانی آن را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید زیرا ابعاد بسته بندی آن بسیار کوچک بوده و وزن بالایی ندارد . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر استخر و معرفی آن ، راهنمای خرید استخر بادی آبپاش کودک شما همراهان فروشگاه اینتکس باشیم .

طراحی و ساخت استخر بادی آبپاش کودک

تصاویر موجود در بخش بالا ، گویای ساختار و ویژگی های استخر بادی آبپاش کودک می باشد که شاید نیازی به توضیح چندانی نباشد . این استخر به صورت گرد طراحی شده است که در اطراف آن آبپاش های متعددی به منزله فوران آب قرار داده شده است که در بخش بیرونی لبه بادی ، برای نصب شلنگ آب ، دریچه ای قرار داده شده است که می توانید آب را به آبپاش ها متصل کنید . شما می توانید برای فشار بیشتر آبپاش ها از پمپ استفاده کنید و آن را به شلنگ متصل کنید تا با فشار بیشتری آب وارد آبپاش شود . البته طراحی این استخر به گونه ای بوده که می تواند فوران آب را بسیار زیاد کند . عمق کم استخر می تواند این استخر را برای کودکان 3 سال به بالا قابل استفاده کند . بخش کف استخر دارای طراحی کوسه می باشد که زیبایی و جذابیت استخر را دوچندان کرده است .

جنس استخر بادی آبپاش کودک

برای تولید استخر بادی آبپاش کودک از لایه های ضخیم و مقاوم pvc استفاده شده است که می توان پی وی سی را بهترین جنس برای ساخت محصولات بادی همچون استخر بادی دانست . زیرا این جنس از مواد پلاستیکی طبیعی با انعطاف پذیری فوق العاده می باشد که در برابر رطوبت نیز مقاوم است و بهترین جنس برای ساخت محصولات بادی می باشد . بخش بادی و حتی کف استخر نیز از همین جنس ساخته شده است . طول عمر pvc نیز بسیار بالاست .

راه اندازی استخر بادی آبپاش کودک

با توجه به اینکه استخر بادی آبپاش کودک دارای تنها یک لبه بادی یا همان حلقه بادی می باشد و کف آن نیز غیر بادی طراحی شده است شما می توانید در کمترین زمان استخر را راه اندازی و از آن استفاده کنید . پس از باد کردن لبه بادی می توانید به دلخواه شلنگ آب را نصب کرده و یا اینکار را انجام ندهید . ابعاد بزرگ استخر می تواند به کودکان اجازه بدهد تا به همراه دوستان به بازی و تفریح بپردازند .

مراقبت و نگهداری استخر بادی آبپاش کودک

اگرچه بدنه استخر بادی آبپاش کودک مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد ، اما در برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است ، از این رو بهتر است در مراقبت از محصول کوشا بوده و از زیرانداز ها استفاده کنید و زمین هایی را انتخاب کنید که صاف و تمیز بوده و عاری از سنگ ریزه و شاخ و برگ باشد . پس از هر بار استفاده به خوبی استخر را خشک کرده و برای خشک کردن بهتر است آن را در محیط باز قرار دهید تا به صورت طبیعی خشک شود .

تعمیرات استخر بادی آبپاش کودک

استخر های بادی و سایر محصولات بادی قابلیت تعمیر دارند که می توان آن را از مهم ترین ویژگی های استخر های بادی دانست تا اینچنین بتوانید محصولات آسیب دیده خود را با استفاده از برچسب های تعمیراتی پنچرگیری کنید . شما می توانید در صورت موجود بودن برچسب در داخل جعبه از آن استفاده کرده و یا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . همچنین شما می توانید محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات بهتر و تخصصی برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...