استخر بادی اینتکس مناسب کودکان

intex 57487

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ با طرح مستطیل اینتکس از دسته استخر های بادی دو تکه بوده که می تواند از بهترین استخر ها سرگرمی کودکان و نوجوانان باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از مقاومت بالایی در برابر آب و شرایط جوی مختلف بهره می برد. اما دو قسمتی بودن این استخر نیز یک ابتکار دیگر اینتکس بوده که در این محصول پیاده سازی کرده و توسط یک سرسره بادی به یکدیگر متصل می شود.

استخر بادی اینتکس مناسب کودکان، دو طبقه با سرسره در ابعاد طول 305 عرض 198 و ارتفاع 78 سانتی متر محصول جدید شرکت اینتکس با طراحی زیبا و جذاب برای کودکان و خردسالان ، همراه با سرسره بادی ، قابلیت نصب شلنگ آب و پخش آب به داخل استخر به صورت آبشار ، دو طبقه مجزا ، همراه با پمپ باد و برچسب تعمیرات ، 4 محفظه باد ، رنگ سبز و سفید ، قابل استفاده به عنوان استخر توپ و استخر آب ، مناسب برای استفاده در داخل منزل ، حیاط ، ویلا ، و...

استخر بادی اینتکس مناسب کودکان از مدل  استخر های بادی بزرگ دو قسمته شرکت آمریکایی اینتکس می باشد که برای سنین کودکان طراحی و تولید شده است . استخر بادی فوق در دسته استخر های بادی سرسره دار بزرگ قرار دارد که امکان استفاده همزمان چندین کودک به صورت همزمان داده و می تواند وسیله ای کاربردی و بسیار جذاب برای هر کودکی باشد . با توجه به اینکه تمامی کودکان به استخر ها و بازی های مفرح آبی علاقه دارند ، هدیه دادن این محصول می تواند برای آن ها بسیار دلچسب باشد . در این بخش قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی اینتکس مناسب کودکان آشنا کنیم .

طراحی استخر بادی اینتکس مناسب کودکان

همانطور که اشاره شد این استخر بادی به صورت دو قسمته طراحی شده است یعنی دارای دو استخر مجزا از هم است ، در میان این دو استخر ، سرسره ای بادی قرار  دارد که کودک می تواند با سر خوردن با سرسره به داخل استخر کم عمق تر افتاده و بازی کند . استخری که در قسمت جلویی قرار گرفته است عمق کمتری دارد اما مساحتش نسبت به استخر پشتی بیشتر است . با توجه به ابعادی که استخر دارد ، حتی بزرگسالان نیز می توانند در درون استخر دراز بکشند یا بنشینند و در کنار کودکان خود به بازی و تفریح بپردازند ، بنابراین می توان گفت این استخر تنها مختص کودکان نیست .

نوع طراحی این استخر بادی در واقع متشکل است بدنه اصلی مستطیلی است که با استفاده از یک حلقه بادی بزرگ مستطیلی تشکیل شده است ، اما قسمت پشتی استخر یک لایه بادی دیگر استخر را به دو استخر مجزا تقسیم کرده است که یکی از آن ها به واسطه استفاده از حلقه دوم ارتفاع بیشتری دارد . قسمت سرسره استخر نیز به صورت بادی با لایه ای درونی ساخته شده است که به خوبی می تواند وزن کودکان را تحمل کند . وجود لایه های درونی در سرسره موجب شده است تا سرسره از حالت توخالی بودن خارج شود و وزن بالاتری را تحمل کند . در لبه بادی محصول دو جا لیوانی طراحی شده است که می توانید نوشیدنی های خود را در آن قرار دهید .

راه اندازی استخر بادی اینتکس مناسب کودکان

این استخر بادی دارای چندین محفظه باد شونده بر روی خود می باشد که نیاز است از آن طریق محصول را باد کنید . با توجه به حجم مخازن و بزرگی استخر ، اینتکس در کنار محصول پمپ باد دستی قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانید با سرعت بیشتری محصول را راه اندازی کنید .

پمپ های باد برقی نیز قابل استفاده برای راه اندازی هستند اما به دلیل قدرت بالایی که دارند بهتر است استفاده نشوند تا آسیبی به لایه های استخر نزنند . همچنین پمپ های باد دستی نیازی به برق ندارند و حتی در مکان هایی که دسترسی به برق ندارید می توانید استخر را راه اندازی نمایید .

توصیه های نگهداری استخر بادی اینتکس مناسب کودکان

به طور حتم برای استفاده از استخر بادی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد نیاز است تا آن را در حیاط خانه ، ویلا و یا پارکینگ ها استفاده نمایید ، بنابراین بهتر است برای جلوگیری از ساییدگی کف محصول از زیرانداز استفاده کنید یا حدالامکان محصول را بر روی زمین های نرمی چون چمن راه اندازی نمایید .

زمین ها و سطوح زبر مانند آسفالت و زمین هایی که دارای سنگ ریزه هستند ، محل مناسبی برای راه اندازی استخر نخواهند بود . این محصولات به دلیل اینکه ساختاری بادی دارند ، ممکن است بر اثر سایش ، ضربه با اجسام تیز و برنده ، نزدیک کردن به وسایل داغ و ... آسیب ببیند ، پس بهتر است به درستی از استخر استفاده نمایید .

جنس و تعمیرات استخر بادی اینتکس مناسب کودکان

جنس این استخر از پی وی سی ساخته شده است ، pvc ها از بهترین گزینه برای ساخت محصولات بادی هستند زیرا کاملا مقاوم در برابر نور آفتاب و اشعه های آسیب رسان خورشیدی هستند ، در برابر رطوبت و وزن آب مستحکم می باشند ، همچنین مواد تشکیل دهنده آن غیر شیمیایی است ، از این رو حساسیتی برای پوست ندارد .

اما به دلیل نازک بودن لایه ها ممکن است سوراخ شده و صدمه ببینند ، با این حال جای نگرانی وجود ندارد زیرا شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی استخر بادی خود را پنچرگیری نمایید . برای پاسخگویی به سوالات احتمالی خود با فروشگاه تماس بگیرید 

نوعخانگی
ظرفیت 180 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 198 سانتی متر
ارتفاع 78 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12.5 کیلوگرم
 دارای ساختار دو قسمتی
دارای سرسره بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...