استخر بادی آبی با سرسره و آبشار و اسباب بازی بادی

intex 57444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک و قلعه بادی (مجموعه بازی) چند کاره اینتکس یکی از بهترین وسیله های بادی برای تفریحات آبی و غیر آبی بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با ابعاد بزرگ که در درون خود از اشکال سرگرمی بادی مانند سرسره بادی سرخود، آبپاش، سایه بان، صندقچه و ... بهره می برد. البته برای استفاده از آبپاش می باسیت یک شلنگ آب را به محفظه ورودی آن وصل نمایید. همچنین همراه این قلعه بادی چند توپ پلاستیکی برای تفریحات بیشتر فرزندانتان قرار داده شده است.

استخر بادی آبی با سرسره و آبشار و اسباب بازی های بادی تولید سال 2014 شرکت اینتکس با قیمت بسیار مناسب همراه با توپ ، پمپ هوا ،ظرفیت 216 لیتر، برچسب تعمیر، این استخر بادی جدید ترین محصول شرکت اینتکس میباشد که در سال جاری تولید و عرضه شده است ، یک وسیله بسیار مهیج و سرگرم کننده بادی برای کودکان است که میتوان گفت جزو برترین استخر بادی اینتکس میباشد ، ظاهر این استخر در مقایسه با دیگر استخر های بادی اینتکس کاملا" متفاوت است و دارای امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصولات است ، این محصول دارای سرسره بادی و 10 عدد توپ پلاستیکی و همچنین صندوقچه بادی نصب شده بر روی بدنه استخر میباشد که میتوان یک مجموعه بازی کامل را به کودکان نوید دهد ، رنگ بندی شاد آن مناسب با سلیقه کودکان است . جنس بدنه استخر بادی از پلاستیک پی وی سی میباشد و کاملا" بی خطر و بدون حساسیت زایی برای بچه های عزیز میباشد.اگر قصد خرید اسباب بازی برای کودکان خود را دارید این محصول یک وسیله جذاب و بی نظیر برای انهاست ، تهران اینتکس مرکز فروش و نمایندگی استخر های بادی و اسباب بازی های بادی کودکان در ایران.

