استخر بادی استوانه ای چند رنگ اینتکس

intex 30028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی استوانه ای چند رنگ اینتکس یکی از محصولاتی است که به جرات می توان گفت که با تمام استخر های دیگر متفاوت است. این کالا به گونه ای طراحی شده که بخش داخلی ان کاملا نمایان بوده و به صورت شفاف شکل گرفته است. هم چنین رویه بالایی این محصول سبز رنگ بوده و بخش کف این کالا هم به صورت بادی و از همین رنگ ساخته شده است. هم چنین قسمت اصلی این محصول هم از رنگ های سبز ، نارنجی ، بنفش ، زرد و ابی تشکیل شده است که زیبایی فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است. هم چنین ساختار این محصول گرد بوده و به صورت استوانه ای طراحی شده است که از این حیث بسیار خاص و متفاوت خواهد بود. هم چنین بر روی این محصول یک عدد دریچه باد قرار دارد که به راحتی و با استفاده از یک پمپ باد در مدت زمان کوتاهی می توانید این کالا را باد کرده و از ان استفاده کنید. در کنار این موارد باید به بدنه مقاوم این استخر هم اشاره کرد که باعث شده تا این محصول مقاومت و استحکام خوبی را از خود نشان دهد. این محصول از طریق نمایندگی اینتکس هم اکنون قابل خرید می باشد.

استخری با زیبایی های بسیار است که اگر در هنگام استفاده کردن از آن، به ظاهر و داخل آب نگاهی بیاندازید، فضای رنگی و درخشانی را خواهید دید که وجود لایه های روشن و شفاف در استخر می تواند این زیبایی ظاهری را ایجاد کند تا کودکان نیز از استفاده استخر بادی استوانه ای چند رنگ اینتکس نهایت لذت را ببرند و بتوانند لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنند. به واسطه نوع طراحی استوانه ای شکل استخر بادی ، ارتفاع بالایی برای استخر در نظر گرفته شده است تا کودکان بتوانند در یک فضای بزرگ و خوبی به تفریحات آبی بپردازند و لحظه های شادی را برای خود داشته باشند. اگرچه قطر استخر بادی 80 سانتی متر است، ولی ارتفاع آن به 35 سانتی متر می رسد که ارتفاع بالایی برای استخر محسوب خواهد شد. بنابراین کودکان خردسال نیز می توانند استخری عمیق اما ایمن را برای بازی های خود داشته باشند. 

استخر های بادی تماما ایمن بوده و خطری برای کودکان ایجاد نخواهند کرد، اما باز بهتر است که در هنگام بازی کودکان به آن ها توجه داشته باشید و سعی کنید که استخر های بادی را مطابق با رده سنی که دارند خریداری نمایید. به طور مثال استخر بادی کودک استوانه ای چند رنگ اینتکس برای کودکان سنین 2 تا 4 سال طراحی شده و می تواند برای این رده سنی قابل استفاده باشد . در داخل استخر بادی چیزی در حدود 92 لیتر گنجایش آب خواهد بود تا به صورت کامل پر شود. برای راه اندازی می توانید از پمپ باد جداگانه ای که خریداری کرده اید استفاده کنید . در کنار این محصول پمپ باد وجود ندارد. سبک بودن استخر بادی می تواند جابجایی آسان تری را به دنبال داشته باشد تا شما بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید .

استخر بادی استوانه ای چند رنگ اینتکس از محصولات فوق العاده خاص این شرکت بوده که با توجه به عمق زیاد و ابعاد ایده ال خود برای کودکان تا سن شش سالگی کاملا مناسب است. این محصول با وزن فقط 3 کیلوگرم حمل و نقل را برای شما اسان کرده است. در این مطلب قصد داریم به تحلیل تمام ویژگی های این استخر بادی بپردازیم. پس اگر قصد خرید یک محصول خاص را دارید ما را تا انتها همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این استخر بادی کودک یکی از متفاوت ترین تولیدات شرکت معتبر اینتکس از نظر طراحی بوده که ساختار بسیار جذابی دارد. اگر بخواهیم به توصیف کامل محصول بپردازیم در ابتدا باید بیان شود که بدنه این استخر بادی کاملا شفاف تولید شده است. بر روی بدنه تیغه های رنگی مات ترکیبی از سبز و زرد و بنفش و ابی و..... به چشم می خورد. لبه پایینی محصول به رنگ ابی یک نواخت در نظر گرفته می شود. اما لبه بالایی این محصول سبز رنگ است. کف این استخر بادی نیز کاملا سبز بوده تا حس ارامش را به کودکان منتقل سازد. البته از این محصول جاگزین وان بادی کودک جهت حمام می توانید استفاده کنید.

جنس بدنه

هنگامی که قصد خرید محصولی را دارید توجه به جنس ان از جمله پارامتر های اساسی می باشد. زیرا کیفیت بالای هر محصول ضامنی بر طول عمر بالای ان خواهد بود. شرکت اینتکس در فرایند تولید محصولات خود همواره بر اصل کیفیت کالا تاکید ویژه داشته است. در همین راستا جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم انتخاب می شود. این جنس با کیفیت بالای خود تحت تاثیر تغییرات جوی اب و هوا و همچنین تغییر درجه حرارت اب قرار نگرفته و مستحکم باقی می ماند. کف این استخر بادی نیز از پی وی سی تولید شده که به دلیل دو لایه بودن خاصیت بادشو به این کالا می بخشد. با این ویژگی عالی کودکان در هنگام بازی احساس امنیت و راحتی خواهند داشت. کیفیت بالا و مرغوبیت این استخر بادی موجب گردید تا برای استفاده در فضای باز نیز توصیه شود.

ابعاد و وزن

ابعا و وزن کالا از جمله دیگر موارد اساسی در پروسه خرید بوده که به ان می پردازیم. این استخر بادی در ابعاد استوانه ای شکل ساخته شده که کفی گرد دارد. قطر کلی محصول 95 سانتی متر است. توجه داشته باشید قطر فضای داخلی این محصول در حدود 65 سانتی متر اعام می شود. زیرا 30 سانتی متر از قطر کلی محصول مخصوص لبه های مستحکم ان خواهد بود. این محصول با ارتفاعی بالا و در حدود 75 سانتی متر به بازار عرضه می شود. وزن کالا کمتر از 3 کیلوگرم است. به همین دلیل حمل و نقل اسانی خواهد داشت و شما به راحتی می توانید از این محصول در سفر بهره برداری کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول بیان می شود که شما در ابتدا کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه انجام می گیرد. پس از باد کردن نیز هر یک از دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. جهت مراقبت از این محصول لازم بوده اشیا نوک تیز و یا هر جسمی که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد از کنار ان دور کنید تا سوراخ نشود. هم چنین از ضربه زدن به بدنه و یا پریدن بر روی ان جدا پرهیز کنید. کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته شده است که در مواقع لازم می توانید از ان استفاده نموده و اسیب را برطرف کرد.

جمع بندی

استخر بادی استوانه ای چند رنگ اینتکس محصولی خاص و متفاوت با کیفیتی بسیار بالا می باشد. این محصول با ویژگی های خاص خود از جمله وزن کم و سهولت راه اندازی به راحتی در سفر برای کودکان قابل استفاده است. اگر قصد خرید این محصول زیبا را دارید فرصت را از دست نداده  همین الان از به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از سایت تهران اینتکس استفاده کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 92 لیتر
رنگ ابی ، سبز ، زرد ، بنفش ، نارنجی
قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...