استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان

intex 57156

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان از نمونه محصولات بادی طراحی شده در سال 2020 می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . این استخر بادی با توجه به اینکه برای کودکان طراحی شده است ، از رنگبندی های شاد و بسیار خوبی برای تولید و ساخت بخش های مختلف استخر بادی استفاده شده است که آن را از نظر ظاهری بسیار دوست داشتنی کرده است . این محصولات برای استفاده در روز های تابستانی و گرم در حیاط خانه ، باغ ، ویلا و پارک ها طراحی شده است که می توانید آن را به سرعت راه اندازی کرده و استفاده کنید .

از ویژگی های بسیار خوبی که این استخر بادی دارد می توان به داشتن آبپاش هایی در کناره های استخر اشاره کرد که می تواند با فوران آب ، کودک را خنک کرده و همچنین داشتن سایه بان بادی محصول که به صورت طراحی رنگین کمانی طراحی شده است ، می تواند با ایجاد سایه از کودک در برابر گرما زدگی نیز مراقبت کند . این استخر با ابعادی که دارد می تواند توسط یک تا دو کودک مورد استفاده قرار بگیرد . شما می توانید استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

ویژگی های استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان

ویژگی های بسیار زیاد استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان سبب شده است تا به فروش بسیار خوبی دست یابد . شما می توانید این محصولات را با ضمانت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . مهم ترین دلیل برای خرید استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان نیز اصالت آن است که توسط برند بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است . این استخر از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و می تواند بستر را برای استفاده همزمان چندین کودک نیز فراهم کند . شما می توانید به سادگی  محصولات بادی به مانند استخر بادی را راه اندازی کرده و در صورت عدم نیاز به آن ، در کمترین زمان محصول را جمع آوری کنید . ابعاد کوچک بسته بندی محصول به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی محصول را نگهداری و جابجا کنید . 

مراقبت و نگهداری استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان

با نگهداری صحیح شما می توانید سال های سال از استخر بادی استفاده کنید ، زیرا جنس آن بسیار مرغوب و عالی بوده و در برابر فشار و وزن آب ، نور افتاب و رطوبت مقاوم است ، به همین دلیل نیز به خودی خود آسیبی نخواهد دید ، این در حالی است که عوامل انسانی همچون برخورد یا وارد کردن ضربه با سطوح زبر و یا اجسام تیز و برنده می تواند به محصول آسیب وارد کند . شما می توانید از زیرانداز های ضخیم و نرم استفاده کنید تا از کف استخر بادی نیز محافظت کنید . 

چگونه استخر بادی آسیب دیده را تعمیر کنیم ؟

شاید با آسیب دیدن محصول بادی به فکر تعمیر آن باشید ، با توجه به اینکه برند اینتکس برچسب هایی را با عنوان بسته تعمیرات ارائه کرده است که می توانید با استفاده از آن به خوبی و به سادگی محصولات خود را تعمیر کنید . در کنار استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان این برچسب ها قرار دارد که برای نیاز بیشتر می توانید آن ها را از فروشگاه اینتکس نیز خریداری کنید .

این برچسب ها اغلب همجنس با بدنه بوده و می توانید با استفاده از آن ها به خوبی محل سوراخ شده را پوشش داده و از خروج باد جلوگیری کنید . شما می توانید در خانه نیز این تعمیرات را بهترین شکل انجام دهید . پس از تعمیر هیج مشکلی برای استفاده وجود نخواهد داشت و می توانید به مانند روز اول از محصول استفاده کنید . 

تعمیرات توسط شرکت اینتکس

فروشگاه تهران اینتکس در کنار فروش محصولات بادی ، خدماتی را همچون تعمیرات محصولات بادی را به صورت تخصصی ارائه کرده است که شما عزیزان و مشتریان گرامی می توانید بی دردسر محصولات بادی خود را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا نمایندگی محصولات بادی شما را به بهترین شکل تعمیر کند . البته برخی از آسیب دیدگی ها همچون پارگی های وسیع غیر قابل تعمیر هستند و نمی توانید دیگر آن ها را تعمیر کنید ، البته بیشتر از 95 درصد آسیب دیدگی ها در حد سوراخ های ریز و درشت و پارگی های کم است که می توانید آنها را به خوبی تعمیر کنید . 

استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان از استخر های طراحی شده بسیار زیبا برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان می باشد که می توان آن را از جدید ترین تولیدات برند اینتکس به شمار آورد که ساختار بسیار خوب آن ، جذابیت بسیار خوبی را به استخر بخشیده است تا اینچنین کودکان حس و حال خوب و شادی را در هنگام بازی داشته باشند . تنوع بسیار بالای استخر های بادی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجب شده است تا بتوانید به راحتی مدل دوست داشتنی خود را یافته و آن را با قیمت ارزانی نسبت به سایر فروشگاه ها به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا خریداری کنید . در این بخش نیز قصد داریم تا با بررسی کامل استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان شما را با ویژگی های دیگر محصول آشنا کنیم .

طراحی و تولید استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان

تصاویری در بالا قرار دارد که شکل ظاهری استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان را می توانید مشاهده کنید . ساختار این استخر بادی به صورت مستطیلی بوده که یک ضلع آن به صورت خمیده طراحی شده است . طول این استخر بادی نزدیک به 1.5 متر است و عرض آن نیز 86 سانتی متر می باشد . که به واسطه ابعاد بزرگی که این استخر دارد ، چند کودک نیز می توانند به صورت همزمان از استخر بادی استفاده کرده و بازی کنند . لازم به ذکر است که استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان دارای ارتفاعی 86 سانتی متری می باشد که این ارتفاع همان بلندی رنگین کمان بادی استخر می باشد که در بالای استخر قرار گرفته است ، بنابراین عمق استخر متفاوت بوده و نباید به اشتباه 86 سانتی متر در نظر داشته باشید .