استخر بادی آبی با سرسره و آبشار و اسباب بازی بادی

استخر بادی چند منظوره از محصولات بادی اینتکس یکی از بهترین، شیک ترین و جذاب ترین استخر های بادی همراه با وسیله های بازی بوده که برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان طراحی شده است. کالایی که در میان بزرگترین استخر های بادی با وسیله بازی قرار گرفته و به دلیل طراحی و رنگبندی داخلی مناسب خود از طرفداران و فروش زیادی بهره می برد. این کالا یکی از ویژگی های مهمی که این کالا دارد ایجاد سرگرمی کامل با توجه به آیتم تعبیه شده در استخرمی باشد که در ادامه به بررسی بیشتر و دقیق تر آن می پردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی صورت گرفته برای محصول تقریبا به مثلثی بوده که در هر ضلع گرد آن یکی وسیله بازی بادی و سرگرمی قرار داده شده است. بدنه ای که از لبه های بادی برخوردار بوده تا قابلیت نگهداری مقداری آب را نیز در درون خود داشته باشد. این کالا در واقع از چند وسیله بازی به صورت سرخود در بدنه برخوردار بوده که می توان به صندوقچه بادی ، سرسره بادی ، دروازه بادی و آبپاش بادی طرح درخت اشاره کرد. اما صندوقچه بادی برای نگهداری اشیا و همچنین نشستن در درون آن تعبیه شده و سرسره بادی نیز در سمت مقابل صندوقچه برای سر خوردن در درون آب قرار داده شده است. از سوی دیگر دروازه بادی برای ورود و خروج هایی به منظور سرگرمی و بازی و همچنین در کنار آن نیز یک آپاش با طرح درخت بادی ساخته و تعبیه شده است. آبپاشی که از قسمت بیرونی استخر به یک شلنگ آب متصل شده و سپس آب را به شکل فوران حالت یک دوش حمام به داخل استخر روانه می کند. طراحی در نظر گرفته شده برای این استخر همانند یک مجموعه بازی یا شهر بازی کوچک آبی بوده که یقینا کودکان و خردسالان را به وجد خواهد آورد.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی بوده که در انتخاب هر نوع محصول بادی در نظر گرفته می شود. بخصوص در این محصول که جنس بدنه اهمیت بسیار بالایی را خواهد داشت. این استخر ساخته شده از جنس PVC مقاوم با روکش طرح چرم ملایم بوده که از طرح ها و رنگبندی های مختلف و شادی بر روی خود بهره مند می باشد. این بدنه با کیفیت لازمه خود قادر است در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار و دمای متفاوت آب بسیار مقاوم باشد. به همین دلیل می توان از این کالا در هر نوع فضای باز نیز استفاده کرد. گفتنی است که جنس بدنه اصلی با اسباب بازی های بادی سرخودی که در این کالا تعبیه شده یکسان می باشد. جنس بدنه این کالا به گونه ای بوده که در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر خواهد بود.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعادی که این استخر داشته برابر (طول: 249 سانتی متر ، عرض: 191 سانتی متر ، ارتفاع: 109 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی چند کودک یا خردسال را در درون خود برلای تفریحات مختلف جای دهد. ابعادی که شامل کل بدنه شده و بسیار مناسب خواهد بود. طبق این ابعاد قسمت کف این محصول ظرفیت آبی برابر 216 لیتر داشته که ظرفیتی بسیار خوب برای این استخر کم عمق محسوب می شود. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده در ابعاد کلی این کالا شامل بلند ترین نقطه استخر با توجه به وسیله های تعبیه شده در بدنه بوده و ارتفاع دیواره های استخر به 20 سانتی متر می رسد. البته صندوقچه بادی قرار داده شده در این کالا نیز خود می تواند از مقداری آب نگهداری کند.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر بادی کافیست ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس به درستی بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. این کالا دارای چند دریچه باد برای راه اندازی بدنه و سایر وسیله های بادی روی خود می باشد. هر کدام از این دریچه ها از اندازه های مختلفی بهره می برند که باید با توجه به اندازه این دریچه ها نازل مناسب پمپ بادی همراه این استخر را به آن را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. در هنگام باد زدن نیز باید توجه داشت که این کالا را در حدی باد نکنید که حالتی سفت به خود بگیرد زیرا از مقاوت آن کاسته خواهد شد. پس بهتر است باد آن به اندازه استاندارد و ملایم باشد تا حدی که بدنه به صورت کامل شکل بگیرد. برای جمع نمودن آن نیز کافیست توسط دست یا به وسیله پمپ های بادی که قابلیت مکش هوا را دارند اقدام به این کار نمود. نمایندگی استخر بادی اینتکس در ایران فقط سایت تهران اینتکس میباشد

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری این کالا در ابتدای هر چیزی باید هر نوع اشیای بسیار تیز را از استخر دور کنیم تا از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری شود. گرچه با برخورد عادی اشیای مختلف به بدنه هیچ آسیبی به استخر وارد نخواهد شد. همچنین از هر گونه پرش و یا جامپینگ کردن بر روی قسمت های مختلف بدنه باید خودداری کرد. البته در میان قسمت های مختلف استخر سرسره بادی آن از تحمل وزنی مناسب بهره برده تا فشار های ناشی از سر خوردن را تحمل کند. محل قرار گیری و راه اندازی استخر نیز می تواند تاثیر بسیاری در حفاظت بیشتر کالا داشته باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار مهم این استخر در یک جمله می توان به داشتن وسیله های بازی بادی مانند دروازه بادی، آبپاش بادی، صندوقچه بادی، سرسره بادی و همچنین بدنه با کیفیت اشاره نمود. علاوه بر این یک پمپ باد دستی برای راه اندازی قسمت های مختلف استخر و 10 توپ پلاستیکی کوچک در کنار استخر قرار داده شده است. اگر به دنبال استخری بادی با وسیله های بازی هستید این کالا می تواند یکی از بهترین گزینه طبق پیشنهادتهران اینتکس برای فرزندان شما باشد.

نوع خانگی
 طول 249 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 109 سانتی متر
 ظرفیت آب 216 لیتر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...