استخر بادی استحمام کودک با کف بادی بست وی

Bestway 51116 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی استحمام کودک با کف بادی بست وی نمونه جدیدی از سری استخر های بادی برند بست وی با کد Bestway 51116 می باشد که در رنگ سفید طراحی شده و در قسمت جلویی آن طرح لاکپشت چاپ شده است . این استخر بادی دارای سایز کوچک بوده و به همین جهت برای استفاده نوزادان و کودکان زیر 3 سال مناسب می باشد . با توجه به ابعاد کوچکی که این استخر بادی دارد می توانید آن را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید . بیشتر استفاده این استخر بادی جهت استحمام کودکان خردسال بوده که بست وی با طراحی بادی کفی آن باعث شده است تا محصول کاملا ایمن و نرم باشد تا والدین بتوانند با خیال راحت اقدام به استحمام فرزند خود کنند . جنس استفاده شده در ساخت استخر بادی استحمام کودک فوق pvc می باشد که قسمت کف آن 4 لایه و قسمت های دیگر آن به مانند دیواره ها ساختار دو لایه دارد . البته شما می توانید در هوای گرم تابستانی از استخر بادی خود در حیاط خانه نیز استفاده کنید . وزن 1 کیلوگرمی محصول و البته ابعاد بسته بندی کوچک آن باعث شده تا به راحتی می توانید استخر بادی خود را در سفر ها نیز به همراه ببرید . برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت استخر بادی با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

استخر بادی استحمام کودک با کف بادی بست وی نمونه جدید تری از سری مدل های استخر بادی کودک مناسب برای حمام با کد Bestway 51116 می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . استفاده از استخر بادی همواره برای کودکان جذاب و دوست داشتنی است ، به همین واسطه والدین می توانند با تهیه و خرید استخر بادی کودک علاوه بر زمینه سازی بازی های شاد و مفرح آبی ، برای استحمام آن ها نیز از این نوع استخر های بادی کمک بگیرند . در ادامه قصد داریم تا شما را با ویژگی های بیشتر استخر بادی استحمام کودک با کف بادی بست وی آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر بادی استحمام کودک با کف بادی بست وی فوق با ساختار مربعی طراحی شده است که قسمت دیواره های کناری آن در اصل با قرار گرفتن دو حلقه بادی بر روی هم تشکیل شده است ، این نوع طراحی باعث می شود تا دیواره ها استحکام بیشتری نسبت به استخر های یک لایه داشته باشند . به همین دلیل نیز هر یک از لایه ها دارای یک محفظه و یک دریچه باد بر روی خود می باشند . از مهم ترین ویژگی های این مدل استخر بادی می توان به داشتن کف بادی اشاره کرد ، کف های بادی در استخر ها می تواند به مراتب کف نرم تر و ایمن تری را برای کودکان به همراه داشته باشد ، تا بدین ترتیب از برخورد خطرناک کودکان با کف استخر جلوگیری شود . بدنه استخر بادی فوق سفید می باشد که شما می توانید آن را در رنگبندی های دیگر نیز انتخاب و خریداری کنید . قسمت کف بادی استخر نیز به صورت مجزا باد می شود که می توانید  در صورت نیاز آن را باد و یا خالی نگه دارید .

جنس محصول

همانطور که از نام محصول مشخص است این استخر بادی توسط برند بسیار بزرگ بست وی طراحی شده است ، محصولات بست وی نیز به مانند همین محصول بیشتر از بدنه ای با جنس pvc ساخته می شوند چرا که لایه های انعطاف پذیر pvc از بهترین لایه ها برای ساخت محصولات بادی می باشد . پی وی سی ها از مواد غیر شیمیایی ساخته شده اند به همین دلیل نیز حساسیت های پوستی را به دنبال ندارد . از طرفی مقاومت و استحکام آن ها در برابر رطوبت و همچنین نور خورشید باعث شده است تا بتوانید از محصول در خانه و یا بیرون از خانه نیز از محصول استفاده کنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این استخر بادی کودک در سایز کوچک ( طول : 86 سانتی متر ، عرض : 86 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) ساخته شده است به همین دلیل نیز برای سنین کودکان چند ماهه تا 3 سال قابل استفاده می باشد . سایز مناسب و کوچک این استخر بادی موجب شده است تا بتوانید آن را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید . وزن کلی محصول تنها 1 کیلوگرم است که در کنار حجم بسته بندی بسیار کم محصول این اجازه را به شما می دهد تا در سفر ها نیز استخر را با خود به همراه برده و از آن استفاده کنید . ظرفیتی که استخر بادی فوق در درون خود جای می دهد نیز 84 لیتر است .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

همانطور که اشاره شد این استخر بادی دارای سه قسمت باد شونده می باشد که شامل دو حلقه بادی دیواره ها و کف بادی آن می باشد . شما می توانید با استفاده از پمپ باد نیز برای راه اندازی سریع تر استخر استفاده کنید ، اما از آن جا که این استخر سایز چندان بزرگی ندارد نیازی به استفاده از پمپ های باد قدرتمند نیست . شما می توانید به صورت دلخواه کف استخر را باد کنید . بهتر است از یک زیرانداز برای راه اندازی استخر بادی بر روی آن استفاده کنید ، مخصوصا اگر از استخر خود در محیط های باز استفاده می کنید . برچسب های تعمیراتی ارائه شده توسط برند های بزرگی چون بست وی و اینتکس می تواند برای ترمیم استخر بادی کاربرد داشته باشد که در کنار محصول تعدادی برچسب قرار گرفته شده است .

سخن پایانی

شما عزیزان می توانید با خرید استخر بادی استحمام کودک با کف بادی بست وی بستر مناسب آبی برای کودکان سنین زیر 3 سال خود فراهم کنید و از آن جهت استحمام کودک خود نیز کمک بگیرید . شما می توانید با تهیه این استخر بادی ، در فصول گرم سال محل خنک و جذابی را برای بازی های شاد و مفرح کودک خود در محیط های باز و در مسافرت ها نیز استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...