استخر بادی آبی شیشه ای کودک

p-32401-b

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی شیشه ای گرد کودک تولید شده در رنگ آبی محصولی مناسب برای تفریحات فرزندان شما در هر مکانی بخصوص فضای باز خواهد بود. این استخر بادی از کوچکترین و سبک ترین استخر های بادی تولید شده تا کنون محسوب شده و قابل استفاده به عنوان وان بادی در حمام و همچنین استخر توپ نیز خواهد بود. محصولی که ساخته شده از جنس وینیل شفاف با رویه طرح چرم بوده و به دلیل داشتن کف بادی هنگام نشستن یا ایستادن در آن احساس راحتی را به کودکان و خردسالان منتقل خواهد کرد. این محصول دارای قیمت بسیار کم و مقرون به صرفه بوده و می تواند گزینه خوبی برای تفریحات ساده آبی فرزندان شما باشد. این استخر بادی توسط کوچکترین پمپ های بادی قابل راه اندازی خواهد بود. علاوه بر این داشتن وزن و حجم کم نیز قابلیت حمل آسوده را در هر مکانی به ما خواهد می دهد.

دلیل اینکه این استخر با عنوان استخر بادی شیشه ای معروف است، نوع بدنه و شفافیت آن است، شفاف بودن استخر باعث شده است تا محصول شبیه به شیشه باشد. فروشگاه اینتکس این استخر بادی را در چند رنگبندی موجود کرده است که شما در تصویر فوق، طرح آبی آن را مشاهده می کنید. البته تمامی رنگ ها، سایز یکسانی دارند و تفاوتی میان آن ها از نظر سایز نیست. قطر استخر 64 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر است. به همین دلیل در دسته استخر های بادی سایز کوچک قرار می گیرد . به دلیل کوچک بودن این استخر بادی، شما والدین می توانید محصول را حتی در حمام راه اندازی کنید. از دلایلی که این استخر با قطر 64 سانتی متری تولید شده است، این موضوع می باشد که شما بتوانید برای حمام کردن کودکان یک محیط ایمن و البته جالب را ایجاد کنید.

شما حتی می توانید استخر بادی را در سفر به همراه خود ببرید تا کودکان در هر جایی که شرایط محیا بود، به داخل استخر رفته و آب تنی کنند . از آنجایی که گفته شد می توان از استخر بادی در حمام استفاده کرد، نباید نگران ریختن و پر شدن استخر با آب گرم باشید، چرا که استخر به خوبی در برابر گرما و سرما مقاوم است. حتی اگر استخر را در فضای باز راه اندازی کنید، باز هم نور افتاب به آن صدمه ای نحوهد رساند. شفاف بودن این استخر بادی دلیلی بر آن نیست که بدنه استخر نازک است، بلکه این بدنه از ضخامت بسیار خوبی برخوردار می باشد، ولیکن به صورت شفاف طراحی شده و نور از آن عبور می کند . وزن استخر بادی شیشه ای نیم کیلو گرم است که بسیار وزن سبکی خواهد بود. برای پر کردن استخر نیز ، نیازی به حجم بالایی از آب نخواهد بود و تنها با 41 لیتر آب می توانید به طور کلی استخر را با آب پر کنید .

استخر های بادی همواره یکی از محصولاتی میباشد که در سرار کشور از فروش بالایی برخوردارند.دلیل این فروش بالا این است که این استخر های بادی به صورت آماده بوده و در هر مکانی به سادگی قابل استفاده میباشند و بسیار متنوع هستند و همین تنوع به خریداران حق انتخاب بیشتری میدهد و این موضوع  اهمیت بسیاری دارد.این استخر بادی تیز در دسته بندی محصولات بادی قرار دارد  و در انواع مختلف در بازار عرضه شده است و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته اند.یکی از دلایل این استقبال این است که این محصول دارای رنگ بندی میباشد و کیفیت فوق العاده ای دارد که منظور از کیفیت نوع بافت آن و مدل طراحی بسیار زیبایی است که دارد این استخر بادی دارای  ویژگی های جالبی میباشد که که در ادامه مطلب تمام  آنها را بررسی میکنیم.

