استخر بادی ایزی ست کودک با لبه طرح دار

bestway 69421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست کودک با لبه طرح دار از سری استخر های پیش ساخته بادی اینتکس برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد. محصولی که از لبه بادی همانند سایر استخر های ایزی ست بهره برده و از طراحی های دریایی بر روی آن استفاده شده است. البته در قسمت بدنه اصلی نیز از اشکال کارتونی برای زیباتر و کودک پسند تر شدن محصول به کار برده شده است. این محصول برای تفریحات آبی در فضای باز گزینه بسیار مناسبی بوده و به دلیل داشتن لبه بادی از راه اندازی اتوماتیک برخوردار می باشد. برای راه اندازی آن نیز کافیست لبه آن را باد کرده و سپس آب را در درون آن چاری نمایید تا به صورت خودکار شکل بگیرد ، این ویژگی خوب که به واسطه طراحی خاص خود بدست آورده است می تواند به شما این اجازه را بدهد تا در کمترین زمان بتوانید استخر بادی ایزی ست خود را راه اندازی کنید . این استخر به واسطه ابعاد و عمق بسیار خوب و زیاد خود می تواند فضای خوبی را حتی برای استفاده بزرگسالان فراهم کند تا در کنار کودکان به بازی و تفریح بپردازید .

شرکت بست وی که تولید کننده این استخر بادی جذاب و دوست داشتنی است، انواع استخر های بادی دیگری را شبیه به استخر های ایزی ست پیش ساخته طراحی کرده است تا کودکان بتوانند استخری با دوام و با ابعاد بزرگ را برای شنا کردن و تفریحات آبی داشته باشند و از مزایای یک استخر پیش ساخته در سایز کوچک بهره مند شوند . اگر بخواهیم از نظر کیفیتی استخر بادی ایزی ست کودک با لبه طرح دار بست وی را با سایر استخر های بادی که طرح عادی و غیز ایزی ست دارند ، مقایسه کنیم ، باید بگوییم که استخر های بادی ایزی ست دوام بالاتری نسبت به استخر های دیگر دارند و می توان طول عمر بالاتری را نسبت به استخر های بادی متصور بود . این استخر بادی بدنه ای چند لایه دارد و برخلاف استخر های بادی تنها که تنها از پی وی سی ساخته شده اند، این استخر دارای الیاف شمعی بوده و استخر را بسیار ضخیم و مقاوم کرده است. 

می توان گفت که استخر بادی ایزی ست کودک بست وی بدنه ای برزنتی دارد و همین موضوع بیانگر کیفیت بالای استخر بادی خواهد بود . به دلیل بزرگ بودن استخر بادی حتی رده سنی نوجوانان نیز می توانند از استخر بادی استفاده کنند . بزرگسالان نیز بنا به علاقه ای که دارند می توانند از این استخر استفاده کنند ، اما بیشتر می توانند درون آن ایستاده و یا بنشینند و ریلکس کنند، چرا که استخر بادی ایزی ست کودک برای آن ها کوچک خواهد بود . زمانی که استخر را راه اندازی کنید، قطر آن 198 سانتی متر با ارتفاع 51 سانتی متری خواهد بود که یک ارتفاع بلند و خوب برای استخر بادی محسوب می شود . کودکان می توانند آزادانه در این استخر بادی تفریح داشته باشند و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنند . به واسطه ابعاد بزرگ استخر بادی و البته ایزی ست بودن آن، ظرفیت استخر به 1126 لیتر می رسد. 

استخر بادی ایزی ست کودک با لبه طرح دار استخری مقاوم و با کیفیت است که با طراحی متفاوت ساخته شده است . استخر های بادی یکی از محبوب ترین وسایل و محصولات بادی می باشد که می توانید آن را با آب پر کرده و بستر های شاد آبی را برای آب تنی و آب بازی کودکان و نوجوانان فراهم کنید . این استخر ها قابل حمل بوده و راه اندازی بسیار ساده ای دارند ، به همین دلیل بدون هیچ دردسری می توانید با راه اندازی استخر های بادی ، این بستر های آبی را برای کودکان خود در فصول گرم سال در خانه ، حیاط و حتی در مسافرت استفاده کنید . با توجه متفاوت بودن این استخر بادی ایزی ست قصد داریم تا توضیحاتی را در قالب یک نقد و بررسی برای شما ارائه کنیم تا با ویژگی ها و خصوصیات این استخر آشنا شوید .

