استخر بادی آبی کودک دار طرح جنگل

intex 1100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی آبی کودک دار طرح جنگل یکی از مهیج ترین مجموعه بازی های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای ابعاد و طراحی بدنه بسیار مناسب و کودک پسندانه ای می باشد. این استخر از عمق کمی برخوردار بوده اما از حجم آب مناسبی بهره مند می باشد. این محصل دارای عروسک های بادی برای تفریحات کودکان بوده و بر روی بدنه اصلی یک آبپاش بادی نیز جهت تفریحات آبی کودکات تعبیه شده است. علاوه بر این ویژگی ها یک سرسره بادی نیز با در ورود طراحی شده که باعث تفریحات بیشتر فرزندان شما خواهد شد. این استخر توسط چند دریچه باد راه اندازی شده و قابل استفاده در فضای باز خواهد بود.

استخر بادی آبی کودک یکی از زیبا ترین مجموعه های بازی بادی می باشد که توسط برند اینتکس روانه ی بازار شده است و از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این مجموعه بادی کودک دارای طراحی بسیار زیبا و کاربردی می باشد که می تواند به خوبی توجه کودک شما را به خود جلب کرده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است . در ادامه قصد داریم تا به نقد و بررسی استخر بادی سرسره دار طرح جنگل بپردازیم پس در ادامه این تحلیل همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت مهندسی شده می باشد که فضای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد به گونه ای که می تواند به صورت همزمان مورد استفاده چندین کودک نیز قرار بگیرد . در قسمت کناری این محصول یک سرسره تعبیه شده است که می تواند به خوبی مورد استفاده کودک شما قرار بگیرد و مدت ها با استفاده از این سرسره کودک ، خود را سرگرم کند و از روز زیبای خود لذت ببرد . همچنین مجسمه ی یک میمون و زرافه نیز به صورت بادی در این استخر بادی تعبیه شده است که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است . همچنین به همراه این استخر بادی 6 عدد توپ بازی نیز برای شما عزیزان ارسال می شود تا تکمیل بودن این مجموعه زیبای کودک را به حد اعلا برساند .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخر بادی کودک آبی طرح جنگل از پی وی سی با رویه طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از جنس های رایج استفاده شده در محصولات بادی توسط برند های مطرح تولید کننده ی محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول از این جنس کیفیت و مقاومت بسیار بالای آن در برابر فشار و ضربه است که خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . در تمامی بخش های این محصول از رویه طرح دار استفاده شده است که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه شما را به خود جلب کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت استخر بادی :

ابعاد استخر بادی آبی طرح جنگل به مشخصات ( طول : 216 سانتی متر ، عرض : 188 سانتی متر و ارتفاع : 125 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت بسیار بالای آن دارد و فضای بسیار خوبی را برای استفاده کودکان شما فراهم می آورد که حتی می تواند به طور همزمان مورد استفاده چند کودک قرار بگیرد . همچنین ظرفیت آب این محصول 240 لیتر می باشد که در دسته بندی  استخر های بادی کودک قابل قبول می باشد . یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید استخر های بادی باید به آن توجه شود وزن محصول می باشد زیرا در مواردی نیاز به جا به جایی این محصولات به تعدد وجود دارد ، وزن این استخر بادی 5.5 کیلوگرم می باشد که از این رو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

در این استخر بادی کودک چندین محفظه ی باد نیز تعبیه شده است که باد کردن آن را به سرعت امکان پذیر کرده است . این استخر بادی با استفاده از پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک قابل باد شدن می باشد ، فقط در هنگام باد کردن این محصولات باید توجه داشته باشید که استخر بادی را با اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن این محصولات خوداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد . همچنین از برخورد هر گونه اجسام تیز به این محصولات باید خودداری شود زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می  باشند .

جمع بندی :

استخر بادی کودک آبی طرح جنگل یکی از زیبا ترین و مجهزترین مجموعه های بادی بازی کودک می باشد که توسط برند اینتکس روانه ی بازار شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است . جنس این مجموعه بادی بازی کودک از پی وی سی با رویه طرح چرم می باشد که از وزن 5.5 کیلوگرم برخوردار است و به راحتی قابل جا به جایی می  باشد . استخر بادی سرسره دار طرح جنگل با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن  را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 240 لیتر
طول 216 سانتی متر
عرض 188 سانتی متر
ارتفاع 125 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای عروسک های بادی
مناسب سنین 1 تا 6 سال
دارای آبپاش بادی سرخود
دارای چند توپ رنگی همراه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...