عمق استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان در واقع 10 سانتی متر می باشد که می توان گفت عمق مناسبی برای بازی و تفریحات آبی کودکان سنین پایین می باشد . از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان می توان به داشتن آبپاش در قسمت رنگین کمان اشاره کرد که می توانید با اتصال شلنگ آب ، موجب فوران آب از قسمت رنگین کمان استخر شوید ، در این حالت کودک می تواند خنک شده و از فوران آب و آب بازی نهایت لذت را ببرد . کف این استخر نیز به صورت طراحی چاپی ساحل مزین شده است که جذابیت محصول را دوچندان نموده است .

جنس استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان

جنس استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان و ضخامت لایه ای که برای ساخت آن استفاده می شود بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود ، لذا توصیه می شود که در هنگام خرید استخر بادی از این موضوغ مطلع شوید . البته شرکت اینتکس که بزرگترین و معروف ترین شرکت تولید کننده محصولات بادی می باشد ، با بررسی های انجام شده و به صورت مهندسی محصولات خود را تولید می کند که می توانید به جنس استفاده شده و ضخامت لایه ها اطمینان داشته باشید .

اینتکس برای ساخت استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان از موادی به نام pvc استفاده کرده است که ضخامت لایه های آن 0.25 میلی متر است که ضمامت مناسبی برای این محصول می باشد . پی وی سی موادی ضد آب است که دارای دوام و کیفیت بسیار خوبی بوده و به واسطه انعطاف پذیری بسیار عالی و همچنین ضد حساسیت بودن آن ، به یکی از بهترین مواد برای تولید انواع محصولات بادی می باشد .

برند تولیدی استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان

یکی از نکاتی که همواره توصیه می شود که در هنگام خرید محصولات بادی به آن دقت داشته باشید ، جنسی است که محصولات بادی از آن تولید شده اند ، بنابراین شما می توانید با شناخت برند های اورجینال در زمینه تولید محصولات بادی ، بهترین و مناسب ترین آن ها را خریداری کنید . استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان توسط شرکت بزرگ اینتکس ساخته شده است که می توان این برند را از شناخته شده ترین و معروف ترین برند های حال حاضر دنیا دانست به سبب کیفیت ساخت بسیار عالی که دارد به یکی از مناسب ترین برند ها برای خرید تبدیل شده است .

اینتکس همواره محصولات بادی خود را مورد تست و ارزیابی قرار می دهد تا از کیفیت محصولات خود مطمعن شود ، همچنین در صورت آسیب دیدگی محصول بادی تولید شده آن را جدا کرده و در صورت صحت و سلامت کالا آن را به مرحله بسته بندی و ارسال می رساند به همین دلیل نیز اکثر محصولات بادی که به دست مشتری می رسد از نظر سلامت تضمین شده است که به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد تا بدون نگرانی خرید های خود را انجام دهید .

شرکت اینتکس یک شرکت آمریکایی می باشد که از سابقه درخشانی برخوردار بوده و همچنین طول عمر این شرکت نیز بسیار بالاست و بسیاری آن را به عنوان اولین شرکت تولید کننده محصولات بادی تفریحی می دانند . تولیدات برند اینتکس تنها به استخر بادی ختم نشده است ، بلکه بسیاری از محصولات بادی تفریحی دیگری همچون جکوزی بادی ، وان بادی ، تشک بادی روی آب ، حلقه شنا بادی و البته محصولاتی همچون مبل بادی ، تخت بادی ، تشک بادی و ... را نیز تولید کرده است .

راه اندازی استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان

برای استفاده از استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان نیاز است تا در ابتدا آن را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . برای راه اندازی بهتر و سریع تر شما نیاز به پمپ باد دارید تا با سرعت بیشتری راه اندازی را انجام دهید . در بخش توضیحات در رابطه با مراقبت ها و نگهداری از محصولات بادی و استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان توصیه هایی شد که بهتر است به آن ها عمل کنید تا استخر بادی دچار آسیب نشود . در بدنه استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان دریچه هایی قرار دارد که می توانید با پمپ های باد مخصوص محصولات بادی که در فروشگاه اینتکس نیز موجود می باشد ، با تعویض نازل پمپ ، به راحتی محصول بادی خود را در کمترین زمان راه اندازی و استفاده کنید .

مزایا و معایب استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان

در بخش توضیحات و هم در بخش نقد و بررسی به ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان اشاره هایی شد که در این بخش به صورت کلی به مزایا و معایب استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان خواهیم پرداخت . از مزایا بسیار خوبی که استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان دارد کیفیت بسیار خوب بدنه آن است که در بخش جنس به این ویژگی ها اشاره شد که سبب آن شده است که طول عمر بالایی را از استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان انتظار داشته باشیم . اما برند تولیدی که طراحی بی نظیری را بر روی استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان داشته است به کیفیت آن افزوده است .

استخر های بادی را می توانید در کمترین زمان راه اندازی کنید تا کودکان به بازی و تفریح بپردازند . این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید محصولات بادی خود را به دفعات زیاد استفاده کنید ، بنابراین پس از هر بار استفاده به سادگی می توانید محصول را جمع آوری کنید . طول عمر بالا ، حجم بسته بندی کوچک و جابجایی ساده و آسان محصول از سایر ویژگی ها و مزیت های استخر بادی با آبپاش طرح رنگین کمان می باشد . و اما عیب این محصولات ، بدنه ضعیف و آسیب پذیرشان می باشد که به نگهداری صحیح می توانید از آسیب دیدن محصول جلوگیری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...