استخر بادی ایزی ست کودک طرح نهنگ

intex 54498

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست کودک طرح نهنگ یکی از جدیدترین نمونه های استخر کودک بوده که با بدنه ای باکیفیت توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول با وزن کم و امکان راه اندازی اتوماتیک و اسان یک همراه مناسب جهت استفاده در سفر به شمار می رود. برای تولید بدنه این محصول از پی وی سی الیافت شمعی استفاده شده که از دوام بالا و توان تحمل وزن بسیار زیادی برخوردار می باشد. بخش کناری این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح دار بوده که طول عمر بالای ان موجب رضایتمندی مصرف کنندگان واقع شده است. این محصول دارای قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده و برای استفاده از ان تنها کافی ست لبه بالایی ان را بادکرده تا بدنه با جاری شدن اب به راحتی و بدون دخالت دست فرم بگیرد. بدنه این محصول کاملا ابی رنگ بوده تا ارمش را به کودک در زمان بازی منتقل سازد. لبه بادی این محصول دارای طرح زیبایی از یک نهنگ است. این محصول به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالای جنس بدنه قابل استفاده در سفر و فضای باز می باشد. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و دماهای مختلف اب و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر استحکام بدنه این کالا ندارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

استخر ایزی ست کودک طرح نهنگ از جمله بهترین نمونه های تولید شده در میان استخر های مخصوص کودکان با قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی و با قیمتی مناسب روانه بازار های جهانی شده است. این محصول با ظاهری زیبا و بدنه ای باکیفیت در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. در واقع شما می توانید از این محصول در تمامی فضا های باز و یا سرپوشیده با خیالی اسوده استفاده نمایید. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی جامعی از این کالا دست یابید. پس برای اشنایی با این کالای منحصر به فرد و خرید استخر بادی مناسب توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در پروسه تولید محصولات مور استفاده کودکان نیاز به نواوری بوده تا از کلیشه دوری کرده و مطابق با سلیقه کودکان باشد. از سویی دیگر محصول تولید شده باید توانایی تضمین ایمنی کودک را داشته باشد. استخر ایزی ست کودک طرح نهنگ بر همین اساس طراحی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که از بدنه ای ابی رنگ تولید می شود. لبه بالایی محصول بخش بادشو ان بوده که مجهز به یک دریچه باد برای راه اندازی بوده و از قطر بالاتری برخوردار است. دیواره محصول دارای طرح زیبایی از این دلفین خندان بوده که دم ان در بخش لبه قرار داشته و برای کودک بسیار ارامشبخش می باشد. بر روی دیواره این محصول یک دریچه استاندارد برای ورود و خروج اب تعبیه شده است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی باکیفیت بوده تا در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل توجه به مرغوبیت جنس بدنه در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم حائز اهمیت است. برای تولید بدنه این محصول از بهترین نوع پی وی سی الیاف شمعی استفاده شده که از انعطاف پذیری بالا و ساختاری مقاوم برخوردار می باشد. لبه بادی محصول از نوع پی وی سی شفاف است. بخش کف محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و همچنین تحمل تمامی فشار وارده به محصول از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. به همین دلیل و با توجه به ساختار یاد شده شما می توانید از این محصول در تمامی شرایط جوی اب و هوایی و فشای باز با اسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندراد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده که طول ان بالغ بر 183 سانتی متر می باشد. ارتفاع 51 سانتی متری این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح لبه های ان در نظر گرفته شده است. این محصول با ابعاد یاد شده گنجایش وزنی برابر 896 لیتر را دارد. این محصول را می توانید در سفر نیز همراه خود داشته باشید. زیرا وزن بدنه 6.9 کیلوگرمی ان مانعی برای حمل کالا به شمار نمی رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. لبه بالایی محصول نیاز به باد دارد. با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه اختصاصی لبه بالایی این لایه را باد نمایید. سپس شلنگ اب را به دریچه ورودی اب متصل کنید. خواهید دید که این محصول در کمترین زمان ممکن و بدون دخالت دست راه اندازی می شود. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری نمایید. همچنین از وارد کردن فشار سنگین به لبه محصول اجتناب کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر ایزی ست کودک طرح نهنگ محصولی استاندارد با امکان نصب اسان و سریع بوده که بدنه ای باکیفیت دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری نمایید.

نوع گرد
 قطر 183 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتي متر
 ظرفیت 896 لیتر
 وزن 6.9 گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 پمپ دستیندارد
شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...