استخر بادی ایزی ست کودک با طرح نِمو

bestway 57744

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست طرح نِمو از سری استخر های پیش ساخته بادی در مجموعه طرح های دیزنی بوده که ساخته شده از جنس PVC و الیاف مشعی برزنتی می باشد. محصولی با طراحی گرد، شیک و کودک پسند که از ابعاد و ظرفیت بسیار مناسبی برای استفاده دو الی سه کودک بهره می برد. این کالا در واقع به دو صورت پیش ساخته و بادی ساخته شده تا علاوه بر کیفیت در راه اندازی استخر نیز آسودگی کافی را به همراه داشته باشد. در واقع برای راه اندازی چنین استخر هایی تنها کافیست پس از باد نمودن قسمت لبه در درون آن را از آب پر کرده تا به صورت خودکار شکل بگیرد. از دیگر ویژ"ی های این کالا می توان به داشتن وزن بسیار مناسب و قابل حمل و همچنین دریچه مخصوص پر و خالی نمودن آب اشاره نمود.

همواره برند های مطرحی چون بست وی یا اینتکس از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و معروفیتی جهانی دارند، برای همین خرید های شما با اطمینان بوده و می توانید از با خیال راحت آن را خریداری کنید. به خصوص اگر استخر های ایزی ست این برند را خریداری کنید . چرا که شرکت بست وی تخصص بالایی در زمینه تولید استخر بادی و ایزی ست داشته و برای همین بدنه این محصولات کاملا کیفیت مطلوب را دارد . استخر های ایزی ست کودکان بسیار دوام بالاتری نسبت به استخر های بادی داشته و به همین جهت کمتر در معرض آسیب دیدگی هستند . حتی بدنه آن نیز غیر بادی بوده و تنها لبه های بادی دارد که کمتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارد . حتی کف استخر نیز ضخیم تر بوده و می تواند در برابر ساییدگی ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . تمامی استخر های ایزی ست کودکان به صورت گرد ساخته می شوند و ماهیت بیشتر آنها همینگونه است .

استخر بادی ایزی ست کودک با طرح نمو دارای قطر بزرگ 213.5 سانتی متری بوده و ارتفاعی 66 سانتی متری دارد . این ارتفاع در مقایسه با سایر استخر های بادی ، عمیق تر بوده و به همین جهت کودکان علاقه بیشتری به آن خواهند داشت . با توجه به این عمق ، شاید بهتر باشد که کودکان بالای 6 سال از آن استفاده کنند . حتی بست وی نیز همین رده سنی را مناسب دانسته است و حتی نوجوانان نیز می توانند از این استخر بادی بزرگ و عمیق بهره مند شوند و بازی های شادی را با آن تجربه کنند . از آنجایی که استخر بادی بزرگ و عمیق بوده و همچنین بدنه آن لایه نازکتر و غیر بادی دارد ، ظرفیت آب آن بسیار بالاتر خواهد بود، به طوری که این استخر می تواند 1200 لیتر گنجایش آب داشته باشد . البته استخر بادی می تواند به خوبی وزن این مقدار آب را تحمل کند.

استخر پیش ساخته محصول محبوبی است که در مدل های آن تنوع بسیاری وجود دارد، برای اولین بار اینتکس استخر پیش ساخته خود را با رنگ و لعاب ویزه کودکان تولید کرد اما بعد از آن بست وی نیز با معرفی استخر بادی پیش ساخته کودک خود با کد 57744 سطح استاندارد این رده از محصولات را بالا برده و فضای رقابتی را در این رده به وجود آورده است، دیواره این استخر بادی نبوده و تنها لبه های آن باد می شود به همین دلیل راه اندازی آن آسان بوده اما کمی زمان بر است تا استخر به صورت کامل از آب پر شود. این محصول قیمت بسیار مناسبی نیز دارد که محبوبیت آن را افزایش می دهد، در ادامه و با بررسی این کالا همراه ما باشید. 

