استخر بادی آکواریوم اینتکس

intex 56493

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی آکواریوم اینتکس شش ضلعی با ارگونومی و طراحی آکواریمی از جمله استخر های با کیفیت جذاب برای کودکان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که دیواره ای دو لایه ای داشته که امکان تکیه دادن به بدنه را بیشتر می کند. اما این از این استخر علاوه بر داخل منزل می توان در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داد.

استخر بادی کودک، با ابعاد: 191 در 178 در ارتفاع 61 سانتیمتر با توجه به فضای کم خانه ها و نياز و اشتياق کودکان به بازی های آبی نياز وجود چنين وسيله ای به چشم ميخورد ، که علاوه بر نشاط و سرگرمی دلبندان شما ميتواند وسيله مناسبی برای استراحت بزرگترها در آبگرم در حمام يا حتی فضای خانه باشد. وان های بادی اينتکس را ميتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر کودکان استفاده کرد.

استخر آکواریوم اینتکس که به صورت شش ضلعی ساخته شده است، در مدل های دیگر خود دارای طرح های مربعی نیز می باشد که کودک شما می تواند با سلیقه خود یکی از آن ها را خریداری کند. استخر های بادی شش ضلعی مانند استخر بادی فوق می توانند جذابیت های خاص خود را داشته باشند و از سوی دیگر می توانند کیفیتی بالا تر از سایر مدل ها داشته باشند. دلیل آن هم این است که استخر بادی می تواند به خوبی وزن آب را تحمل کند و از آن جایی که به صورت دو لایه ساخته شده است، این دوام عالی را خواهند داشت. استخر های بادی راه اندازی ساده ای دارند و نباید نگران آن باشید . حتی بزرگترین استخر های بادی نیز به سهولت با استفاده از یک پمپ باد در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و از این نظر مشکلی را نخواهند داشت.

دلیل آن که به استخر بادی اینتکس فوق ، استخر بادی آکواریومی گفته می شود این است که طرح بدنه آن پر شده از ماهی های رنگارنگ و سایر آبزیان است که آن را شبیه به یک آکواریوم کرده است. به همین دلیل حتی کودکان نیز در هنگام بازی، احساس خوبی را خواهند داشت. در تصاویر دیگری که از محصول مشاهده می کنید، عکسی از کف استخر دیده می شود که به صورت بادی است، این کف بادی می تواند باعث نرم تر شدن آن و البته ایمن تر شدن استخر شود، دلیل آن هم بادی بودن کف بوده و اگر کودک بیوفتد و محکم با کف استخر برخورد داشته باشد، مشکلی برای او به وجود نخواهد آمد. ولی این ویژگی یک عیب دارد و آن هم این است که اگر استخر را در یک محیط کثیف و یا در فضاهای باز یا در مسافرت استفاده کنید، ممکن است در صورت برخورد با اجسام تیز سوراخ شود. برای همین بهتر است که از زیرانداز استفاده کنید.

خرید استخر بادی طرح آکواریوم با بدنه شفاف و زیبا با بهترین قیمت از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس به سه روش اینترنتی ، حضوری و تلفنی . این محصول از نمونه استخر های بادی زیبا و پر فروش کمپانی اینتکس است که با طرح و نقش متفاوتی به بازار عرضه شد ، با تهیه این محصول می توانید بستری شاد و مفرح را برای تفریحات آبی کودکان خود فراهم کنید تا فرزندانتان بتوانند با ایمنی بسیار بالا و با نظرات شما به بازی کردن بپردازند . اما در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول زیبا و دوست داشتنی ویژگی های منحصر به فرد استخر بادی را به شما عزیزان بگوییم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر بادی به صورت شش ضلعی تولید شده است که می توان آن را یکی از منحصر به فرد ترین استخر های بادی دانست ، این طراحی با قطر زیاد دیواره های کناری باعث شده است تا کودکان بتوانند حتی در کنار استخر بادی بنشینند بدون اینکه موجب اختلال در عملکرد و استحکام استخر بادی بشوند . استخر بادی شش ضلعی فوق از سه حلقه بادی شش ضلعی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است که این حلقه ها به خوبی به یکدیگر متصل و پرس شده اند و درزی در لا به لای آن ها وجود ندارد . قسمت دیواره این محصول به صورت شفاف بوده که طراحی آکواریومی رویه محصول را بسیار زیبا تر کرده است ، لازم به ذکر است که قسمت کف این محصول به صورت بادی طراحی شده تا ایمنی آن بالا تر برود تا در صورت برخورد کودکان با کف استخر آسیبی به آن ها وارد نشود .

جنس بدنه

استخر بادی طرح آکواریوم با بدنه شفاف فوق از جنس بسیار عالی pvc ساخته شده است ، قسمت های کناری دیواره ها و کف محصول از pvc طرح چرم و قسمت های بیرونی و داخلی دیواره محصول از پی وی سی شفاف ساخته شده است ، از نظر کیفیت پی وی سی شفاف و طرح چرم هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد و تنها شکل ظاهری آن ها متفاوت است . این جنس بسیار با کیفیت است و از مهم ترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشد چرا که از مواد غیر سمی ساخته شده و انعطاف پذیری آن بسیار بالاست ، از آن جا که قسمت کف این محصول بادی است به صورت دو لایه ساخته شده است تا بتواند در برابر ساییدگی مقاوم باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر بادی شش ظلعی طرح آکواریوم فوق برابر با ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 178 سانتی متر و ارتفاع : 61 سانتی متر ) تولید شده است و از این نظر مناسب برای سنین زیر 8 سال می باشد چرا که کودکان سنین بالا تر دچار کمبود فضا خواهند شد . وزن بسته بندی محصول نیز تنها 5 کیلوگرم می باشد به همین دلیل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . ظرفیت استخر بادی همچنین 120 لیتر است که می توانید این حجم را به سرعت پر یا خالی کنید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این استخر بادی ساده است ، برای راه اندازی سریع تر در ابتدا بایستی استخر بادی را از بسته بندی خود خارج کنید پس از آن محصول را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید ( توصیه می شود که از یک زیر انداز برای قرار دادن استخر بادی بر روی آن استفاده کنید چرا که کف آن بادی بوده و ممکن است بر اثر سایش آسیب ببیند ) ، پس از آن با استفاده از یک پمپ باد می توانید محصول را به سرعت باد کنید ، در هنگام باد کردن توصیه می شود که استخر بادی را تحت فشار قرار ندهید ، پس از راه اندازی می توانید استخر را آب کنید ، پس از هر بار پر کردن استخر چک کنید که دریچه هوا به خوبی بسته شده باشد . در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن محصول نگران نباشید چرا که در کنار استخر بادی برچسب تعمیرات قرار گرفته است که می توانید با استفاده از آن قسمت آسیب دیده را به بهترین شکل تعمیر کنید .

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده در رابطه با استخر بادی شش ضلعی میبینیم که استحکام این استخر بادی بسیار بالاست و بدنه و دیواره های کناری آن به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد ، جنس محصول هم از کیفیت مطلوبی برخوردار است ، پس اگر به دنبال استخر بادی زیبا و دوست داشتنی برای کودکان زیر 8 سال می باشد این محصول یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود . فروشگاه اینتکس این محصول را با گارانتی 48 ساعته تعمیر به فروش می رساند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...