ابعاد و ظرفیت :

این اسخر بادی داری  64 سانتی متر  میباشد که در نگاه اول شاید کوچک به نظر برسد اما این استخر بادی برای کودکان 1 تا 3 سال طراحی شده و برای آنها این قطر بسیار مناسب بوده.از طرف دیگر با ارتفاع بلند 25 سانتی که دارد این قطر کم جبران خواهد شد.این اسخر بادی دارای گنجایش  استاندارد 41 لیتر آب میباشد که در مقابل استخر های بادی دیگر بسیار بیشتر به نظر میرسد در صورت تمایل میتوان بیشتر یا کمتر از ظرفیت استاندارد آن استفاده کرد.عمق این استخر نیز بسیار مناسب بوده و برای کودکان مشکلی به وجود نخواهد آورد.در کنار همه ی این خصوصیات وزن کم را هم به آن اضافه کنید که تنها 500 گرم میباشد و در مقایسه با استخر های دیگر اصلا وزن بالایی محسوب نمیشود.با این ابعاد و وزن پیدا کردن مکانی مناسب برای آن نباید کار مشکلی باشد و به لطف همین وزن کم حمل و نقل آن به سادگی صورت میگیرد.

طراحی :

طراحی این محصول بسیار زیبا شکل گرفته و از رنگ های روشن در آن استفاده شده است.رنگ اصلی این استخر بادی آبی بوده اما دارای رنگ بندی های متنوع میباشد و در این زمینه آزادی انتخاب زیادی به مشتریان میدهد. بدنه آن به نیز صورت گرد میباشد که علاوه بر راحتی ،ظاهری جذاب به ان بخشیده است.کف داخلی این محصول به صورت موج دار و لایه لایه برای جلوگیری از سر خوردن در صورتی که روی آن ایستاده باشید طراحی شده است و هنگام نشستن روی آن بسیار آرامش بخش خواهد بود.از دیگر ویژگی های مربوط به طراحی میتوان موارد قابل استفاده آن اشاره کرد.یکی از این موارد آن است که میتوان در آن به جای آب آن را پر از توپ کنید و از آن به عنوان استخر توپی استفاده کنید یا میتوانید در حمام به عنوان وان مورد استفاده قرار دهید.

جنس بدنه :

با این که بیشتر استخر های بادی از ماده های مشابهی ساخته میشوند اما نوع استفاده از این ماده در هر استخر متفاوت بوده و بستگی به شرکت تولید کننده دارد.در خصوص این استخر میتوان گفت که از لایه های متتعد با ضخامت بالا استفاده شده و جنس آن از وینیل شفاف میباشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و در صورت نگه داری مناسب تا مدت ها قادر به استفاده از آن می باشید.با همه این ویژگی ها باید تا حد ممکن سعی شود که روی سطوح مناسب و خالی از اشیا استفاده کنید به طوری که فشار وارد شده به یک قسمت از بقیه قسمت ها بیشتر نباشدزیرا ضخامت کف این اسخر بادی نسبت به کناره های آن کمتر میباشد و وجود اشیای سفت مانند سنگ علاوه بر این که به اسخر بادی صدمه خواهد زد ، راحتی را از شما میگیرد.هرچند این اسخر در تست های انجام شده قابل قبول ظاهر شده است اما نگه داری درست از آن باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد و در صورت خرابی میتوانید با صرف هزینه ی اندک و با کمک جعبه ی تعمیرات اقدام به تعمیر آن کنید.

راه اندازی و مراقبت از محصول :

راه اندازی این استخر بادی کودک ساده بوده و به آموزش خاصی نیاز ندارد اما رعایت برخی نکات ضروری است.برای راه اندازی آن ابتدا سعی کنید محل مناسبی برای آن پیدا کنید که هم سطح بوده تا فشار به قسمت کف آن به صورت مساوی تقسیم شود.همچنین تا حد ممکن سعی شود از قرار دادن اشیای تیز در نزدیکی آن خودداری شود و از قیچی و یا وسیله های تیز برای باز کردن بسته بندی تا حد ممکن استفاده نکنید.سپس پمپ باد را با توجه به ورودی و دریچه های باد به آن  متصل کنید و منتظر باشید که پمپ باد کار خود را به اتمام برساند.در این حین مراقب باشید که استخر بیشتر از ظرفیت آن پر و سفت نشود.برای باد کردن این محصول از هر پمپ باد دستی یا برقی میتوانید استفاده کنید.پس از این کار استخر قابل استفاده است میباشد.توجه داشته باشید پس از استفاده از استخر باد آن را کاملا تخلیه کنید و هنگام بسته بندی به دقت بررسی کنید که اشیای ریز و تیز به آن نچسبیده باشد.با رعایت این نکات میتوانید تا سالها از این اسخر بادی استفاده کنید بدون اینکه به آن صدمه ای وارد شود.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 41 لیتر
قطر 64 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل شفاف
جنس کف وینیل دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای کف بادی
قابلیت استفاده به عنوان وان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...