طراحی

بدون شک مهم ترین مشخصه این استخر بادی طراحی آن است، لبه های آن بادی و به رنگ نارنجی هستند اما سایر قسمت های بدنه از تم رنگی آبی بهره می برد و لوگو والت دیزنی و نِمو (Nemo) به علاوه یک یک باکس مستطیلی نیز با طرح کاراکتر های انیمیشن نمو بر روی آن چاپ شده که حالتی فانتزی به آن داده است. فرم ساخت استخر های ایزی ست به صورتی است که قسمت پایینی آن قطر بیشتری در مقایسه با قطر بالایی آن داشته و به این صورت استخر در حالت اصلی خود باقی می ماند. و تعادل ان به هم نمیریزد، تولید استخر کودک  به این شیوه با مهندسی های فراوانی همراه بوده و استخر های مستطیلی را نمی توان به این صورت تولید کرد. تنها دو محصول اوال فریم از سوی اینتکس معرفی شده است که انها نیز برای حفظ تعادل از پایه های فلزی استفاده میکنند. 

ابعاد و وزن

برای استفاده کودکان از یک محصول باید ابعاد آن نه بسیار بزرگ و نه بسیار کوچک باشد، این استخر نیز با قطر 213.5 و ارتفاع 66 سانتی متری برای استفاده کودکان در رده سنی بالای 5 سال مناسب می باشد، کودکانی که قد بیش از 90 سانتی متری نیز داشته باشند در سنین متنوع می توانند از این استخر استفاده کنند. از مزیت های اصلی این محصول قابلیت استفاده از آن در سنین متنوع است. به این صورت که می توانید استخر را برای کودک 5 سالتان خریداری کنید و اون می تواند تا دوران دبیرستان خود از آن بهره ببرد. وزن استخر تنها 6.5 کیلو گرم بوده و با توجه به بسته بندی کوچکی که دارد می توان آن را به سادگی حمل کرده و در محل جدید راه اندازی کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

استخر های پیش ساخته ایزی ست عموما از لایه های مشابهی برخوردار هستند. این کالا نیز از این قائده مستثنی نیست و بدنه آن از ترکیب PVC و برزنت ساخته شده تا بتواند در برابر فشاد چند صد کیلویی آن به بیرون مقاومت داشته باشد و با برخورد هر شئ تیزی صدمه نبیند. دیواره های آن از سه لایه و کف آن از چهار لایه مجزا ساخته شده است. لبه بادی نیز سه لایه بوده اما به دلیل خلوص ماده PVC در آن باید بیشتر مراقب این قسمت باشید. در حالت کلی کیفیت و جنس بدنه این محصول فوق العاده بوده و از تمامی استخر های بادی معمولی برتر است. 

روش نصب استخر بای

برای نصب این محصول لازم است تا محل مناسبی را برای قرار گیری آن مشخص کنید، این محل باید به صورت کامل تراز باشد و هیچ شئ تیزی نیز بر روی آن وجود نداشته باشد. به علاوه در صورت توان یک لایه تاتامی یا زیر انداز بر روی سطح آن قرار دهید تا علاوه بر مقاومت در برابر صدمات حس بهتری حین استفاده برای کودکان به وجود آید. پس از محیا شدن این شرایط استخر را از بسته ندی خارج کرده و پهن کنید. در ادامه با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی لبه آن را باد کرده و درچیه آن را محکم ببندید. در ادامه نیز با قرار دادن شلنگ درون استخر منتظر بمانید تا استخر پر شده و از آن استفاده کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته یا استخر بادی کودک محصولی بسیار خوب است که از سایر استخر های بادی کیفیت بیشتری دارد. به همین دلیل خرید آن برای مصارف طولانی منطقی تر است، با این وجود قیمت آن نیز تفاوتی نداشت، به علاوه حمل و نصب آن نیز کاملا ساده می باشد. این محصول و استخر پیش ساخته کوچک اینتکس بهترین ها در رده خود هستند و خرید آن را به تمامی مشتریان که به دنبال یک استخر خوب و کاربردی برای کودکشان هستند پیشنهاد میکنیم.

نوع گرد
 قطر 213.5 سانتي متر
 ارتفاع 66 سانتي متر
 ظرفیت 1200 لیتر
 وزن 5.5 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای طراحی زیبا و کودک پسند
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...