ساخت و طراحی استخر بادی ایزی ست کودک با لبه طرح دار

با مشاهده طراحی این استخر بادی می بینیم که تفاوت عمده ای میان این استخر بادی کودک با سایر استخر های بادی کودک وجود دارد ، در واقع نوع این استخر بادی ، به صورت استخر های ایزی ست بزرگ ساخته شده است . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید این استخر بادی تنها دارای لبه های بادی بوده و دیواره های آن به صورت غیر بادی طراحی شده است ، بدین گونه از طراحی ها که تنها فقط لبه های باد شونده دارد ، استخر بادی ایزی ست گفته می شود ، با توجه به مقاومت و کیفیت این نوع استخر ها ، حتی نمونه های بزرگ تر آن با عنوان استخر پیش ساخته ایزی ست تولید شده اند که گاها قطر آن ها به بیش از 6 متر می رسد .

راه اندازی استخر بادی ایزی ست چگونه است ؟

با توجه به نوع این استخر ، برای راه اندازی آن تنها کافیست که لبه های بادی را باد کنید ، پس از آن استخر آماده پر شدن می شود ، با پر کردن استخر ، لبه های بادی به سمت بالا رفته و کم کم استخر فرم اصلی را به خود می گیرد . علت نام گزاری این استخر نیز با عنوان استخر ایزی ست نیز به دلیل راه اندازی ساده و سریع استخر ها می باشد .

ایزی به معنای آسان و ست به معنای راه اندازی می باشد که در کنار هم قرار دادن این دو کلمه لاتین می بینیم که معنی راه اندازی سریع می دهد . به همین علت نیز استخر هایی که تنها لبه های باد شونده دارند بسیار ساده و آسان راه اندازی می شوند و از این رو با این نام نیز شناخته شده اند . البته به این نوع از استخر ها ، استخر های فست ست نیز می گویند .

جنس استخر بادی ایزی ست کودک با لبه طرح دار

جنس لبه های بادی این استخر بادی از جنس بسیار خوب پی وی سی ساخته شده است ، پی وی سی ها از جمله اجناس ضد آب و ضد حساسیتی هستند که توسط شرکت های بزرگ برای ساخت محصولات بادی استفاده می شود . جنس دیواره های کناری استخر نیز از پی وی سی و الیاف شمعی برزنتی ساخته شده است که به مراتب ضخامت و دوام بیشتری دارد .

این جنس نیز در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و وزن های بالای آب را به خوبی می تواند تحمل کند . با توجه به استفاده از برزنت برای ساخت بدنه این استخر بادی کودک ایزی ست می توان گفت دوام و طول عمر استخر بادی ایزی ست کودک با لبه طرح دار بسیار بیشتر از استخر های بادی با دیواره های بادی می باشد .

آسیب ها و تعمیرات استخر بادی ایزی ست کودک با لبه طرح دار

استخر های بادی به مانند استخر بادی ایزی ست کودک با لبه طرح دار در صورتی که آسیب ببیند می توانید آن را تعمیر کنید ، با توجه به آسیب پذیر بودن این محصولات شرکت های سازنده بسته هایی با عنوان بسته تعمیرات استخر بادی طراحی کرده اند که با خرید آن می توانید ، قسمت های سوراخ شده استخر را پنچر گیری نمایید . البته در کنار این استخر ، تعدادی برچسب تعمیرات موجود است . برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت استخر بادی ایزی ست کودکبا لبه طرح دار و پاسخگویی به سوالات ، با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوع گرد
 قطر 198 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتي متر
 ظرفیت 1126 لیتر
 وزن 4.5 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 رنگبندی و طراحی شاد
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...