استخر بادی اتوماتیک کودک با قطر 152

bestway 56650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اتوماتیک کودک با قطر 152 سانتی متر از سری استخر های بادی ایزی ست مخصوص سنین کودکان بوده که در میان کوچکترین سایز استخر های گرد ایزی ست قرار می گیرد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی بوده که از لبه بادی طرح دار بهره می برد. اما این استخر بادی پیش ساخته به دلیل داشتن وزن مناسب قابل حمل در هر نقطه ای خواهد بود. به همین دلیل از آن بیشتر در مسافرت ها نیز استفاده می شود. راه اندازی این کالا بسیار آسوده بوده و پس از باد کردن قسمت لبه استخر و جاروی نمودن آب در درون آن این کالا به شکل خودکار شکل خواهد گرفت .

استخر بادی کودک فوق از آن جایی که شبیه به استخر های ایزی ست طراحی شده است، به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و آسیب ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. از سوی دیگر این استخر بادی یک ویژگی بسیار خوبی دارد که سریع می توان آن را راه اندازی کرد. تنها لبه این استخر بادی بوده و شما باید همین بخش را باد کنید. سپس نوبت به پر کردن استخر بادی خواهد رسید. با پر کردن استخر خواهید دید که دیگر نیازی به راه اندازی بخش های دیگر نبوده و محصول به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود. بخش بادی استخر به صورت یک تیوپ عمل کرده و بر روی آب شناور می ماند، به همین دلیل با پر شدن استخر به سمت بالا رفته و باعث می شود که استخر ایستاده و فرم بگیرد. عملکرد استخر های ایزی ست پیش ساخته سایز بزرگ نیز به همین شکل است.

به دلیل اینکه دیواره های این استخر بادی نیست و از سوی دیگر قطر کف استخر بزرگ تر از قطر بالایی است، حجم بالایی از آب را به نسبت ابعادش نیاز دارد. به طور مثال استخر بادی اتوماتیک کودک با قطر 152 سانتی متر و ارتفاع 38 سانتی متر در حدود 284 لیتر آب نیاز دارد. این مقدار از آب نیازی به تصفیه نداشته و برای همین شرکت بست وی، پمپی برای استخر فوق در نظر نگرفته است. معمولا استخر های بادی که طراحی ایزی ست دارند و برای کودکان ساخته شده اند، دارای طرح های جذابی هستند تا به چشم کودک جالب تر از همیشه به نظر بیاید. برای همین است که لبه بادی استخر به صورت طرح دار تولید شده است. جالب است بدانید که این استخر نیز به مانند هر استخر دیگری قابل تعمیر است و اگر بخشی از آن مانند لبه بادی و حتی دیواره ها یا کف محصول دچار آسیب دیدگی شود، می توانید آن را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

استخر بادی اتوماتیک کودک با قطر 152 سانتی متر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده توسط افرادی باشد که فضی لازم برای آب تنی کودک را درون خانه در اختیار ندارند . این استخر بادی کودک ساخته شده توسط برند محبوب بست وی می باشد و به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی اتوماتیک کودک با قطر 152 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این استخر بادی به صورت دایره ای مانند می باشد که با توجه به ابعادی که دارد می تواند به صورت همزمان مورد استفاده بیش از یک کودک قرار بگیرد . بدنه بیرونی این استخر بادی به صورت ساده و در رنگبندی متنوعی وجود دارد و لبه های آن دارای طرح های فانتزی نیز است که زیبایی خاصی را به این محصول داده است و از این رو به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . شایان ذکر است که این استخر بادی مناسب برای استفاده توسط کودکان و نوجوانان می باشد و رده سنی بزرگسال را پوشش نمی دهد .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید استخر های بادی به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در طول عمر محصول دارد . جنس بدنه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش های مختلف به منظور بالا بردن کیفیت و استحکام از مدل های مختلف استفاده شده است . جنس بخش زیرین این محصول از نوع پی وی سی دولایه است که استحکام بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد و به راحتی فشار آب موجود در استخر را مهار می نماید . شایان ذکر است که به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل به راحتی توسط آن می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این محصول به مشخصات ( قطر : 152 سانتی متر و ارتفاع : 38 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده کودک فراهم می آورد . با توجه به ابعاد استاندارد و ایده آلی که این محصول دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در منازل شخصی و یا باغ های خانگی باشد . وزن این محصول بالغ بر 2.8 کیلو گرم که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرها نیز باشد . ظرفیت آب این محصول بالغ بر 284 کیلو گرم است که برای استخرهای بادی کودک استاندارد است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این استخر بادی توسط تمامی پمپ های بادی دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی امکان پذیر است . راه اندازی این محصول در مدت زمان دو دقیقه صورت می گیرد وبعد از آن باید اقدام به پر کردن آب داخلی این محصول نمایید . همچنین برای مراقبت از این استخر بادی کافیست از برخورد اجسام تیز به این محصول خودداری نمایید . لازم به ذکر است که در هنگام باد کردن این محصول از پر باد کردن و یا کم باد کردن استخر خودداری نمایید زیرا این عمل در کاهش طول عمر محصول تاثیر بسزایی خواهد داشت .

این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس وجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع گرد
 قطر 152 سانتي متر
 ارتفاع 38 سانتي متر
 ظرفیت 284 لیتر
 وزن 2.8 گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 دارای لبه طرح دار
 دارای دریچه های ورود و خروج آب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...