استخر بادی آکواریمی با سایه بان

intex 57470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح آکواریمی با سایه بان یکی از زیبا ترین استخر های بادی شرکت اینتکس بوده که برای سنین کودکان تولید و عرضه شده است. این کالا بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم شفاف داشته و از طراحی های کودک پسندانه ای در رویه این محصول کار شده است. این کالا دارای یک سایه بان مجزا بوده که قابلیت نصب بر روی استخر را دارد. سایه بادی بادی از جنس خود بدنه استخر که می تواند در مقابل نور آفتاب مقاومت بالایی را داشته باشد. همچنین این استخر می تواند به دلیل داشتن حجم مناسب و وزن کم در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل باشد. 

استخر بادی آکواریومی با سایه بان

در کل استخر بادی آکواریومی با سایه بان ، یک محیط درست و ایده آل را برای شما خواهد داشت ، تا شما بتوانید بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد . این استخر بادی می تواند ویژگی های فوق العاده ای را همچون ایجاد سایه برای راحتی بیشتر کودکان ، نرمی و ایمنی خوب برای بازی کودکان داشته باشد . باید به این نکته اشاره کنیم که سایه بان این استخر بادی قابل جدا شدن است ، بنابراین در زمان هایی که نیاز به سایه بان نیست ، نیازی نیست که شما آن را راه اندازی کنید . کودکان خودشان می توانند انتخاب کنند که چه استخر بادی را انتخاب کنند که از آن استفاده نمایند . استخر بادی آکواریومی با سایه بان ، دارای رنگبندی است و شما می توانید همین محصول را در رنگ آبی نیز خریداری کنید . مدل فوق مدل زرد رنگ استخر بادی آکواریومی است . 

در ضمن این استخر بادی طرح های دیگری را نیز دارد که بر روی بدنه نقش بسته اند . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ، مشخص کنید که کدام طرح را دوست دارید و کودک شما علاقه مند به کدام استخر است . ترکیب استفاده از رنگ های زرد و سفید در این استخر بادی ، جذابیت های استخر را چند برابر کرده است . این استخر بادی به صورت مربعی ساخته شده است و برای همین طول و عرض آن 157 سانتی متر خواهد بود . ارتفاع استخر با در نظر گرفتن سایه بان نیز 122 سانتی متر می باشد ولی عمق آن کمتر است تا مشکلی برای کودکان به وجود نیاید . با توجه به ابعاد و ارتفاعی که این استخر بادی دارد ، چیزی در حدود 280 لیتر آب در داخل استخر بادی قرار خواهد گرفت .

شرکت اینتکس از تولید کنندگان برتر در زمینه ی محصولات بادی بوده و محصولات این شرکت توانایی رقابت با شرکت های دیگر را داشته و می توان گفت بهترین تولید کننده در این زمینه می باشد . استخر بادی آکواریومی نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد که در ادامه توضیح درباره ی مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . ارگونومی ساخت این استخر به صورت مربعی بوده و در قسمت بالایی آن سایبانی قرار داده شده است تا در هنگام استفاده زیر آفتاب ، احساس خوبی به شما دست بدهد . لبه های این استخر از جنس پی وی سی ضد حساسیت بوده و بدن شما در هنگام استفاده دچار مشکل نخواهد شد و به راحتی می توان به آن تکیه داد و از آن استفاده نمود . 

جنس بدنه

بدنه ی این استخر سایه بان دار از پی وی سی مستحکم بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار آب و ضربه داراست . کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و وزن بالا دارد . سایبان این استخر نیز از جنس پی وی سی دولایه بوده و در برابر باران و نور خورشید مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد . همچنین به سبب ایتفاده از پی وی سی ، می توان در این استخر از آب گرم و یا سرد نیز استفاده نمود و مشکلی برای استخر پیش نخواهد آمد . 

ابعاد و ظرفیت آب

طول و عرض این استخر بادی 157 سانتی متر و ارتفاع آن 122 سانتی متر می باشد . ظرفیت این استخر نیز 280 لیتر می باشد . از تمامی فضای این استخر به صورت بهینه استفاده شده است و فضای اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . وزن این استخر نیز 3.6 کیلوگرم می باشد که به همین سبب می توان آن را به راحتی حمل کرده و از آن استفاده نمود . 

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی استخر می بایست پس از خارج نمودن محصول از جعبه ی خود ، آن را بر روی صطحی صاف قرار داده و نسبت به اتصال پمپ باد به آن اقدام نمود . در هنگام باد شدن می توانید با فشاردادن استخر از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . این استخر مناسب شنا بوده و نمی توان از آن برای پرش استفاده نمود و موجب ایجاد مشکل برای استخر خواهد شد . 

شیوه مراقبت از استخر

برای مراقبت از استخر می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگهداری نمود زیرا محصولات بادی در برابر اشیاء تیز مقاومتی نداشته و موجب آسیب رسیدن به آن می شود . فشار زیاد به دیواره های استخر نیز می تواند موجب آسیب رسیدن به دیواره های داخلی آن شود و برای استخر مشکل پیش بیاید . 

جمع بندی

استخر بادی سایبان دار محصولی با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد . این استخر علاوه بر استحکام بالا دارای قیمت مناسبی نیز می باشد که از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .  

نوع مربعی سایه بان دار
 طول 157 سانتي متر
 عرض 157 سانتي متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 ظرفیت 280 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ-
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو لایه ای
 دارای سایه بان بادی مجزا
 وزن: 3.6 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعیمرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...